رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که غزه دژ و پایگاهی مستحکم برای مقاومت و تغییر قواعد درگیری با اشغالگران و اندوخته‌ای راهبردی برای مقاومت در بلندمدت خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دفتر سیاسی حماس در تماس تلفنی با رئیس پارلمان لبنان خواستار دخالت مثبت نبیه بری برای توقف درگیری در اردوگاه عین الحلوه لبنان شد.
اسماعیل هنیه در مورد وضعیت اردوگاه عین الحلوه به سید حسن نصرالله پیام داد و از او درخواست کمک کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که عملیات به اصطلاح «حل‌وفصل» به بن‌بست رسیده و اشغالگران در ۳۰ سال گذشته از آن بهره برده‌اند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که عملیات به اصطلاح «حل‌وفصل» به بن‌بست رسیده و اشغالگران در ۳۰ سال گذشته از آن بهره برده‌اند.
مجری صدا و سیما با انتقادی کم‌سابقه به محمدجواد ظریف، گفت: «شما از جیب مردم سکه هدیه گرفتید که متن برجام را بخوانید، اما بر اساس صوتی که از خودتان منتشر شده است مشخص شد آن را به درستی نخوانده‌اید و حتی از ضمیمه‌ها بی‌خبر بودید.» او در بخش دیگری از انتقاداتش گفت: «آقای دکتر ظریف مگر قرار نبود برجام تا مشکل آب خوردن مردم را هم حل کند؟» و ادامه داد: «ما مورد به مورد به تعهداتمان عمل کردیم، اما شما حتی یک برگ تضمین از طرف مقابل نگرفتید تا اگر آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند اینقدر آسیب به منافع ملی ما نخورد.»
حسین فرکی معتقد است حاشیه‌های لیگ بیست‌ودوم خوشایند نبود، اما فوتبال در ایران سخت و متفاوت است و در این شرایط هر داوری دچار اشتباه می‌شود.
رئیس‌ دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز سه‌شنبه با وزیر اطلاعات مصر در قاهره دیدار و گفتگو کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس شهادت پنج نفر از مبارزان جبهه مردمی برای آزادی فلسطین-فرماندهی کل در مناطق مرزی لبنان را تسلیت گفت.
هنیه با تاکید بر این‌که نتایج نبرد «ثار الاحرار» بحران دشمن را عمیق‌تر کرد، گفت: پیروزی گروه‌های مقاومت و در راس آن‌ها سرایا القدس بر قدرت و وحدت در میدان و در عرصه سیاسی متمرکز بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین توضیحاتی در خصوص هدایایی که به برخی از دانش آموزان این استان اهدا شده داد.
مجیدی مربی بزرگی است و هدیه بزرگی به اسم قهرمانی به استقلال داد ولی درست نیست نام او که در جای دیگری کار می‌کند، مطرح شود. او قرارداد دو ساله با تیمش در امارات دارد. اگر استقلال خوب نبود شاید اتفاقاتی می‌افتاد ولی از بازی استقلال و شخص ساپینتو راضی هستیم
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شهادت شیخ خضر عدنان از رهبران جهاد اسلامی را به وی تسلیت گفت.
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای از سفر قریب‌الوقوع رئیس دفتر سیاسی این جنبش به ایران بنا به دعوت وزیر خارجه کشورمان خبر داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با جمعی از علمای اسلامی در دوحه دیدار و گفتگو کرد.
با وجود سَرو‌های بُلند دبیرستان، هنوز هم می‌توان از روی پُل کالج، کلاه فرنگی خوش‌رنگ عمارت قدیمی دبیرستان را دید و شاید اگر ساختمان‌های عجیب و غریب دانشگاه پُلی‌تکنیک نبود، می‌شد به راحتی البرز سفیدپوش را هم از آنجا مشاهده کرد. رشته کوهی که به واسطه دیده شدنش از پشت ساختمان اصلی، نام سِتُروگ و پُرآوازه خود را برای همیشه به دبیرستانی هدیه کرده که فارغ‌التحصیلانش به داشتن دیپلم آن افتخار می‌کنند.
استقلال در حالی در اصفهان مقابل سپاهان قرار گرفت که در غیاب چند بازیکن باتجربه خود، بازوبند کاپیتانی این تیم به دست یک سپاهانی سابق بسته شده بود.
کارلو آنچلوتی پس از شکست از بارسا در سوپرجام اسپانیا گفت که تیمش در فرم خوبی نبود ولی به روزهای اوج باز خواهند گشت.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت «ناصر ابوحمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
محسن تهرانی، پیشکسوت فوتبال گفت: آخرین بار وقتی به آن کمپ رفتیم، دوستم نبود. مددجویان آنجا برایمان شربت آوردند، ما هم شربت را خوردیم. ولی دیگر چیزی یادمان نمی‌آید و بیهوش شدیم. روز بعد در همان کمپ به هوش آمدیم، اما دیدیم که خبری از پول‌ها و طلاهایمان نیست. گوشی موبایل‌مان را هم سرقت کرده بودند. یک گردنبند طلا، ۱۲ میلیون تومان پول از کارت عابربانکم را دزدیدند، اما همه این‌ها یک طرف و دستبند مرحوم ناصر حجازی هم یک طرف. مرحوم ناصر حجازی آن دستبند را به من هدیه داده بود. آنجا بود که فهمیدیم ۳ نفر از افرادی که در کمپ بودند سرقت را اجرا کرده و متواری شده‌اند. با این حال فرار آن‌ها خیلی طول نکشید و در نهایت پلیس خیلی زود متهمان فراری را دستگیر کرد.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تاکید کرد: شمشیر قدس تا بیرون راندن اشغالگران در نیام نخواهد رفت.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر، خواستار حمایت سران عربی از ملت و مقاومت فلسطین شد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که نبرد مقاومت برای آزادی اسرای فلسطین از زندان های رژیم صهیونیستی به صورت نامحدود ادامه دارد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تأکید بر اینکه روابط حماس و جهاد اسلامی در وضعیت عالی قرار دارد، گفت: برخی کشورهای غربی می خواستند از سفر هیئت حماس به مسکو جلوگیری کنند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در گفتگویی تلفنی بر وحدت مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر و شکست دشمن در زمینه در هم شکستن عزم و اراده ملت فلسطین تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ