خبرنگاران لازم است با مراجعه به سامانه my.gov.ir (درگاه ملی خدمات دولت هوشمند) و ورود به بخش " مشاهده وضعیت مشمول بودن دریافت اینترنت رایگان خبرنگاران" نسبت به دریافت اینترنت اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته اینترنت هدیه یکساله با حجم ۲۰۰ گیگ، به مناسبت روز خبرنگار از سوی ایرانسل برای خبرنگاران فعال شد.
به مناسبت روز خبرنگار، همراه اول به خبرنگاران ۲۰۰گیگ اینترنت هدیه داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعال شدن اینترنت خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار خبر داد.
طبق جدیدترین گزارش اسپیدتست در ماه ژوئن میانه سرعت اینترنت ثابت ایران ۱۱.۸۰ بوده و جایگاه آن نسبت به ماه قبل یک پله رشد کرده است.
وزیر ارتباطات در پاسخ به گلایه برخی کاربران درباره سرعت اینترنت گفت: اینترنت ثابت در مقایسه با قبل ۲۰ درصد سریع تر شده است.
اینترنت ماهواره ای با رایزنی وزارت ارتباطات و مصوبه اتحادیه جهانی مخابرات به صورت قانونی به ایران می آید.
وزارت ارتباطات عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد طرح توسعه فیبر نوری پیچیده، پرهزینه و زمان‌بر بوده و به‌همین دلیل دولت این کشور قصد دارد اینترنت ماهواره‌ای را در عراق راه‌اندازی کند.
وزیر ارتباطات گفت: طبق نظر و دستور رئیس‌جمهور اینترنت در زمان برگزار کنکور اینترنت قطع نخواهد شد.
زارع پور وزیر ارتباطات گفت: طبق نظر و دستور رئیس‌جمهور اینترنت در زمان برگزار کنکور اینترنت قطع نخواهد شد.
زارع‌پور وزیر ارتباطات گفت: رئیس‌جمهور گفتند که اینترنت به‌هیچ‌وجه قطع نخواهد شد و این دستور رئیس‌جمهور بود.
وزیر ارتباطات گفت: وزارت ارتباطات برای حمایت از حوزه صنایع‌دستی اقدامات خوبی را در دست اقدام دارد که تجهیز روستاها به اینترنت یکی از این اقدامات است.
اپلیکیشن ریتم ایرانسل با برگزاری مسابقه بهاری، به علاقه‌مندان دنیای موسیقی گوشی سامسونگ و اینترنت رایگان هدیه می‌دهد.
اپلیکیشن ریتم ایرانسل با برگزاری مسابقه بهاری، به علاقه‌مندان دنیای موسیقی گوشی سامسونگ و اینترنت رایگان هدیه می‌دهد.
ثبت نام برای اختصاص هدیه اینترنت رایگان به پدرانی که در روز پدر صاحب فرزند شده اند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آغاز شده است.
زارع پور گفت: برای تمامی پدرانی که در سراسر کشور دیروز صاحب فرزند شده‌اند، انشاالله بسته هدیه یکصد گیگ اینترنت رایگان به عنوان هدیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعال خواهد شد.
همراه اول به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، از بسته‌های ویژه اینترنت همراه با هدیه خود رونمایی کرد.
ایرانسل به مناسبت چهل‌ و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هدایای ویژه‌ای، شامل بسته اینترنت هدیه ۴۴ گیگابایتی و مکالمه هدیه ایرانسلی را برای مشترکان خود در نظر گرفته است.
ایرانسل به مناسبت شب یلدا، هدایای ویژه خود را اعلام کرد. این هدایا شامل ۴۰ دقیقه مکالمه هدیه پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی و شانس دریافت ۴۰ گیگابایت اینترنت همراه و ... است.
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در مورد نشانه‌های پیامک‌های جعلی می‌گوید: به هیچ عنوان پیامک‌های سازمان و نهاد‌های رسمی از طریق شماره‌های شخصی ارسال نمی‌شود و این اولین نکته‌ای است که باید به آن دقت کرد. از سوی دیگر باید به پیامک‌های که دارای لینک یا آدرس اینترنتی آن هم از طریق شماره‌های مشکوک هستند، شک کرد چنانچه به این دو نکته ساده توجه داشته باشیم، هرگز گرفتار کلاهبرداری پیامکی نمی‌شویم، کسانی که به دام چنین کلاهبرداری‌هایی افتاده اند به همین دو نکته ساده بی توجهی کرده و بدون اندک تاملی، پیامک‌ها را جدی گرفته، پیامک‌ها را باز کرده و وارد لینک‌های جعلی شده اند.
به منظور قدردانی از مهمان نوازی ساکنان شهرهای مرزی از زائران امام حسین (ع)، یک گیکابایت اینترنت هدیه ۷ روزه از سوی همراه اول برای آنها فعال شد.
شاتل موبایل به مناسبت پنجمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه شاتل، هدایای ویژه‌ای برای مشترکین سیم‌کارت‌های هوشمند خود در نظر گرفته است.
امروز آخرین‌ مهلت مراجعه خبرنگاران به «درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» برای ثبت‌ نام دریافت هدیه اینترنت روز خبرنگار است.
فردا آخرین‌ مهلت مراجعه خبرنگاران به «درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» برای ثبت‌ نام دریافت هدیه اینترنت روز خبرنگار است.
ایرانسل به روال سال‌های گذشته، بر اساس ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مناسبت روز خبرنگار و با هدف تکریم اصحاب رسانه، بسته اینترنت هدیه ۲۰۰ گیگابایتی خبرنگاران را فعال کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ