سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که لیورپول کیفیت خود را به عنوان فینالیست دوره قبل چمپیونزلیگ حفظ کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن سابق استقلال می گوید اگر به این تیم برگردد، قضیه با تیم های دیگرش فرق می کند چرا که او با روح و قلبش به میدان می رود.
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
عشق کاسمیرو به رئال ابدی است و او که حالا برای منچستریونایتد بازی می‌کند، همچنان به باشگاه سابقش نگاهی ویژه دارد.
علیرضا منصوریان پس از مدت‌ها سکوت به حواشی و اختلافاتی که بین او و برخی از هواداران فولاد ایجاد شده، واکنش نشان داد.
پپ گواردیولا معتقد است او هم مثل مسی ماموریت اصلی‌ای که باید انجام می داد را به بهترین شکل تمام کرد.
آن وقت با صدایی بغض‌آلود با لحنی که تاثر و اندوه در میان آن موج می‌زد ادامه داد: همسرم که از جانم بیشتر او را دوست داشتم درگذشت و با مرگ او، من هم از خدمت ارتش استعفا کردم. آخر بعد از «زهرا» زندگی برایم پوچ شده بود و بعد از او دیگر ازدواج نکردم. مردی که مجلس را به توپ بسته بود، سربازی که سر میرزا کوچک خان جنگلی را به دست خویش بریده بود، در اینجا بار دیگر سکوت کرد.
رونالد کومان معتقد است در بارسا به او فرصت کافی ندادند و با این بازیکنان، او نیز همین نتایج ژاوی را کسب می‌کرد.
در آن ایام سفارت آذربایجان در آلمان وسیله نقلیه نداشت و من یکی از اتوموبیل‌های سفارت ایران در آلمان را دراختیار سفیر گذاشته بودم که تنها اتوموبیل سفارت شان بود. سفیر آذربایجان دراین ملاقات ازمن خواست که اتوموبیل را به آن‌ها بفروشیم. به وی گفتم که تلاش میکنم هدیه باشد، چون میدانستم که پولی ندارند و سفیر آذربایجان هم قبلا وزیر خارجه بوده و باید شأن او حفظ میشد. نهایتا هم با موافقت تهران، اتوموبیل را به سفارت آذربایجان در آلمان هدیه دادم.
سرمربی پورتو در نشست خبری بعد از بازی با اینتر، به دلیل اینکه در پرتغال ارزش کار او و تیمش را درک نمی کنند، به خشم آمد.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، می‌‎گوید او و لوکا مودریچ در طول این سال‌ها بارها توانایی‌های‌شان را ثابت کرده و هنوز هم در حال انجام همین کار هستند.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است ویرژیل فن دایک افت فاحشی داشته و حتی او هم پس از چند سال دوری از میادین می‌تواند جایش را بگیرد.
گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
ابراهیم تقی‌پور، مدافع سابق پگاه گیلان و استقلال، به شایعه تبانی او در فینال جام حذفی ۸۶-۸۷ واکنش نشان داد.
گئورگی گولسیانی: من هت‌تریک تاریخی ایمون زاید را دیدم و از او الهام گرفتم اما ای کاش دو گلی که زدم به پیروزی می‌انجامید.
متهم گفت: پدرم عضو باند بود. البته باند که نه. اینها رفقای پدرم بودند، یک بار پدرم حین فرار از بلندی پرت شد و پایش شکست. بعد از آن چون لنگ می‌زد و پادرد داشت سرقت‌های سنگین را نمی‌توانست برود، من به جای او رفتم.
به جز هیاهوی داخل زمین، بازی هلند و آرژانتین خارج از میدان نیز بسیار جنجالی بود.
لوییس انریکه یک بار دیگر از خط زدن خوزه لوئیس گایا ابراز تاسف کرد و گفت که ناراحتی او را کاملا درک می کند.
مدافع راست نساجی می گوید احمد موسوی بازیکن بزرگی است و تجربه او به تیمش کمک خواهد کرد.
زن جوان ۳۸ ساله است و سابقه کلاهبرداری و سرقت دارد. او ۲ کودک را به بهانه دادن غذای نذری ربوده و پس از سرقت طلا‌های آنها، رهایشان کرده است، اما حالا در ادعایی عجیب می‌گوید که دختربچه‌ها را در حسرت مادر شدن می‌دزدیده است.
من حسن یزدانی را یک آدم بزرگ در کشتی می‌دانم؛ او عمرش را برای کشتی گذاشته و کسب هشت مدال کار کمی نیست
قاضی حسین‌پور چند سال قبل، بعد از ماجرای فروش خودنویس‌اش، در یکی از برنامه‌های تلویزیونی به‌عنوان چهره مردمی انتخاب و به‌عنوان قدردانی و یادبود جامی به او هدیه شد. بعد از ماجرای این پرونده قتل، قاضی حسین‌پور تصمیم گرفت این جام را بفروشد تا شاید با پول آن بخشی از دیه ۲۰۰ میلیون تومانی فراهم شود. در این شرایط بود که او هدیه‌اش را به فروش گذاشت. من هم آن را ۲۵۰ میلیون تومان به همراه پیراهن‌های تیم ملی کشتی خریداری کردم.
محمد محبی ابراز امیدواری کرد که هماهنگی بین او و مهدی قایدی هفته به هفته بیشتر و بیشتر شود.
«من به مرکز خدمات گفتم که اگر شما دستتان می‌رسد و می‌توانید کاری کنید، در جهت تشویق فرزندآوری و تشویق این مادر، حد اقل یک لوح تقدیر بدهید. یک چیزی بنویسید و به او بدهید. چیزی که دلش را خوش کند. این می شود حمایت معنوی.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ