رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر اجرایی شدن طرح‌های مختلف همکاری فی‌مابین به‌ویژه در حوزه ترانزیت و انرژی تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور ترکیه در گفتگوی تلفنی با ولادیمیر پوتین همتای روس خود بر اهمیت انتقال غلات از طریق دریای سیاه تاکید کرد و آنرا پل صلح نامید.
وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد: معاون اول رئیس جمهور از وزرای نفت، نیرو و سایر وزارتخانه‌های مرتبط خواست که از هرگونه سیاستی که در ایام آتی منجر به بی‌اعتمادی و افزایش قیمت نهاده‌های تولید و صنایع بزرگ کشور می‌شود، بپرهیزند.
عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر در سخنانی درباره روابط روسیه و مصر تاکید کرد که قصد داریم این روابط را به سطح بالایی که دو کشور شایسته آن هستند برسانیم.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این کشور «به اندازه کافی بمب خوشه‌ای» دارد و در صورت استفاده از این مهمات علیه مسکو، حق حمله متقابل را برای خود محفوظ می‌داند.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که عضویت احتمالی اوکراین در ناتو، برای مسکو تهدید امنیتی ایجاد خواهد کرد و علاوه بر این، امنیت کی‌یف را هم افزایش نمی‌دهد.
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه الجزایر با تمجید از سابقه انقلابی و ایستادگی ملت این کشور در برابر استعمار، بر اراده ایران برای گسترش همکاری‌ها و ارتقای سطح روابط با الجزایر تاکید کرد.
رئیس جمهور روسیه شامگاه دوشنبه طی سخنرانی تاکید کرد که همبستگی جامعه و مقامات، شورش مسلحانه را به شکست کشاند.
شیخ تمیم امیر قطر، تلفنی با پوتین رئیس جمهور روسیه گفتگو کرد و بر ضرورت حل اختلافات از طریق گفتگو تاکید کرد.
رئیس جمهور در گفتگو تلفنی با رجب طیب اردوغان انتخاب مجدد وی را به عنوان ریاست جمهوری ترکیه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
رئیس جمهور روسیه تأکید کرد که تأثیر تحریم ها بر اقتصاد روسیه کوتاه مدت است و تورم در این کشور تا پایان ماه مارس جاری به زیر چهار درصد خواهد رسید.
رئیس جمهور با تأکید بر تلاش مضاعف مسئولان در مقابله با گران‌فروشی در ایام تعطیلات نوروز، دستگاه‌های دولتی را موظف کرد در ایام تعطیلات با نظارت بیشتری بر خدمات رسانی به مردم داشته باشد.
ابراهیم رئیسی در نشست خبری مشترک با الکساندر لوکاشنکو با اشاره به نشست مشترکی که دوطرف داشتند، اظهارکرد: توافقات خوبی در زمینه‌های صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و راه امضاء شده‌است که امیدواریم گام‌هایی در جهت توسعه روابط بین دو کشور باشد.
کاخ کرملین از گفت‌وگوی تلفنی روسای جمهور ایران و روسیه خبر داد که دو طرف بر تداوم این تماس‌ها تأکید کردند.
دو طرف در این گفتگو بر تداوم تماس‌ها تاکید کردند.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد باید در برابر تحرکات و اقدامات غرب رویکرد قاطعی در پیش گرفت.
«"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه قبل از آغاز حمله سراسری کشورش به اوکراین، به هیچ عنوان این دیدگاه را نداشت که جنگ اوکراین تبدیل به یک جنگ فرسایشی خواهد شد. این همان مساله‌ای بود که بایدن در سفر به اوکراین مورد اشاره قرار داد و به طور خاص تاکید کرد که وحدتِ ایجا شده در جبهه کشور‌های غربی در حمایت از اوکراین، تا حد زیادی پوتین را شوکه و شگفت زده کرده است.»
وزرای خارجه و دفاع اسبق آمریکا در مقاله‌ای مشترک تاکید کردند که برای رئیس جمهور روسیه شکست گزینه نبوده و او کنترل مناطق الحاقی جدید را به دست خواهد گرفت.
روسای جمهور روسیه و قزاقستان بر همکاری های مشترک و حفظ روابط راهبردی دو طرف تاکید کردند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه تلفنی با ولادیمیر پوتین همتای روس خود گفتگو کرد و خواسته آنکارا مبنی بر پاکسازی مرزهای سوریه با ترکیه تا عمق سی کیلومتری را مورد تاکید قرار داد.
رئیس جمهور آمریکا در دیدار امروز با امانوئل ماکرون گفت: آمریکا و فرانسه به مقابله با جنگ وحشیانه روسیه علیه اوکراین ادامه می دهند.
رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد آمریکا برای حل بحران اوکراین باید به پای میز مذاکره با روسیه بیاید.
وزیر خارجه اندونزی بر حضور رئیس جمهور روسیه و اوکراین در نشست گروه ۲۰ تاکید کرد.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که غرب آماده است تا هر کشوری را هدف گرفته، بحران ایجاد کرده و به کودتا و قتل عام تشویق کند.
برخی گزارش‌های تائید نشده از عملیات ترور ناموفق علیه رئیس جمهور روسیه خبر داده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ