رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و رئیس جمهور ترکیه در یک گفتگوی تلفنی در خصوص تداوم حمایت از آرمان فلسطین تاکید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه نقش مردم در حمایت از پلیس را مهم توصیف کرد و گفت: در مسئله عفاف و حجاب، نقش مردم بی بدیل است؛ چرا که اگر مأموران پلیس مردم را در کنار خود ببینند، در مواجهه با ناهنجاری‌ها با دلگرمی بیشتری به وظیفه خود عمل خواهند کرد.
رئیس جمهور عراق، در دیدار سفیر فلسطین در این کشور اعلام کرد که حمایت عراق از مسئله فلسطینی، همیشگی خواهد بود.
انجمن علمای یمن ضمن محکوم کردن حمایت آشکار رئیس‌جمهور آمریکا از ابتذال و انحرافات اخلاقی، تأکید کرد که این مسأله نشان‌دهنده زوال قریب الوقوع این کشور است.
انجمن علمای یمن ضمن محکوم کردن حمایت آشکار رئیس‌جمهور آمریکا از ابتذال و انحرافات اخلاقی، تأکید کرد که این مسأله نشان‌دهنده زوال قریب الوقوع این کشور است.
با عادی‌سازی روابط بین تهران و قاهره، مصر امیدوار است که ایران به‌عنوان یک بازیگر تعدیل‌کننده رفتار‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در غزه عمل کند. به‌هرحال، این روز‌ها مصر و قطر اقدامات سنگین دیپلماتیکی را برای برقراری آتش‌بس انجام می‌دهند تا تنش‌ها بین حماس و جهاد اسلامی که مورد حمایت تهران هستند با اسرائیل برقرار شود. کاتزمن می‌گوید: «هر بار که اسرائیل و گروه‌های مسلح در غزه درگیر می‌شوند، احتمال تشدید تنش بیشتر می‌شود. این مسئله می‌تواند انگیزه اصلی مصر برای این نزدیکی بالقوه به ایران باشد.»
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران با حمایت از ‎فلسطین به عنوان راهبردی‌ترین مسئله جهان اسلام، مانع هضم آن در هاضمه نظام سلطه و حذف آن از اولویت‌های مهم بین‌المللی شده است.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر بنگلادش همگرایی و اتفاق‌نظر کشورهای اسلامی در حمایت از مسئله فلسطین و محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی را مهم و ضروری عنوان کرد.
جام جهانی 2022 و حمایت هواداران بنگلادشی از آرژانتین، به یک مسئله مناقشه برانگیز سیاسی خاتمه داد.
قهرمان‌پور در پاسخ به این سوال که تلاش‌های غرب برای هزینه‌دار کردن روابط تهران و مسکو را چقدر باید جدی بگیریم؟ در این رابطه چقدر می‌توانیم به روسیه اعتماد داشته باشیم؟ در صورت افزایش فشار‌ها چقدر احتمال دور زدن ایران توسط مسکو وجود دارد، گفت: در اینکه این فشار‌ها جدی است، هیچ تردیدی نیست. در واقع بعضی نظریه‌پرداز‌ها که از ظهور جنگ سرد جدید حرف می‌زنند، حتی مساله را فراتر از فشار سیاسی می‌دانند. بلکه معتقدند جنگ نانوشته جدیدی شروع شده و دو طرف کاملا در این جنگ جدی هستند.
ایلان ماسک در توئیتی نوشت: من یک حامی جدی اوکراین هستم، اما این مساله باعث تشدید جدی جنگ می‌شود و برای جهان خطرناک است.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با نماینده کمیته مرکزی جنبش فتح بر حمایت ثابت و اصولی بغداد از مسئله فلسطین تاکید کرد.
نخست وزیر عراق بر مواضع ثابت و مبنایی این کشور در حمایت از مسئله عادلانه ملت فلسطین و بازپس گیری حقوق خود تاکید کرد.
رئیس جمهور عراق در دیدار فرستاده ویژه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر موضع ثابت عراق در حمایت از مسئله عادلانه فلسطینیان تأکید کرد.
وزارت خارجه عراق بر حمایت بغداد از تلاش ها برای همبستگی با ملت و مسئله فلسطین تاکید کرد.
شهروندان ۳۶ شهر در مراکش در حمایت از مسئله فلسطین و محکوم کردن عادی سازی روابط رباط با رژیم صهیونیستی به خیابان ها آمدند.
وزیر امور خارجه سوریه در دیدار با رئیس شورای ملی فلسطین بر حمایت کشورش از مسئله فلسطین تاکید کرد.
وزیر خارجه سوریه امروز در دیدار با عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین گفت: مسئله فلسطین همچنان مسئله اصلی دمشق است.
وزیر خارجه سوریه امروز در دیدار با عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین گفت: مسئله فلسطین همچنان مسئله اصلی دمشق است.
رئیس جمهور الجزایر با بیان اینکه حمایت از مسئله فلسطین نباید در بیانیه خلاصه شود، تاکید کرد که باید اقدامات عملی برای بازپس گیری حقوق فلسطینیان اتخاذ شود.
دفتر ریاست جمهور عراق با توضیح درباره دیدارهای وی در نشست شرم‌الشیخ و نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر، بر موضع ثابت عراق در حمایت از مسائل منطقه‌ای و در رأس آنها مسئله فلسطین تأکید کرد.
رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران رسالت این سازمان را انجام پژوهش‌های مسئله محور بیان کرد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با سفیر فلسطین در بغداد بر موضع ثابت کشورش در حمایت از مسئله فلسطین تأکید کرد.
نماینده عُمان در سازمان ملل طی اظهاراتی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد که کشورش از صلح در یمن و حل و فصل مسئله فلسطین حمایت می کند.
عضو شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با نماینده جنبش جهاد اسلامی، بر ادامه حمایت کشورش از مسئله فلسطین تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ