جمشیدی معاون سیاسی رئیس جمهور گفت: در اسنادی که بین روسای جمهور ایران و سوریه قرار است امضا بشود بعد اقتصادی مطرح است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با اشاره به توافقات حاصل از سفر اردیبهشت ماه خود به دمشق، بر اجرایی شدن کامل توافقات صورت گرفته در این سفر به ویژه در بخش اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر رئیس جمهور به دمشق بی‌تردید یکی از رخدادهای مهم در تحولات دو کشور ایران و سوریه است که بعد از پیروزی باشکوه مقاومت بر تروریسم بود و معنا و مفهوم خاصی داشت.
یکی از مسئولان حزب‌الله لبنان سفر اخیر رئیس جمهور ایران به سوریه را یک سفر تاریخی توصیف کرد.
اردستان-امام جمعه اردستان گفت: سفر رئیس جمهور ایران به سوریه، نمونه روشن و واضح از دیپلماسی فعال دولت است.
رئیس جمهور این سفر را نقطه عطفی در گسترش روابط اقتصادی، تجاری، سیاسی و امنیتی ایران و سوریه توصیف و تصریح کرد: این سفر همچنین به نحوی تقدیر از مقاومت مردم و دولت سوریه در مقابل هجمه‌های سخت دشمنان بود.
رئیس جمهور گفت: سفر به سوریه نقطه عطفی در گسترش روابط و به نحوی تقدیر از مقاومت آنها بود.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اولین محور گفتگوهای رئیس‌جمهور در حوزه مسائل سیاسی فی مابین بود، اراده سران دو کشور بر توسعه هرچه بیشتر همکاری‌ها بود.
رئیس جمهور با بیان اینکه اراده ایران و سوریه بر توسعه روابط دوجانبه است گفت: سفر به دمشق نقطه عطفی در روابط دو کشور خواهد بود.
رئیس جمهور برنامه جامع همکاری‌های راهبردی و بلندمدت ایران و سوریه که در سفر وی به دمشق در سطح مقامات عالی دو کشور امضا شد، را آغازگر فصل جدیدی در روابط دوستانه و برادرانه دو کشور دانست.
سفر رئیس جمهور کشورمان به دمشق به نوعی اعلام رسمی پایان جنگ سیاسی برای انزوای سوریه و جشن پیروزی محور مقاومت برای بیش از یک دهه ایستادگی و پایداری است.
تاجیک: مهم‌ترین بارِ معنایی که سفر ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران به سوریه در ذهن تداعی می‌کند، استقرار ثبات و امنیت در سوریه است / خوش‌چهره: مهم‌ترین پیام سفر رئیسی این است که این کشور همچنان در عمق استراتژیک ایران حضور دارد و تهران همچنان یک بازیگر مهم در سوریه است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در سفر به دمشق در جهت ارتقای دیپلماسی همسایگی و منطقه‌ای تلاش خواهد شد،گفت: سفر به سوریه در راستای روابط راهبردی دو کشور انجام می‌شود.
رئیس دولت گفت: فردا رئیس جمهور با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهند کرد. این سفر پس از ۱۳ سال صورت خواهد گرفت و در استمرار دیپلماسی همسایگی دولت سیزدهم و با محوریت تقویت مناسبات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران و سوریه و محور مقاومت خواهد بود.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی گفت: رئیس جمهور فردا به دعوت رسمی بشار اسد به سوریه می رود ؛ سفر رئیس جمهوری ایران به سوریه پس از ۱۳ سال صورت می گیرد.
سخنگوی دولت گفت: فردا رئیس جمهور به دعوت رسمی بشار اسد به کشور سوریه سفر می‌کند، این سفر پس از ۱۳ سال در استمرار دیپلماسی همسایگی دولت سیزدهم و با محوریت تقویت مناسبات دو کشور صورت می‌گیرد.
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور از سفر رئیس جمهور به سوریه خبر داد و گفت: در سفر رئیسی به سوریه، جشن پیروزی مقاومت برگزار می شود.
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور از سفر رئیس جمهور به سوریه خبر داد و گفت: در سفر رئیسی به سوریه، جشن پیروزی مقاومت برگزار می شود.
کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران روز گذشته برای دیدار با مقامات ارشد سوریه وارد دمشق شد. عباس عراقچی در این سفر او را همراهی می کند.
رئیس جمهور سوریه با هیئتی از اتحادیه بین المجالس عرب که به دمشق سفر کرده است، دیدار کرد.
رئیس جمهور سوریه با هیئتی از اتحادیه پارلمانی عربی که به دمشق سفر کرده است، دیدار کرد.
سلطان عمان ضمن عرض تسلیت به رئیس جمهور بشار اسد و مردم سوریه بابت قربانیان حادثه زلزله، بر ادامه حمایت کشورش از سوریه برای غلبه بر اثرات زلزله و پیامد‌های جنگ و محاصره مردم سوریه تاکید کرد.
رئیس جمهور سوریه امروز در یک سفر رسمی به مسقط پایتخت عمان رفت و با سلطان این کشور دیدار کرد.
در جریان دیدار وزیر امور خارجه کشورمان و رئیس جمهور سوریه، ضمن دعوت از رئیس جمهور کشورمان برای سفر به دمشق، تاکید شد که این سفر زمینه ساز تقویت روابط در همه زمینه‌ها خواهد شد.
رئیس جمهور سوریه از مرکز ملی دانشجویان برتر در حمص در پی بازگشایی آن پس از سال ها تعطیلی به علت تروریسم، بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ