امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اولین محور گفتگوهای رئیس‌جمهور در حوزه مسائل سیاسی فی مابین بود، اراده سران دو کشور بر توسعه هرچه بیشتر همکاری‌ها بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفر اخیر اردوغان به سه کشور عربی حوزه خلیج‌فارس نشان از آن دارد که رهبر ترکیه بیش‌ازپیش منافع اقتصادی را بر اختلافات ایدئولوژیک مقدم می‌شمارد.
سفر اخیر اردوغان به سه کشور عربی حوزه خلیج‌فارس نشان از آن دارد که رهبر ترکیه بیش‌ازپیش منافع اقتصادی را بر اختلافات ایدئولوژیک مقدم می‌شمارد.
توانایی روسیه برای مقابله با ناتو و همچنین دستاوردهای سفر رئیس جمهور کشورمان به آفریقا، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
رئیس دولت سیزدهم توافق بر سر تهاتر محصولات پتروشیمی با کالا‌های اساسی را از دستاورد‌های مهم سفر خود به سه کشور آفریقایی دانسته و گفته است: «آفریقا سرزمین فرصت‌هاست.»
رئیس جمهور کشورمان با تشریح دستاوردهای سفر خود به چند کشور آفریقایی، گفت: آفریقا سرزمین فرصت‌هاست، نباید مورد غفلت قرار گیرد.
عضو مجمع نمایندگان استان کرمان، سفر اخیر رئیس‌جمهور به این استان را به موقع ارزیابی و تاکید کرد که این سفر در رفع مشکل آب و برق کرمان راهگشا خواهد بود.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: سفر رئیس جمهور کشورمان به آمریکای لاتین، آثار و دستاوردهای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تعیین‌کننده‌ای دارد.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس که رئیس جمهور را در سفر به آمریکای لاتین همراهی کرده بود، توضیحاتی درباره دستاوردهای آن سفر داد.
علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری متقابل میان ایران و ونزوئلا برای افزایش چهار برابری صادرات ایران در سفر اخیر رئیس‌جمهور ابراز کرد: اخیراً صادرات ایران به ونزوئلا چهار برابر شده و از عرصه‌های علمی و نظامی گرفته تا اقتصادی در حال پیشرفت هستیم. مردم هم این پیشرفت را لمس می‌کنند، زیرا همه پیشرفت‌ها به نحوی هدف گذاری شده که در نهایت گره از سفره مردم باز کند. علاوه بر این، ایران اسلامی به دنیا ثابت کرد که همه عالم، چهار کشور اروپایی نیست و لازم نیست یک ملت با نگرش ذلیلانه از همه دستاوردهایش دست بکشد تا چهار کشور اروپایی به او توجه کنند.
امیرعبداللهیان در گفتگوی زنده تلویزیونی با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین، سیاست خارجه متوازن و دیپلماسی اقتصادی را از اولویت‌های دولت سیزدهم عنوان کرد.
رئیس جمهور در جریان سفر به ونزوئلا از نمایشگاه علم و فناوری دستاوردهای ایرانی در کاراکاس بازدید کرد.
برای کسانی که ادبیات استراتژیک غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها درباره ایران را تعقیب کرده‌اند یک کلیدواژه آشنا وجود دارد با عنوان «شبکه همکار غرب در ایران». آن‌ها مدت‌هاست عقیده دارند و این عقیده خود را پنهان هم نکرده‌اند در این مسیر قطعا به کمک بازوانی در داخل ایران نیاز خواهند داشت، که چندی پیش اندیشکده آمریکایی کاتو در گزارشی مفصل به دولت آمریکا تقویت این جریان در داخل ایران را شدیدا توصیه کرده بود.
مشاور و دستیار اجرایی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده دستاوردهای دور اول سفر استانی آذربایجان شرقی در حوزه زنان و خانواده را تشریح کرد.
وزیر جهاد کشاورزی دستاوردهای همکاری ایران و چین در بخش کشاورزی در سفر رئیس جمهور به کشور چین را تشریح کرد.
سخنگوی وزارت بازرگانی چین، تعمیق روابط تجاری و اقتصادی با ایران را از دستاوردهای مهم سفر رئیس جمهور به این کشور اعلام کرد.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز (پنجشنبه) پی از بازگشت از سفر به چین در فرودگاه مهرآباد در رابطه با دستاوردهای این سفر توضیحاتی ارائه داد.
سفر رئیس جمهور به چین با هدف افزایش مبادلات مالی و تجاری آن هم بعد از ۲۰ سال می تواند دستاوردهای خوبی برای کشور داشته باشد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
زهره سادات لاجوردی؛ نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دشمن می‌خواست با حاشیه‌سازی، ایجاد اغتشاش و درگیری در کشور، سفر رئیس جمهور به نیویورک و دستاورد‌های آن را تحت‌الشعاع قرار دهد و به حاشیه برد که در این کار ناموفق بود.
فلاحت پیشه گفت: سفر و سخنرانی آقای رئیسی در سازمان ملل «سخنرانی محور» خواهد بود. حتی هر گونه دیداری صورت بگیرد بیشتر نوعی اعلام موضع است و نه تلاشی منسجم و برنامه‌ریزی شده برای حل اختلافات و توافق.
شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آخرین دستاوردهای خود برای تسهیل سفر اربعین را در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات معرفی کردند.
وزیر نیرو در رابطه با دستاوردهای سفر اخیر خود به هیرمند گفت: تامین حق آبه قانونی کشور هیرمند مورد تاکید است.
وزیر نیرو در تشریح دستاوردهای سفر یک روزه خود به افغانستان گفت: طرف افغانستانی پذیرفت که دیگر جریان آب به سمت شوره‌زار گود زره منحرف نشود و آب در مسیر طبیعی خود به سمت ایران جریان یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ