رئیس جمهور سوریه امروز در یک سفر رسمی به مسقط پایتخت عمان رفت و با سلطان این کشور دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری رسمی سوریه صبح امروز از سفر نخست وزیر عراق به دمشق خبر داد.
وزیر خارجه اردن که به سوریه سفر کرده است با رئیس جمهور این کشور پرونده آوارگان سوری را مورد رایزنی قرار داد.
رئیس‌جمهور سوریه امروز (پنجشنبه) برای شرکت در اجلاس اتحادیه عرب وارد عربستان شد.
منابع روس به نقل از یک تحلیلگر لبنانی از افزایش احتمال سفر بشار اسد به ریاض باتوجه به تصمیم اتحادیه عرب برای بازگشت دمشق به آغوش جهان عرب خبر دادند.
روسای جمهور ایران و سوریه علاوه بر دیدار و مذاکراتی ۴ ساعته در روز اول سفر، امشب نیز به مدت یک ساعت در فرودگاه دمشق به شکل خصوصی گفتگو کردند.
رئیس جمهور به دعوت رسمی رئیس جمهور سوریه در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی چهارشنبه (سیزدهم اردیبهشت) به این کشور سفر می‌کند.
یک روزنامه آمریکایی در پی سفر اخیر وزیرخارجه سوریه به قاهره، از موعد احتمالی دیدار دوجانبه روسای جمهور سوریه و مصر خبر داد.
اسماء اسد از زمان از آغاز بحران سوریه در سال ۲۰۱۱ تاکنون هیچ سفر خارجی نداشت.
شبکه المیادین از ورود رئیس جمهور سوریه به امارات در چارچوب یک سفر رسمی خبر داد.
قانون سزار که کنگره آمریکا در سال ۲۰۲۰ صادر کرد درباره تحریم‌های اقتصادی و حقوقی بود که شامل ۳۹ شخصیت دولتی سوریه در راس آن‌ها بشار اسد و همسرش اسماء اسد می‌شد.
یک مقام روس با اشاره به سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به روسیه به اهمیت این سفر پرداخت.
بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه و هیئت همراهش صبح امروز (چهارشنبه) در سفر رسمی خود به روسیه از مقبره سرباز گمنام در مسکو (یادبود سربازان شوروی کشته شده در جنگ جهانی دوم) بازدید کردند و تاج گلی بر روی آن گذاشتند.
رئیس جمهور سوریه که به روسیه سفر کرده است، از بنای یادبود سرباز گمنام مسکو بازدید کرد و بر آن تاج گل قرار داد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که به سوریه سفر کرده است، با بشار اسد رییس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه به اخبار مربوط به برنامه ریزی درباره سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به مسکو واکنش نشان داد و اعلام کرد که کرملین در زمان مناسب آنرا اعلام خواهد کرد.
اسد پس از میزبانی از وزاری خارجه امارات- اردن در سفری غیر منتظره راهی مسقط شد تا بتواند در قلب منطقه خلیج فارس، زمینه بهبود روابط با سایر قدرت‌های عربی را هموار کند.
رئیس جمهور سوریه امروز با وزیرخارجه مصر که به دمشق سفر کرده، دیدار و گفتگو کرد.
کانال مطالعات عمان با انتشار این عکس از سفر بشار اسد به عمان نوشت: هم تزیینات کاخ و هم فرش اثر دست هنرمندان توانای ایرانی است.
سلطان عمان ضمن عرض تسلیت به رئیس جمهور بشار اسد و مردم سوریه بابت قربانیان حادثه زلزله، بر ادامه حمایت کشورش از سوریه برای غلبه بر اثرات زلزله و پیامد‌های جنگ و محاصره مردم سوریه تاکید کرد.
در گزارش‌های رسانه‌ای اعلام شده است که بشار اسد طی ساعات آتی سفر رسمی به عمان و سپس به امارات خواهد داشت.
رئیس جمهور سوریه در دیدار با هیئت سازمان جهانی بهداشت گفت که دمشق آماده همکاری با این سازمان است و هدف از سفر این هیئت باید ارزیابی واقعیت های بخش درمان و جبران کمبودها در این کشور باشد.
وزیر امورخارجه کشورمان در جریان سفر به سوریه، با رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس جمهور سوریه از مرکز ملی دانشجویان برتر در حمص در پی بازگشایی آن پس از سال ها تعطیلی به علت تروریسم، بازدید کرد.
وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگوی تفصیلی با شبکه العالم پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات وین و برجام، هدف از سفر بشار اسد به تهران، آتش سوزی هفته گذشته در پارچین، مذاکرات ایران و عربستان در بغداد و ... توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ