رئیس سازمان خصوصی‌سازی در واکنش به اعلام مجموع قرارداد تیم‌های استقلال و پرسپولیس به جای رقم قراردادها، گفت: الزامی برای افشای رقم قراردادها وجود ندارد و اعلام مجموع آن کفایت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: این سازمان الزامی برای اتصال به درگاه ملی مجوزها ندارد.
بر اساس قوانین ابلاغ شده همه مسابقات لیگ برتر با کولینگ برک برگزار می‌شود.
در جلسه امروز مقامات فدراسیون فوتبال با مدیران رسانه باشگاه‌ها یک بند جالب در آیین‌نامه رسانه‌ای مسابقات افشا شد.
شاهرود- امام جمعه شاهرود بر ضرورت مدیریت درست مصرف آب در همه حوزه‌ها تاکید کرد و گفت: امروز این شهرستان با تنش آبی جدی روبرو است.
وزارت اقتصاد با انتشار سیاهه ابرشرکت‌های دولتی، بازیگران زیان‏ده و بدهکار را معرفی کرد. کالبدشکافی آمار موجود در صورت‏های مالی شرکت‌های دولتی نشان می‌دهد که در سال۱۴۰۰، ۱۰شرکت بزرگ دولتی با حدود ۵/ ۹۰همت زیان، در مجموع ۹۹درصد از کل زیان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین در همان سال، میزان بدهی ۱۰شرکت دولتی، ۸۹درصد از کل بدهی شرکت‌های دولتی را تشکیل می‌دهد. می‏توان بخش مهمی از مشکلات شرکت‌های دولتی را به عدم الزام به شفافیت و ارائه آمار‌ها در سال‌های گذشته نسبت داد که سبب شده است مدیریت آن‌ها در زمینه عملکرد مالی، از کیفیت و کارآیی لازم برخوردار نباشد. در سال‌های گذشته، دسترسی به اطلاعات و آمار و ارقام این شرکت‌ها بسیار سخت بود تا جایی که حتی نمایندگان مجلس برای دسترسی به اطلاعات حداقلی از عملکرد آن‌ها مجبور بودند این موارد را مستقیما از طریق وزرای مربوطه پیگیری کنند. انتشار عمومی صورت‏های مالی این شرکت‌ها از طریق سامانه کدال، یک اقدام مثبت در جهت شفاف‌سازی خواهد بود.
فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد سه هفته پایانی لیگ برتر باید بدون تاخیر برگزار شود.
رئیس مجلس گفت: در آئین نامه داخلی مجلس هیچ گونه الزامی برای حضور رئیس جمهور در جلسات استیضاح نیست.
بارسلونا برای بازگشت لیونل مسی در تابستان پیش رو باید چهار شرط را برآورده کند و در غیر اینصورت بعید است باشگاه کاتالان در رسیدن به این هدف موفق بشود.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برد این تیم مقابل مس رفسنجان گفت: سه امتیاز مهمتر از بازی زیبا بود چون روحیه تیمی را مثبت کرد.
با مصوبه مجلس، وزارت نفت مکلف شد تدبیری اتخاذ کند که حداقل نود درصد خودروهای بنزین سوز و نود و پنج درصد خودروهای نفت گاز سوز صرفاً از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
الزامی کردن وکالت برای جامعه بسیار ضرورت دارد
مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کرد که اشخاص تجاری در خصوص فعالیتهای اقتصادی خود در خارج از ایران، الزامی به صدور صورتحساب الکترونیکی ندارند.
مطابق مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، در راستای ارتقای شفافیت و سلامت بازار سرمایه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری ملزم به افشای تعداد و قیمت سهام خریداری شده در فرآیند عرضه اولیه شدند.
الزامی برای پوشیدن چادر از سوی متهمان نیست
رییس عدلیه در بازدید از دادگاه انقلاب تذکر داد که در مورد رعایت دستورالعمل الزام نبودن پوشش چادر در دادگاه و دادسرا دقت و تاکید شود.
رییس کمیته داوران درخصوص قضاوت بانوان در رقابت‌های فوتبال به نکاتی اشاره کرد.
خداداد افشاریان می‌گوید هیچ الزامی برای استفاده از داوران زن وجود ندارد.
به‌دنبال گسترش سریع حریق در جنگل‌های کالیفرنیا، سازمان آتش‌نشانی شهرستان سیسکیو در این ایالت از ساکنان خواست تا فورا منطقه را ترک کنند.
در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال، یک کارشناس حقوقی تایید کرد که مهدی تاج نباید توسط کمیته بدوی تایید صلاحیت می‌شد و حضور او در انتخابات برخلاف قانون است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بر اساس مصوبات یکصد و بیستمین جلسۀ ستاد ملی مدیریت کرونا استفاده از ماسک در هواپیما، قطار، مترو، اتوبوس، مراکز زیارتی، هیئت‌های مذهبی و مراکز تجمع در شهر‌های قرمز و نارنجی الزامی است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بخشنامه الزام استفاده از ماسک در هواپیما به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده است.
بازیکنانی که سه دوز واکسن تزریق نکرده باشند، حق بازی در لیگ برتر را ندارند.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید زیرساخت‌های لازم برای ورود بانوان به استادیوم‌های فوتبال فراهم است و برای کمک به فدراسیون در این زمینه اعلام آمادگی کرد.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید زیرساخت‌های لازم برای ورود بانوان به استادیوم‌های فوتبال فراهم است و برای کمک به فدراسیون در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ