رییس عدلیه در بازدید از دادگاه انقلاب تذکر داد که در مورد رعایت دستورالعمل الزام نبودن پوشش چادر در دادگاه و دادسرا دقت و تاکید شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: این سازمان الزامی برای اتصال به درگاه ملی مجوزها ندارد.
بر اساس قوانین ابلاغ شده همه مسابقات لیگ برتر با کولینگ برک برگزار می‌شود.
شاهرود- امام جمعه شاهرود بر ضرورت مدیریت درست مصرف آب در همه حوزه‌ها تاکید کرد و گفت: امروز این شهرستان با تنش آبی جدی روبرو است.
فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد سه هفته پایانی لیگ برتر باید بدون تاخیر برگزار شود.
رئیس مجلس گفت: در آئین نامه داخلی مجلس هیچ گونه الزامی برای حضور رئیس جمهور در جلسات استیضاح نیست.
بارسلونا برای بازگشت لیونل مسی در تابستان پیش رو باید چهار شرط را برآورده کند و در غیر اینصورت بعید است باشگاه کاتالان در رسیدن به این هدف موفق بشود.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برد این تیم مقابل مس رفسنجان گفت: سه امتیاز مهمتر از بازی زیبا بود چون روحیه تیمی را مثبت کرد.
با مصوبه مجلس، وزارت نفت مکلف شد تدبیری اتخاذ کند که حداقل نود درصد خودروهای بنزین سوز و نود و پنج درصد خودروهای نفت گاز سوز صرفاً از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
رییس سازمان غذا و دارو گفت: آیین‌نامه داروخانه‌ها شاید بار‌ها بعد از انقلاب بازبینی شده و ابلاغ شده است. این چیزی که شما می‌بینید همان ابلاغ آیین‌نامه قبلی است، اما برخی از رسانه‌ها از روی شیطنت برخی از بخش‌های آن را پررنگ‌تر کرده‌اند که از طریق آن بتوانند ضربه بزنند.
الزامی کردن وکالت برای جامعه بسیار ضرورت دارد
مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کرد که اشخاص تجاری در خصوص فعالیتهای اقتصادی خود در خارج از ایران، الزامی به صدور صورتحساب الکترونیکی ندارند.
الزامی برای پوشیدن چادر از سوی متهمان نیست
قانون آیین دادرسی کیفری در مواد ۶۱۸ تا ۶۲۴ به موضوعات قرار بازداشت موقت و مرور زمان در پرونده‌های نظامی پرداخته است.
رییس کمیته داوران درخصوص قضاوت بانوان در رقابت‌های فوتبال به نکاتی اشاره کرد.
خداداد افشاریان می‌گوید هیچ الزامی برای استفاده از داوران زن وجود ندارد.
به‌دنبال گسترش سریع حریق در جنگل‌های کالیفرنیا، سازمان آتش‌نشانی شهرستان سیسکیو در این ایالت از ساکنان خواست تا فورا منطقه را ترک کنند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی در واکنش به اعلام مجموع قرارداد تیم‌های استقلال و پرسپولیس به جای رقم قراردادها، گفت: الزامی برای افشای رقم قراردادها وجود ندارد و اعلام مجموع آن کفایت می‌کند.
در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال، یک کارشناس حقوقی تایید کرد که مهدی تاج نباید توسط کمیته بدوی تایید صلاحیت می‌شد و حضور او در انتخابات برخلاف قانون است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بر اساس مصوبات یکصد و بیستمین جلسۀ ستاد ملی مدیریت کرونا استفاده از ماسک در هواپیما، قطار، مترو، اتوبوس، مراکز زیارتی، هیئت‌های مذهبی و مراکز تجمع در شهر‌های قرمز و نارنجی الزامی است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بخشنامه الزام استفاده از ماسک در هواپیما به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده است.
بازیکنانی که سه دوز واکسن تزریق نکرده باشند، حق بازی در لیگ برتر را ندارند.
معاون رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: لازم است که نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران دانش خود در حوزه حقوقی و قضایی بالا ببرند.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید زیرساخت‌های لازم برای ورود بانوان به استادیوم‌های فوتبال فراهم است و برای کمک به فدراسیون در این زمینه اعلام آمادگی کرد.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید زیرساخت‌های لازم برای ورود بانوان به استادیوم‌های فوتبال فراهم است و برای کمک به فدراسیون در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ