وزیر ورزش و جوانان می‌گوید زیرساخت‌های لازم برای ورود بانوان به استادیوم‌های فوتبال فراهم است و برای کمک به فدراسیون در این زمینه اعلام آمادگی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس سازمان بازرسی کل کشور، با اشاره به الزام دستگاه‌ها به تسریع در صدور مجوزها و استعلام‌های سرمایه‌گذاری، گفت: اعطای هرگونه مجوز از سوی دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور رصد می‌شود.
نخست وزیر مامور تشکیل کابینه از سوی پارلمان لیبی از آغاز گفتگوهای فراگیر ملی خبر داد و از هیئت اعزامی سازمان ملل خواست نقش خود را برای تلاش جهت موفقیت آشتی در لیبی ایفا کند.
همایش توجیهی - آموزشی خادمین حج اولی اعزامی از سوی سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری به سرزمین وحی با حضور سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد.
تلویزیون دولتی روسیه تصاویری از حضور رمضان قدیروف، رهبر چچن را در میان نیرو‌های خود قبل از اعزام به جنگ در اوکراین پخش کرده است. در تصاویر منتشر شده قدیروف از یکی از سربازان قدردانی می‌کند و از سوی دیگر طی مراسمی که در گروزنی، پایتخت چچن ترتیب داده شده بود، برای آنان سخنرانی کرد. گزارش شده است که حدود ۲۵۰۰ سرباز چچنی آماده اعزام به خطوط مقدم جنگ اوکراین هستند و بیشتر آن‌ها پس از گذراندن یک تعطیلات کوتاه به اوکراین بازخواهند گشت.
کاراته‌کاهای ایرانی اعزامی به مسابقات اوپن پاریس به دلیل عدم حضور روادید از سوی سفارت فرانسه فرصت حضور در این مسابقات را از دست دادند.
متعاقب حوادث اخیر کشور و اتفاقات ناگوار در سیستان و بلوچستان در ماه‌های اخیر، هیئتی از سوی رهبر معظم انقلاب برای بررسی اوضاع به این استان اعزام شد.
تعدادی از خبرنگاران صداوسیما و سایر رسانه ها نیز در این رویداد حضور داشتند و از آنجا که از سوی فدراسیون فوتبال و وزارتخانه های ورزش و ارشاد اعزام نشده اند در فهرست فوق قید نشده اند.
الزامی برای پوشیدن چادر از سوی متهمان نیست
رییس عدلیه در بازدید از دادگاه انقلاب تذکر داد که در مورد رعایت دستورالعمل الزام نبودن پوشش چادر در دادگاه و دادسرا دقت و تاکید شود.
مربی تیم ملی پاراتیروکمان گفت: تا زمانی که از سوی کمیته ملی پارالمپیک رکوردگیری در پاراتیروکمان صورت نگیرد، مشخص نیست این تیم با چه تعداد ورزشکار در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین حضور خواهد داشت.
ایرانشهر- هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان به شهرستان ایرانشهر سفر کرد.
سراوان- رئیس هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان از انتقال مطالبات مردم سراوان به رهبر انقلاب خبر داد و تاکید کرد که در تأمین امنیت داخلی زیست قانونی مهم است.
سراوان- در سومین روز سفر هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان این جمع با همراهی نماینده ولی‌فقیه در استان وارد شهرستان سراوان شدند.
خاش- شهرستان خاش مقصد دومین سفر شهرستانی هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان بود.
زابل- هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان با جمعی از معتمدین، ریش سفیدان و اقشار مختلف مردم منطقه سیستان در زابل دیدار کردند.
زابل- هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان وارد شهرستان زابل شد.
زابل- هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان وارد شهرستان زابل شد.
زاهدان- با تحقق قول رئیس هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان، تعدادی از بازداشتی‌های حوادث اخیر این استان آزاد شدند.
از سوی کادرفنی تیم‌های ملی، ترکیب ووشوکاران اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی جهان رده‌های سنی معرفی شد.
از سوی کادرفنی تیم‌های ملی، ترکیب ووشوکاران اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی جهان رده‌های سنی معرفی شد.
سفارت ایران در بلغارستان اعلام کرده است: «ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از این طریق صرفاً مختص استفاده در شهر وارنا و در محدوده‌های در نظر گرفته شده از سوی تورگردان بوده و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهر‌های بلغارستان وجود ندارد. همچنین حسب مقررات موجود الزامی است کلیه مسافران محترم در بدو ورود و استقرار در هتل گذرنامه‌های خود را تحویل هتل دهند، در زمان مدت اقامت، گذرنامه‌ها نزد هتل باقی می‌ماند و در پایان تور و هنگام بازگشت به کشور، گذرنامه‌ها تحویل مسافران محترم می‌شود».
در حالی که قرار بود تیم ملی کامپوند با ۶ کماندار در بازی‌های کشورهای اسلامی حضور پیدا کند، تنها حضور ۴ کماندار از سوی کشور میزبان برای شرکت در این بازی‌ها مورد تایید قرار گرفت.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید زیرساخت‌های لازم برای ورود بانوان به استادیوم‌های فوتبال فراهم است و برای کمک به فدراسیون در این زمینه اعلام آمادگی کرد.
در سالن غذاخوری و پس از صرف صبحانه، ناگهان ساکت الهامی و تعدادی از دستیارانش به سوی حمید مطهری سرمربی و اسماعیل اسماعیلی سرپرست تیم نساجی رفته و به زد و خورد پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ