رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: این سازمان الزامی برای اتصال به درگاه ملی مجوزها ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از زیر مجموعه قوه قضائیه خارج و زیر نظر قوه مجریه اداره می شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از زیر مجموعه قوه قضائیه خارج و زیر نظر قوه مجریه اداره می شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از زیر مجموعه قوه قضائیه خارج و زیر نظر قوه مجریه اداره می شود.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به استان‌های دارای عملکرد ضعیف در حدنگاری هشدار داد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با انعقاد این تفاهم نامه، قدم موثری در تثبیت مالکیت وزارت نیرو بر حریم‌های کیفی و کمی و بستر رودخانه برداشته می‌شود.
مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌ها و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد گفت: سازمان ثبت اسناد تا پایان اردیبهشت ماه به درگاه ملی مجوزها متصل می‌شود.
رئیس سازمان ملی زمین و مسکن از ارائه اطلاعات همه اراضی این سازمان به وزارت اقتصاد برای ثبت در سامانه سادا خبر داد.
باشگاه پرسپولیس نسبت به ثبت درخواست سیستمی برای ITC بازیکن برزیلی خود اقدام کرده است و منتظر پاسخ باشگاه ژاپنی است.
سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد مسئولیت ثبت و اجرای محرومیت ها بر عهده باشگاه‌ها است.
مدیرکل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت وزارت اقتصاد از ثبت ۶۰۴ هزار ملک دولتی در سامانه سادا خبر داد و گفت: سازمان ملی زمین و مسکن بیش از ۵۰۰ هزار زمین دارد که در این سامانه ثبت نکرده است.
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به برخی ابهامات و اخبار نادرست مطرح شده در برخی رسانه ها تحت عناوین بروز تخلف در برگزاری آزمون سردفتری پاسخ داد.
زین‌صالحی، رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: از این به بعد کارت‌های ملی توسط شرکت‌های داخلی ساخته می‌شود.
وزیر کشور گفت: سازمان ثبت احوال یک سازمان پیشرو و موثر در تصمیم گیری های کلی و کلان کشور می تواند باشد و باید باشد.
ثبت زورخانه بنام جمهوری آذربایجان در سازمان ملل!
سازمان ثبت احوال اعلام کرد که با تشکیل بیش از ۸۰۰۰ پرونده برای ایرانیان فاقد شناسنامه موضوع تخصیص شناسه و صدورکارت موقت برای فاقدین شناسنامه پیگیری خواهد شد.
روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور طی اطلاعیه اعلام کرد: تاکنون ۶ هزار و ۲۶۸ نام ژینا در کشور به ثبت رسیده است و انتخاب این نام یا تغییر به نام ژینا ممانعتی ندارد.
رییس سازمان ثبت احوال کشور، درباره تعیین بازه زمانی برای تعویض شناسنامه‌ها نیز اظهار می‌کند: قطعا الزام برای جدید کردن شناسنامه‌ها وجود دارد، در حالی که بازه زمانی برای آن تعریف نشده است، ولی افراد برای دریافت خدمات دچار مشکل می‌شوند؛ لذا توصیه این است که افراد هرچه سریع‌تر مراجعه کنند و شناسنامه‌های جدید را دریافت کنند
رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: سالانه حدود ۳میلیون و ۵۰۰هزار تا ۴ میلیون شناسنامه جدید صادر می‌شود، اما امکان دارد این شناسنامه‌ها درخواست‌های تکراری هم باشند یعنی مثلا مواردی که فرد قصد عکس دار کردن شناسنامه را دارد و یا شناسنامه مخدوش یا مفقود شده است.
سازمان فناوری اطلاعات ایران، خبر اتصال سازمان ثبت احوال کشور به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند را تکذیب کرد.
با حضور وزیر کشور، از درگاه خدمات الکترونیک سازمان ثبت احوال رونمایی شد.
ارائه خدمات هویتی میز خدمت سازمان ثبت احوال کشور در تهران، تا ۲۶ شهریور مصادف با اربعین حسینی در راستای رفاه حال شهروندان و زائران ابا عبدالله الحسین (ع) ادامه خواهد داشت.
همزمان با هفته دولت، میز خدمت سازمان ثبت احوال کشور در راستای ارائه خدمات آسان‌تر و جامع تر به شهروندان به مدت یک هفته افتتاح شد.
معاون عتبات سازمان حج و زیارت درباره الزامی یا اختیاری بودن ثبت نام در سامانه سلاح گفت: با توجه به لغو ویزا، برای اینکه هر شخص خودش را بیمه کند، ثبت‌نام در سامانه سماح لازم و ضروری و شرط خروج از مرز است.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در پیامی پیروزی تیم تکواندو دختران نونهال کشور را تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ