سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بر اساس مصوبات یکصد و بیستمین جلسۀ ستاد ملی مدیریت کرونا استفاده از ماسک در هواپیما، قطار، مترو، اتوبوس، مراکز زیارتی، هیئت‌های مذهبی و مراکز تجمع در شهر‌های قرمز و نارنجی الزامی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد از هم استانی ها خواست برای کاهش اثرات آلودگی هوا بر سلامتشان، از حضور غیرضروری خارج از منزل خودداری کنند.
تصمیم ایلان ماسک برای تغییر لوگوی توئیتر از پرنده به X ممکن است به یک چالش حقوقی تبدیل شود زیرا شرکت های فناوری از جمله متا و مایکروسافت حقوق معنوی مالکیت همین حرف الفبای لاتین را دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:مطابق با اعلام سازمان بهداشت جهانی وضعیت اضطراری کووید ۱۹ قطع شده است اما این اعلامیه به معنای ریشه کن شدن این بیماری نیست.
ایلان ماسک مدیر و مالک توییتر با اشاره به توییت یک کاربر که درباره استفاده عجیب پیام‌رسان از میکروفن دستگاهش اطلاع‌رسانی کرده به غیرقابل‌اطمینان بودن واتساپ اشاره کرد.
این ماسک از طیف متفاوتی از طول موج‌های نور استفاده می‌کنند تا به پوست نفوذ کند و در سطح مولکولی آن تغییراتی به وجود آورد. ماسک ال ای‌دی پوستی شفاف‌تر و صاف‌تر را نوید می‌دهد.
با استفاده از ماسک‌های خانگی شما نه‌تن‌ها پوست صورتتان را با موادی که زیباتر و جوان‌ترتان می‌کنند ماساژ می‌دهید و حس و حال خوبی پیدا می‌کنید، بلکه می‌دانید دقیقاً در ماسک شما چه مواد و عناصری وجود دارد و خیالتان راحت است.
درحالیکه دنیای فوتبال به استقبال هوش مصنوعی می‌رود و این ورزش از ظرفیت بالایی برای استفاده از مزایای فناوری جدید برخوردار است اما نگرانی‌هایی جدی درباره پیشرفت‌های اخیر مطرح شده است.
طبق آخرین نقشه رنگ‌بندی کرونایی کشور نیز در حال حاضر ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۸ شهر در وضعیت زرد و ۲۰۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند که این موضوع نشان دهنده افزایش آمار بیماران بستری است؛ بنابراین باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی ضد کرونایی را رعایت کرد تا نوروز با درد کرونا و بیماری همراه نشود.
مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس، از دلیل خود برای محدود کردن استفاده ارتش اوکراین از اینترنت ماهواره‌ای «استارلینک» پرده برداشت.
مقامات ژاپن احتمالا در اوایل ماه مارس (ماه آینده میلادی) مقررات استفاده از ماسک را در این کشور تغییر خواهند داد.
استفاده درست از ماسک در روز‌هایی که هر فرد می‌تواند بمب انتقال ویروس باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است.
بهرام عین‌اللهی -وزیر بهداشت- روز گذشته درباره الزام استفاده از پوشش ماسک به‌ویژه در اجتماعاتی نظیر هواپیما، اتوبوس، قطار، اظهار کرد: به وزیر راه گفتم که هواپیما‌ها مدتی است ماسک نمی‌دهند و این موضوع را باید الزامی کنند؛ چراکه در هواپیما ویروس در حال گردش است و هوا بیرون نمی‌رود و در داخل کابین می‌چرخد.
نگرانی از موج هشتم کرونا موجب بازگشت به کار «ستاد ملی مقابله با کرونا» شد/ مثل قبل واکسن بزنید و فاصله گذاری و استفاده از ماسک را جدی بگیرید
علیرضا بیرانوند در روز استفاده از ماسک محافظ، دو گل خورد.
سازمان اطلاعات سپاه با استفاده از رصد پهپادی؛ اغتشاشگران و آشوبگران را از طریق آسمان و زمین شناسایی و سپس دستگیر می‌کنند.
روند افزایشی آنفلوآنزا و آمار ۱۹.۹۹ درصدی استفاده از ماسک
پایگاه خبری بلومبرگ در گزارشی نوشت که دولت آمریکا احتمالاً میلیاردر معروف این کشور و مؤسس شرکت اسپیس‌ایکس را به‌دلیل اظهاراتش درباره اوکراین، تحت تحقیقات فدرال قرار خواهد داد.
ایلان ماسک در واکنش به ادعاهای اخیر درباره استفاده از پهپاد‌های ایرانی در جنگ اوکراین نوشت: «جنگ پهپادی اول»!
ماسک تاکید کرد که استفاده از چنین سلاح‌هایی دیوانگی خواهد بود، ولی به گفته وی، به همان اندازه جنون آمیز است که کسی خود را به چنین وضعیتی بکشاند.
محمد مهدی کاظمی، رئیس ستاد پروژه مهر گفت:تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان اختیاری است، اما توصیه می‌کنیم که دانش آموزان واکسن کرونا را تزریق کنند.
معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانش آموزان بالای ۱۲ سال باید در برابر کرونا واکسینه شده باشند و اگر فاصله زمانی از آخرین تزریق واکسن در آن‌ها گذشته است، دز یادآور را زودتر دریافت کنند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بخشنامه الزام استفاده از ماسک در هواپیما به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده است.
از سقوط رعایت پروتکل‌های کرونایی به ۳۵ درصد تا کاهش استفاده از ماسک به ۲۵ درصد!
به نظر می‌رسد پاقدم سال جدید برای بورس خوب بود چراکه از ابتدای سال تا کنون روند صعودی در این بازار ادامه دارد و به باور یک تحلیلگر بازار سرمایه، چنانچه وضعیت فعلی متغیرها ثابت بماند میتوانیم منتظر شاخص یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحدی هم باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ