پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برد این تیم مقابل مس رفسنجان گفت: سه امتیاز مهمتر از بازی زیبا بود چون روحیه تیمی را مثبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس برای کسب جام در لیگ برتر و درخشش در لیگ قهرمانان، به وضوح نیاز به جذب مهاجم جدید دارد.
سرمربی تیم فوتبال نساجی ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند سه امتیاز دیدار هفته پایانی برابر پرسپولیس را کسب کند.
کارشناس فوتبال ایران جنگ قهرمانی را مشروط به نداشتن اشتباهات فردی و تیمی از جانب مدعیان جام دانست.
پرسپولیس در آخرین بازی خود پیش از دربی حساس پایتخت میهمان مس کرمان است.
تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ بیست و دوم است، با برتری برابر مس رفسنجان همچنان در کورس باقی ماند و با گرفتن سه امتیاز طلایی فاصله‌اش را با سپاهان و استقلال را حفظ کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ بیست و دوم است، با برتری برابر مس رفسنجان همچنان در کورس باقی ماند و با گرفتن سه امتیاز طلایی فاصله‌اش را با سپاهان و استقلال را حفظ کرد.
دومین روز از مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران درحالی برگزار می‌شود که پرسپولیس برای عقب نیفتادن از تیم‌های استقلال و سپاهان باید سه امتیاز سرنوشت‌ساز دیدار با صنعت نفت را بگیرد.
چند صحنه بحث برانگیز در دو هفته اخیر سبب شد پرسپولیس به شدت نسبت به داوری معترض باشد اما سرخ‌ها برای بازگشت به صدر نیاز به پیروزی دارند.
پرسپولیس در شرایطی باید به مصاف فولاد برود که در نیم فصل اول در آزادی هر چه زد به در بسته خورد.
استقلال که امیدوار بود با پیروزی برابر مس رفسنجان سه امتیاز مهم دیدار خانگی را کسب کند، هر چند با تساوی برابر این تیم بیست و چهار ساعت صدرنشین بود اما اتفاقات هفته آنطور رقم نخورد که ساپینتو و شاگردانش انتظار داشتند.
پرسپولیس در مسابقه‌ای که در دقایق پایانی به جنجال کشیده شد با تک گل زیبای یورگن لوکادیا سه امتیاز بازی را به دست آورد.
مدافع ملی‌پوش پرسپوليس هر چه به مسابقات جام‌جهانی قطر نزدیک‌تر می‌شود بیش از گذشته آمادگی خود را به رخ می‌کشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خوشحالی از برتری تیمش برابر مس رفسنجان بار دیگر از نداشتن زمین تمرین مناسب گلایه کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان و صعود به صدر جدول گفت: این سه امتیا ارزش زیادی برای تیم ما داشت هر چند می توانستیم با گل‌های بیشتری ببریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان و صعود به صدر جدول گفت: این سه امتیا ارزش زیادی برای تیم ما داشت.
پرسپولیس در یک بازی نفسگیر مقابل مس رفسنجان با تک گل یورگن لوکادیا از روی نقطه پنالتی پیروز شد.
تیم فوتبال پرسپولیس که با از دست دادن امتیاز در دو بازی گذشته صدر جدول را با دو رقیب تقسیم کرده بود، در دیدار هفته نهم خود موفق شد مس رفسنجان بدون شکست را ببرد و مدعی بماند.
بعد از شکست مقابل تراکتور در آزادی، اکنون یحیی گل‌محمدی و پرسپوليس چشم به سه امتیاز جدال با مس رفسنجان دوخته‌اند.
کارشناس فوتبال ایران از اهمیت سه امتیاز بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان خبر داد و اظهار داشت: تیمی که ریتم مناسب پیدا کرده است به پیروزی های متوالی نیاز دارد.
هوادار بعد از شکست در برابر پرسپولیس امیدوار بود در رفسنجان و در برابر مس با ارایه یک بازی رو به جلو به سه امتیاز برسد.
عباس بوعذار می گوید هیچ گاه اعتراضی به نیمکت نشینی ندارد و به تفکرات سرمربی احترام می گذارد.
تیم فوتبال پرسپولیس با کسب دومین پیروزی خود در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر صعودی چند پله ای در جدول داشت و با ادامه روند موفقیت خود به رده دوم جدول صعود کرد و جای استقلال را گرفت.
در صورت پیروزی ذوب‌آهن در این ماجرا، شکایت فولاد و آلومینیوم نیز به سرانجام می‌رسد و بازی‌های برگزار شده پرسپولیس تاکنون، ۳ بر صفر خواهند شد
پرسپولیس با تک گل میلاد سرلک موفق شد نخستین پیروزی فصل را در اراک جشن بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ