فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد سه هفته پایانی لیگ برتر باید بدون تاخیر برگزار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تمرین روز گذشته مس رفسنجان ساکت الهامی سعی کرد با استفاده از چشم بند آگاهی محیطی بازیکنان خود را افزایش بدهد.
بازیکن باتجربه مس رفسنجان بعد از جدایی از این تیم مدعی شد که حضور ساکت الهامی و ماجرای شادی گلش در فصل گذشته مقابل این مربی در این اتفاق تاثیرگذار بود.
بازیکن باتجربه مس رفسنجان بعد از جدایی از این تیم مدعی شد که حضور ساکت الهامی و ماجرای شادی گلش در فصل گذشته مقابل این مربی در این اتفاق تاثیرگذار بود.
بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی، ریوندی توسط اورژانس اعزامی به بیمارستان شهید محمدی منتقل و بررسی‌های لازم پزشکی در خصوص آسیب‌های احتمالی در سانحه انجام می‌شود.
بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی، ریوندی توسط اورژانس اعزامی به بیمارستان شهید محمدی منتقل و بررسی‌های لازم پزشکی در خصوص آسیب‌های احتمالی در سانحه انجام می‌شود.
هافبک باتجربه مس رفسنجان می گوید در صحبت با ساکت الهامی متوجه معرفت و شخصیت بالای او شده است.
بودند مسئولانی که تاکید می‌کردند، نصب کارتخوان در مطب‌ها الزامی است و با متخلفان برخورد خواهد شد؛ اما حتی در اظهارات این دست مسئولان نیز نکاتی به چشم می‌خورد که نشان از فقدان عزم جدی برای برخورد با این تخلف داشت: «استفاده نکردن از دستگاه کارتخوان فقط برای این جامعه و گروه پزشکی نیست و معتقدیم که علاوه بر برخی از اعضای جامعه پزشکی، بازاریان و اصناف مختلف هم سعی می‌کنند از کارتخوان استفاده نکنند و اکنون این موضوع بسیار فراگیرتر شده است.»
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر سر مزار شهید محمد صادق صدر و شهید محمدباقر صدر در نجف حضور یافت. در تصاویر منتشر شده سردار قاآنی ضمن ادای احترام به شهید صدر بر سر مزار دو فرزند شهیدش مصطفی و مؤمل نیز حضور یافت. خبرگزاری نون عراق نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یک سفر غیرمنتظره وارد عراق شده که دومین سفر در نوع خود در سال جاری است. در حالی که یک منبع عراقی تایید کرد که این مقام ایرانی با مقامات و رهبران سیاسی گفتگو خواهد کرد. به گفته یک منبع سیاسی عراقی به العربی الجدید، قاآنی اواخر شب پنجشنبه وارد استان نجف در جنوب عراق شد و با رهبران حشد الشعبی ابوفدک المحمداوی و ابوزینب اللامی دیدار کرد و همچنین مقبره ابومهدی المهندس را زیارت کرد.
کاروان ورزشی اعزامی ايران به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو به نام "شهید محسن حججی" نامگذاری شد.
اظهارات شب گذشته مهدی تارتار شاید تندترین پاسخ ممکن به حرفهایی بود که ساکت الهامی هفته گذشته به زبان آورده بود.
رییس سازمان غذا و دارو گفت: آیین‌نامه داروخانه‌ها شاید بار‌ها بعد از انقلاب بازبینی شده و ابلاغ شده است. این چیزی که شما می‌بینید همان ابلاغ آیین‌نامه قبلی است، اما برخی از رسانه‌ها از روی شیطنت برخی از بخش‌های آن را پررنگ‌تر کرده‌اند که از طریق آن بتوانند ضربه بزنند.
ساکت الهامی که اولین اخراج فصل خود را تجربه می‌کرد در حالی‌که روی سکوها صعود تیمش را جشن می‌گرفت، جملات جالبی به زبان آورد.
شهید «حسن باقری» (غلامحسین افشردی) و «بهرام محمدی‌فرد» به عنوان نخستین خبرنگار و عکاس اعزامی جمهوری اسلامی به طبس، این واقعه را در روز شنبه تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۵۹ مصادف ۱۰ جمادی‌الثانی ۱۴۰۰ در شماره ۲۶۱ به نگارش درآورده و به تصویر کشیده‌اند.
اتاق اصناف ایران اطلاعیه‌ای با موضوع «الزام ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز با توجه به کاهش شدید دمای هوا» صادر کرد.
سعید لیلاز فعال سیاسی می‌گوید: در دوره طبقاتی الان ما خرده‌مالکان روستایی داریم، کسانی داریم که طبق v و یک طبقه سرمایه‌داری در ایران داریم که الزاما بورژوازی صنعتی نیست و می‌توان گفت هنوز هم کمپرادور است و هم تجاری: سرمایه‌داری تجاری-کمپرادور-صنعتی. آن بخش بسیار ثروتمند و کلان‌سرمایه‌دار شاید حدود دویست هزار خانوار بیشتر نیستند. اما بخش اصلی ثروت ایران را غیر از دولت در دست دارند. خود دولت حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد ثروت ایران را در اختیار دارد. بنابراین، خرده‌بورژوازی در شهر داریم، خرده‌مالکان در روستا، سرمایه‌داری دولتی در شهر و سرمایه‌داری خصوصی که پیوند‌های گسترده و عمیقی با خارج دارد. این‌ها الان طبقات اصلی جامعه ما را تشکیل می‌دهند و منازعات بین این طبقات جریان دارد.
خبرنگار اعزامی روزنامه هاآرتص در گزارشی به بررسی موضوع حمایت شدید هواداران فوتبال از فلسطین، در جریان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشاره کرده است.
شادی وصف ناپذیر هواداران تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی دو بر صفر مقابل مکزیک از نگاه دوربین خبرنگار اعزامی مهر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مشاهده می‌کنید.
سرمربی هوادار هدایت الاهلی قطر را برعهده گرفت؛ این خبر یا شایعه، شاید مهم‌ترین موضوع امروز فوتبال ایران باشد.
سرمربی استقلال می گوید که علاقه داشته است دربی پایتخت پیش از جام جهانی قطر برگزار شود ولی چنین نشد.
شاگردان الهامی نمایش خوبی مقابل تیم پرستاره سپاهان داشتند اما دست خالی از زمین خارج شدند.
شاگردان الهامی نمایش خوبی مقابل تیم پرستاره سپاهان داشتند اما دست خالی از زمین خارج شدند.
زن در صورتی که بتواند اثبات نماید عدم تمکین وی به خاطر سوء رفتار و سوء معاشرت شوهرش است مانند ضرب و جرح، اعتیاد شدید، مصرف بیش از حد الکل، توهین، تهدید دادخواست تمکین شوهر رد می‌شود.
یکی از مواردی که جامعه امروز ما نیاز دارد برای اینکه ما یک امنیت قضایی ایجاد کنیم و به نوعی حفظ شأن و جایگاه اسناد را رعایت کنیم، توسعه سند رسمی است. متاسفانه بیش از ۷۰ درصد از پرونده‌های قضایی ما مربوط به بحث‌های املاک است و شاید از این ۷۰ درصد نیز بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد مشکل اساسی مربوط به قولنامه‌های عادی است
در سالن غذاخوری و پس از صرف صبحانه، ناگهان ساکت الهامی و تعدادی از دستیارانش به سوی حمید مطهری سرمربی و اسماعیل اسماعیلی سرپرست تیم نساجی رفته و به زد و خورد پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ