محسن دهنوی نماینده تهران: اپراتورها رفتار متناقض دارند؛ از طرفی می‌گویند پول نداریم و باید تعرفه ها را گران کنیم از طرفی دیگر گزارش می رسد که در اپراتور خرج های غیرضروری با رقم های بالا می‌شود. نگرانیم دولت و اپراتورها بزودی صنعت ارتباطات کشور را به صنعت خودروسازی دیگری تبدیل کنند تا مردم حسرت اینترنت سایر کشورها را داشته باشند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن بهبود روابط بین پکن و مسکو را «نگران‌کننده» می‌داند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد که مدیرعامل جدید این باشگاه با نظر مثبت وزارت ورزش انتخاب شده است.
عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که آنها برنامه های علی خطیر را شنیده و بررسی کرده اند.
دبیر شورای امنیت کشور گفت: چنانچه خواسته‌های مسئولان سنجش برآورده نشد و نگرانی برای امنیت آزمون بوجود آمد ما مجبور هستیم تصمیماتی را برای محدودیت اینترنت در زمان برگزاری آزمون اعمال کنیم. اگر لازم شد و بررسی‌ها به این نتیجه رسید در جلسات مربوطه تصویب خواهد شد و به اطلاع مردم می‌رسد.
این بچه گناه دارد، او پاک و معصوم است، اما با فشار تمرینات پدرش صفحات رشدش بسته شده و هنگام تمرین سینه‌اش را می‌گیرد، ما نگرانیم...
خانیکی گفت گفت: ما نگرانیم، مگر قرار نبود مشارکت موثر نسبت به مسائل اجتماعی ازسوی جامعه‌شناسان صورت گیرد؟ بالاخره آن‌ها هستند که می‌توانند بگویند مسئله امروز ایران چیست. زبان این افراد علمی و مبتنی بر تحقیقات و پژوهش‌هاست. این تبار باید حفظ شود. باید خانواده علوم اجتماعی از بزرگان این رشته حمایت و دفاع کند.
نهادهای امنیتی رژیم‌صهیونیستی نسبت به کشیده شدن تنش‌ها و درگیری‌ها از غزه به سمت جبهه شمالی ابراز نگرانی کردند.
به اعتقاد زارع‌پور، نگرانی مردم از قطعی اینترنت به دلیل اخبار نادرست برخی سایت‌های غیرمستند است. او با تأکید بر اینکه برخی سایت‌های غیرمستند با اخبار نادرست مردم را نگران می‌کنند که قطعی داشتیم، گفت: «وظیفه ما تأمین ترافیک با کیفیت برای همه مردم است و آنچه که در توان داریم را انجام می‌دهیم.»
اینترنت ماهواره‌ای استارلینک که به گفته مسوولانش، با هدف پوشش حداکثری مردم جهان از اینترنت ایجاد شده، به تازگی نگرانی جدیدی را برای کاربرانش ایجاد کرده است و آن افزایش هزینه اشتراک ماهانه است.
باشگاه هوادار در فاصله چند ساعت تا دیدار برابر پرسپولیس، بیانیه ای منتشر و نسبت به برخی موارد ابراز نگرانی کرد.
ند پرایس در نشستی با خبرنگاران در واشنگتن اذعان کرد: ما از انتقال تکنولوژی میان روسیه و ایران به شدت نگران هستیم و از ابزار‌های مختلف در اختیار خود، برای اختلال در آن استفاده می‌کنیم.
وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی به تکرار اظهارات مداخله‌جویانه‌اش درباره اتفاقات اخیر ایران پرداخت.
ند پرایس گفت: ما نگرانیم که روسیه به دنبال گرفتن تسلیحات متعارف پیشرفته از ایران باشد، مانند موشک‌های زمین به زمین که تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که در جنگ روسیه علیه اوکراین استفاده خواهد شد.
لاپید در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست با متهم کردن ایران به ارسال پهپاد برای روسیه در جنگ اوکراین گفته تل‌آویو برای بازبینی مواضعش در خصوص جنگ اوکراین، ارزیابی‌های روزانه انجام می‌دهد.
احساس درد‌های متناوب بیرانوند، تبدیل به دغدغه بزرگ تیم ملی شده است
در همه کشورهای اروپایی با استادیوم پر از تماشاگر برگزار می‌شد اما ما اینجا اندرخم یک کوچه هستیم و هنوز دل نگرانی‌هایی داریم که مردم یک جا جمع نشوند و این جای تاسف دارد.
وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین عارضه پوکی استخوان، شکستگی است، تصریح کرد: ما از این موضوع نگرانیم. اساسا پوکی استخوان را درمان می‌کنیم که جلوی شکستگی را بگیریم چون شکستگی مهم‌ترین عارضه پوکی استخوان است که باعث ناتوانی و مرگ می‌شود. مطالعات به ما نشان داده است که سالانه بیش از ۱۷۰ هزار مورد شکستگی ناشی از پوکی استخوان در کشور رخ می‌دهد.
میلیاردر معروف آمریکایی نسبت به فعالیت تارنمای جنجالی که به اصطلاح دشمنان کی‌یف را فهرست‌بندی کرده و نام خود او نیز برای چند ساعت به آن فهرست اضافه شد، ابراز نگرانی کرد.
میلیاردر معروف آمریکایی نسبت به فعالیت تارنمای جنجالی که به اصطلاح دشمنان کی‌یف را فهرست‌بندی کرده و نام خود او نیز برای چند ساعت به آن فهرست اضافه شد، ابراز نگرانی کرد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از تلاش مسئولان باشگاه برای تامین منابع مالی جهت پرداخت پول آندره‌آ استراماچونی خبر داد.
هرتزوگ با مطرح کردن ادعا‌هایی علیه ایران گفت: ما به شدت نگران یک توافق احتمالی هستیم، چون از نداشتن جدیت، صداقت و پایبندی حکومت ایران به قوانین جهانی نگرانیم.
مسعود ستایشی گفت: از قتلی که در رفسنجان رخ داده متاسفیم و نگرانیم. در این رابطه یک تبعه افغانی بنام صمد سلیمانی در تاریخ ۱۶ مرداد سال جاری اقدام به قتل ۶ نفر از اتباع منطقه خود و ۴ نفر هم ایرانی در رفسنجان بوده اند که اقدامات انتظامی و قضایی فوری انجام شده و با اینکه فرد قصد فرار داشته، ولی او را دستگیر کردند.
امروز چهارشنبه ۲۹ تیرماه سال جاری آخرین روز معاملاتی در اولین ماه فصل تابستان را شاهد خواهیم بود. با توجه به اینکه در هفته جاری بسیاری از نماد‌ها به دلیل برگزاری مجمع متوقف بودند ارزش معاملات چندان بالا نبود و بازار بی رمقی را شاهد بودیم. در گفتگو با امیر توپچی پور کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس در توئیتی نوشت: ‌در حالیکه مردم زیر بار فشار مشکلات معیشتی، اجاره خانه، قیمت خودروهای بی کیفیت، قطعی آب و برق، گرانی ارز و نگرانی از مذاکرات بی حاصل اتمی و هزار معضل دیگر به زانو در آمده اند؛ برخی بزرگواران در کشور به دنبال محدود سازی اینترنت و جریمه نقدی برای بدحجابی و سختگیری بیشتر بر مردم هستند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ