عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که آنها برنامه های علی خطیر را شنیده و بررسی کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: جمهوری اسلامی ایران متضمن موفقیت سرمایه گذاری فعالان اقتصادی خارجی در مناطق‌آزاد ۷ گانه ایران است و هرگونه سرمایه گذاری در ای
پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به شناسایی ترکیبی شدند که با خاصیت ضدباکتریایی و خودترمیم‌شونده در التیام و ترمیم زخم‌ها کاربرد دارد.
با اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال، محمد منتظر کاپیتان تیم امید عراق پس از جلسه با علی خطیر و موفقیت در تست‌های پزشکی با امضای قراردادی دو ساله رسماً به استقلال پیوست.
معاون خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی با اشاره به استفاده سالانه ۲۴۰ هزار زوج نابارور از خدمات پژوهشگاه رویان از موفقیت در تجاری سازی پروژه سلول درمانی در بیماری ویتیلیگو خبر داد.
مدیر گروه پژوهشی طراحی فرآیندهای شیمیایی جهاددانشگاهی تهران گفت: این سازمان تنها تولیدکننده ماده«کوتینگ ایجنت» در کشور است،پژوهشگران موفق شدند طی ۱۵ ماه به دانش‌فنی تولید این ماده دست یابند.
مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی قوه قضائیه گفت: به طور میانگین میزان سرقت‌های خرد تا پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰ درصد نسبت به سال پیش از آن، افزایش داشته است.
تیم دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و سومین دوره المپیاد جهانی فیزیک موفق به کسب چهار نشان نقره و یک برنز شد.
تیم المپیاد ریاضی جمهوری اسلامی ایران در شصت و چهارمین دوره و تیم المپیاد زیست‌شناسی ایران در سی و چهارمین دوره المپیاد جهانی صاحب کسب مدال شدند.
سرمایه‌گذاری بر خلاف آنچه که اکثریت افراد فکر می‌کنند، اصول زیادی ندارد. شاید اگر اصول بنیادین این حرفه را یادداشت کنیم، حداکثر در یک برگه پشت و رو فضا اشغال کند.
سرمایه‌گذاری بر خلاف آنچه که اکثریت افراد فکر می‌کنند، اصول زیادی ندارد. شاید اگر اصول بنیادین این حرفه را یادداشت کنیم، حداکثر در یک برگه پشت و رو فضا اشغال کند.
تیم نوجوانان ایران با شکست یمن به نیمه نهایی جام ملت ها صعود کرد و حالا بعد از صعود به جام جهانی می تواند در اندیشه ی رفتن به روی سکوی نخست آسیا باشد.
با اعلام کمیته داوران فدراسیون جهانی تکواندو، 13 داور ایرانی دوره بین المللی کشور جمهوری آذربایجان را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
هزاران ترکیب با استفاده از یک آزمایش غربالگری با کارایی بالا که معمولا در فرآیند‌های کشف دارو استفاده می‌شود، غربالگری شدند. پرووساید به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل شناخته شد و مشخص شد که دارای خواص ضد ویروسی برای طیف گسترده‌ای از ویروس‌ها برای جلوگیری از تکثیر ویروس‌های عفونی با حداقل عوارض جانبی است.
رئیس جمهور با اشاره به تاثیرات فناوری هسته‌ای در زندگی مردم‌ به‌ویژه در حوزه‌های بهداشت و درمان، کشاورزی و صنعت، همچنین در صنایع نفت و گاز و بسیاری از بخش‌های دیگر گفت: با اراده دانشمندان کش
این احتمال باید در نظر گرفته شود که در بسیاری از مواقع قاچاق اتوبوسی یا حتی غیر اتوبوسی این حیوان در معرض خطر انقراض با موفقیت انجام گرفته و از دید مردم پنهان مانده تا موضوع به محیط زیست گزارش شود و نسبت به ضبط توله‌های این جانور نادر اقدام گردد.
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های‌بنیادی از اجرای 95 درصدی پروژه ژن درمانی خبر داد و گفت: ادامه حیات این پروژه که روش نوین درمان بیماری‌های صعب العلاج در آینده است، نیاز دارد.
سمنان- رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به ایجاد بانک ذخیره ژنتیک یوزپلنگ، گفت: در صورت موفقیت این اقدام برای سایر گونه‌های در معرض خطر نیز انجام و رشته مربوط به این حوزه راه‌اندازی می‌شود.
ادعای هی مبنی بر موفقیت دستکاری ژنتیکی اش هنوز تایید نشده است. در واقع، هنوز مشخص نیست که آیا این آزمایش موفقیت آمیز بوده یا خیر، جدای از پیچیدگی‌های اخلاقی که این روش دارد.
شاگردان مجتبی حسینی فرصت خوبی در اختیارشان است تا با موفقیت در دو بازی آینده در جدول صعود کنند.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: ملی‌پوشان فوتبال ایران باید تمام تلاش خود را برای موفقیت برابر آمریکا به کار گیرند و بدانند دعای خیر ملت بدرقه راه آنان است.
کاوشگر دارت ساخته آژانس فضایی آمریکا (ناسا) روز دوشنبه با موفقیت به یک سیارک برخورد کرد (برخورد داده شد) تا آن را از مسیر خود منحرف کند. بدین ترتیب، این کاوشگر با برخورد به سیارک «دیمورفوس» در فاصله ۱۱ میلیون کیلومتری کره زمین، یک مأموریت بی‌سابقه فضایی را انجام داد. سیارک دیمورفوس و مسیر حرکت آن خطری برای کره زمین محسوب نمی‌شود، اما هدف ناسا از این مأموریت، ایجاد آمادگی برای مواقعی است که سیارک‌های بزرگ و خطرناک، در مسیر برخورد با زمین قرار می‌گیرند.
نتایج دور از انتظار کاراته ایران به عنوان یکی از قدرت‌های برتر جهان در بازی‌های کشورهای اسلامی، لزوم توجه بیشتر به این رشته و اعزام به رویدادهای بین المللی برای کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی را گوشزد کرد.
خطیب نماز جمعه تهران ضمن تشکر از تلاش‌های جدی و شبانه روزی دولت،گفت: توقع داریم آنها از موفقیت‌های خود با مردم صحبت کنند.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه جهاد اکبر مقاومت می‌خواهد تا انسان به پیروزی برسد،گفت: تنها راه کامیابی و موفقیت مقاومت و استقامت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ