میلیاردر معروف آمریکایی نسبت به فعالیت تارنمای جنجالی که به اصطلاح دشمنان کی‌یف را فهرست‌بندی کرده و نام خود او نیز برای چند ساعت به آن فهرست اضافه شد، ابراز نگرانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلان ماسک در توییت جدیدی اذعان کرده است که طبق پیش‌بینی بسیاری از تحلیلگران، ایکس یا توییتر سابق شاید واقعاً شکست بخورد.
موفقیت عظیم وی‌چت در چین ایلان ماسک را شدیداً تحت تأثیر قرار داده است و او می‌خواهد ایکس را شبیه به آن کند.
ایلان ماسک در چند وقت گذشته تمام تمرکز خود را روی توییتر قرار داده و رسماً با تغییر لوگوی آن به X، از پلتفرم جدیدی رونمایی کرده است. حالا ماسک اعلام کرده که توییتر (یا بهتر است بگوییم X) در آینده فقط دارای «حالت تاریک» خواهد بود، زیرا این حالت از هر نظر بهتر است. ماسک در پاسخ به یکی از توییت‌ها که در آن با توجه به تغییر برند توییتر گفته شده بود وجود تیک مشکی می‌تواند مناسب‌تر باشد، نوشت: «این پلتفرم به زودی فقط حالت تاریک خواهد داشت. از هر نظر بهتر است.»
«ایلان ماسک»، مالک توییتر، در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود این شبکه اجتماعی روی چه ابزار‌های جدیدی کار می‌کند، پاسخ داده است که توییتر روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که به کاربران امکان انتشار مقاله را در این پلتفرم می‌دهد.
ماسک پیشتر چندین بار تاکید کرده بود که توسعه هوش مصنوعی باید متوقف شود و این بخش نیاز به وضع مقررات دارد. وی بارها در مورد پتانسیل هوش مصنوعی برای «تخریب تمدن بشری» ابراز نگرانی کرده است.
ماسک در تازه‌ترین ادعای جنجالی خود اعلام کرد فناوری خودران کامل تسلا (موسوم به FSD) همین امسال در محصولات کمپانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
ایلان ماسک معتقد است که کشور چین در توسعه هوش مصنوعی در موقعیت قوی قرار دارد و این کشور در هر چیزی که به فکرش باشد عالی خواهد بود.
شاخص میلیاردرهای بلومبرگ نشان می‌دهد ثروت خالص ایلان ماسک، بیش از دو برابر مارک زاکربرگ است.
طبق اطلاعاتی که افراد مطلع در اختیار وال استریت ژورنال قرار داده‌اند، مدیرعامل تسلا در مهمانی‌ها دوز کامل کتامین را مصرف می‌کند.
ایلان ماسک کارآفرین و یکی از بنیانگذاران نورالینک، اعلام کرد احتمالا این استارت آپ کاشت تراشه در مغز در سال جاری کارآزمایی بالینی خود را آغاز می کند.
ایلان ماسک باور دارد که ما همین الان سایبورگ شده‌ایم، چون برای حفظ اطلاعات تا حد زیادی به کامپیوترها وابسته‌ایم.
وزارت امور خارجه چین روز سه‌شنبه پس از نشستی بین ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا و کین گانگ، وزیر امور خارجه چین در پکن اعلام کرد که ایلان ماسک مایل است تجارت در این کشور را گسترش دهد.
این میلیاردر آمریکایی همچنین افزود: صادقانه ترجیح می‌دهم که یک فرد عادی و نرمال،‌ رئیس جمهوری آمریکا باشد کسیکه عقل سلیم دارد و در میان مردم جایگاهی دارد.
ماسک حدود ۱۳۳.۰۷۳ میلیون و ۷۳ هزار دنبال کننده دارد و این آمار برای باراک اوباما ۱۳۳ میلیون و ۴۳ هزار نفر است.
مالک توئیتر و تاجر آمریکایی در جدیدترین موضع گیری درباره تحولات اوکراین گفت در حالی که دیپلمات ها به ادامه درگیری در اوکراین تمایل دارند، نظامی ها خواهان صلح هستند.
ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر و مدیرعامل شرکتهای اسپیس ایکس ، تسلا و توییتر، "رسانه‌ها" و "کالج و دبیرستان‌های برگزیده" آمریکا را متهم به "نژادپرست بودن" نسبت به سفیدپوست‌ها و آسیایی‌تبارها کرد.
ایلان ماسک برای چهارمین بار پس از آنکه اعلام کرد موج اخراج  کارمندان توئیتر پایان یافته، دوباره عده ای دیگر را اخراج کرد.
ایلان ماسک میلیاردر و بنیانگذار شرکت تسلا در تازه‌ترین توئیت خود با «کودتا» خواندن تغییر حکومت اوکراین در سال ۲۰۱۴ در اظهاراتی که ظاهرا به انتخابات سال ۲۰۱۰ و روی کار آمدن ویکتور یانکوویچ رئیس جمهوری پیشین اوکراین اشاره داشت، گفت این انتخابات «مبهم» بود و آنچه متعاقب آن رخ داد در واقع یک کودتا بود.
ایلان ماسک پس‌از تصاحب توییتر در ماه اکتبر، موجی از اخراج‌ها را به‌راه انداخت و برخی دیگر نیز از ادامه‌ی کار با شبکه‌ی اجتماعی مذکور استعفا دادند.
بنابر گزارش ماه دسامبر دو نشریه بلومبرگ و فوربس که دارایی‌های ثروتمندان جهان را گزارش می‌کنند اکنون برنارد آرنو، مدیرعامل شرکت محصولات لوکس لویی‌ویتان جای ایلان ماسک را در صدر فهرست پولدارترین‌های جهان بگیرد.
مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس اعلام کرد این شرکت اکنون نزدیک به ۱۰۰ استارلینک فعال در ایران دارد.
ایلان ماسک در توئیتر از فعال شدن حدود ۱۰۰ عدد از دستگاه‌های استارلینک در ایران خبر داد.
توییتر، حساب کاربری خبرنگارانی را که در مورد ایلان ماسک خبر منتشر می‌کردند، تعلیق کرد و درحالی که گروه‌های مطبوعاتی این تعلیق را محکوم می‌کنند، مالک توییتر روزنامه‌نگاران را متهم می‌کند که باعث به خطر افتادن خانواده‌اش شده‌اند.
میلیاردر معروف آمریکایی نسبت به فعالیت تارنمای جنجالی که به اصطلاح دشمنان کی‌یف را فهرست‌بندی کرده و نام خود او نیز برای چند ساعت به آن فهرست اضافه شد، ابراز نگرانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ