ند پرایس در نشستی با خبرنگاران در واشنگتن اذعان کرد: ما از انتقال تکنولوژی میان روسیه و ایران به شدت نگران هستیم و از ابزار‌های مختلف در اختیار خود، برای اختلال در آن استفاده می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع آگاه خبر داد: پس از انتقال قطعی منابع مسدود شده ایران به حسابی در قطر، زندانی‌های آمریکایی خارج می‌شوند.
آمریکا تائید کرد که بخشی از منابع آزاد شده ایران در عراق را به عمان انتقال داده خواهد شد.
سخنگوی ائتلاف النصر عراق نسبت به اقدامات سفیر آمریکا در این کشور با هدف انتقال خانواده‌های داعشی به عراق هشدار داد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
یک سیاستمدار عراقی از اقدام مشکوک عناصر آمریکایی در انتقال هزاران تن از تروریست های داعشی از زندان های سوریه خبر داد.
ارتش آمریکا در مقر «یوما پروینگ گراند» واقع در ایالت آریزونا مشغول آزمایش یک سیستم فرود با چتر نجات چندبارمصرف است.
ناظر حفاظت از داده های اتحادیه اروپا درباره پیش نویس تصمیم کمیسیون این منطقه برای قرارداد جدید انتقال داده به آمریکا اظهار نگرانی کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره انتقال این شبکه به آمریکا تأکید کرد: ماجرای مطرح‌شده در خصوص انتقال این شبکه از انگلیس به آمریکا، یک خیمه‌شب‌بازی و اقدام نمایشی جدید و تقسیم کار میان سرویس‌های اطلاعاتی چند کشور است. از نظر ما حتی در صورت انتقال این شبکه از لندن به آمریکا، چیزی از مسئولیت دولت‌های حامی و میزبان این شبه‌رسانه به‌خصوص دولت انگلیس در ارتباط با فعالیت‌های تروریستی، تجزیه‌طلبانه و ضدایرانی آن کاسته نمی‌شود.
آمریکا در حال مذاکره با دولت سوئیس در مورد انتقال زندانیان گوانتانامو به سوئیس است.
وزیر امور خارجه روسیه، آمریکا را به دخالت مستقیم در انفجار خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا «نورد استریم» متهم کرد.
وزیر امور خارجه روسیه، آمریکا را به دخالت مستقیم در انفجار خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا «نورد استریم» متهم کرد.
مقامات آمریکا از تحت پیگرد قرار دادن ۷ نفر به اتهام انتقال تجهیزات نظامی و الکترونیکی حساس به روسیه خبر دادند.
اینترمیامی امیدوار است که با توجه به شرایط کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، بتواند خیلی زود این بازیکن را به خدمت بگیرد.
مقام ارشد امنیتی دولت روسیه اعلام کرد سرویس‌های امنیتی آمریکا و انگلیس در حال جذب و استخدام عناصر سازمان‌های تروریستی بین‌المللی هستند تا آنها را برای کمک به کی‌یف، به اوکراین منتقل کنند.
جوبایدن، رییس جمهور آمریکا روز گذشته دستور اجرایی مربوط به چهارچوب انتقال داده از اروپا به آمریکا را امضا کرد.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید و برایان دیز مدیر شورای ملی اقتصاد آمریکا روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند بایدن با انتقاد از تصمیم کاهش تولید نفت توسط اوپک پلاس، ادعا کرد این کار تبعات منفی بر کشورهای فقیر و در حال توسعه خواهد گذاشت.
نور نیوز: تنها مانع برای انتقال وجوه آزاد شده ایران در کره جنوبی، تعیین حساب و بانک عامل مورد پذیرش طرفین بود که این بانک هم در یکی از کشورهای منطقه تعیین شده و مورد توافق طرفین قرار گرفته است.
عدنان الکنانی کارشناس امنیتی عراقی گفت که آمریکا برای بی ثبات کردن عراق، قصد دارد ۳۰ هزار تروریست را از اردوگاه الهول به عراق منتقل نماید.
وزیرخارجه اردن در گفتگوی تلویزیونی با شبکه ماهواره ای الشرق، تاکید کرد: اردن آمادگی دارد فورا پس از توافق میان لبنان و بانک جهانی، انتقال برق به لبنان را اجرایی کند.
نیروهای اشغالگر آمریکایی یک کاروان نظامی را از خاک سوریه به عراق منتقل کردند.
گارد ساحلی آمریکا از وقوع انفجار در یکی از خطوط لوله انتقال گاز در ایالت لوئیزیانا در جنوب آمریکا خبر داد.
یک مقام بلند پایه امنیتی در استان الانبار عراق فاش کرد که آمریکا سرکردگان و هزاران نفر از اعضای گروه تروریستی داعش را از اردوگاه الهول سوریه به مکان نامعلومی منتقل کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ