به اعتقاد زارع‌پور، نگرانی مردم از قطعی اینترنت به دلیل اخبار نادرست برخی سایت‌های غیرمستند است. او با تأکید بر اینکه برخی سایت‌های غیرمستند با اخبار نادرست مردم را نگران می‌کنند که قطعی داشتیم، گفت: «وظیفه ما تأمین ترافیک با کیفیت برای همه مردم است و آنچه که در توان داریم را انجام می‌دهیم.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عالیشاه همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کند و حضورش برابر ذوب آهن در ابهام قرار دارد.
آرش برهانی در حال حاضر بلاتکلیف ترین مربی ایران است.
آیا با پا‌های خود موازی یکدیگر می‌ایستید یا یک پا را جلو نگه می‌دارید؟ شاید هم با پا‌های روی هم ایستاده اید.. به نظر شما وضعیت ایستادن می‌تواند چیزی در مورد شخصیت شما نشان می‌دهد. پس این این تست شخصیت ایستاده را بخوانید.
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال طبیعی نیست و نیاز به زمان دارد.
میان ۹ سد با ذخیره آب زیر ۲۰درصد، وضعیت سد‌های رودبال داراب در استان فارس و چاه‌نیمه‌ها در استان سیستان و بلوچستان با ۳ و ۶ درصد پرشدگی و سد وشمگیر گلستان که به‌صورت کامل خشک شده است، بحرانی‌تر است.
ضیاییان درباره وضعیت جوی روز شنبه ۱۰ تیر ماه نیز توضیح داد: شنبه علاوه بر اینکه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ می‌دهد با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان، مازندران و برخی مناطق گلستان بارش باران گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.
گرگان- وضعیت نامتعادل مسکن در استان گلستان بی تاثیر از دیگر استان ها نیست و همچنان نابسامانی در افزایش قیمت مسکن افسار گسیخته می تازد.
در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، ارتفاعات استان‌های گلستان، سمنان و کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط خیرش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
این وضعیت جوی از بعدازظهر چهارشنبه تا اواخر وقت پنج‌شنبه (۱۳ و ۱۴ اردیبهشت) درنواحی مرکزی و شرقی دریای خزر، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های مازندران و گلستان مورد انتظار است.
وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار گلستان از آخرین وضعیت زلزله انبارالوم مطلع شد و بر امدادرسانی لازم به هموطنان زلزله‌زده تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور در تماسی تلفنی با استاندار گلستان آخرین وضعیت زلزله ۵.۱ ریشتری آق قلا را جویا شد.
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به هشدار وضع نارنجی در استان‌های تهران، البرز، خراسان شمالی و رضوی، مازندران، گلستان اعضای هلال احمر در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند.
گنبدکاووس- تالاب بین المللی «آلاگل» در گلستان این روزها خالی از آب و پرنده بوده و وضعیت خوبی ندارد.
بررسی وضعیت بودجه ۲۹ پارک علم و فناوری در لایحه ۱۴۰۲ نشان می دهد که بودجه پارک های سمنان، گلستان و خراسان جنوبی بیشترین رشد و بودجه ۲پارک آذربایجان شرقی و لرستان نسبت به ۱۴۰۱ کاهش یافته است.
به علت برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی استان گلستان در دو روز آینده به صورت غیرحضوری و در بستر پیام‌رسان "شاد" برگزار خواهد شد. امتحانات نهایی طبق برنامه و به صورت "حضوری" برگزار می‌شود.
در جلسه ماهانه شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین مدیر استان تشخیص وضعیت بازار، تغییر شرایط و پیش‌بینی آینده را اساسی‌ترین مهارت‌ یک مدیر بیان کرد و گفت: با بکارگیری مناسب این مهارت‌ها می توان در شرایط رقابتی امروز پیشتاز بود.
دکتر جواد شریعتی، مدیر داخلی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی گلستان اهواز با اعلام این خبر گفت: با توجه به وضعیت فعلی میثم پیرفلک و بنابر درخواست خانواده وی، این مجروح جهت ادامه روند درمان به پایتخت انتقال یافت.
اهواز- رئیس مرکز آموزشی و درمانی گلستان اهواز، آخرین وضعیت مجروح حادثه تروریستی تیراندازی در شهر ایذه را تشریح کرد.
مطابق جدیدترین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از بعدازظهر امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق آغاز می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی در مورد آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات و دامنه‌های استان‌های تهران و سمنان، بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید را پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در گلستان، خراسان شمالی و بلندی‌های مازندران، سمنان و شرق تهران در برخی از ساعت‌ها، بارش پراکنده، همراه با رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.
انفعالی که تاکنون در این زمینه به دلیل محافظه کاری بیش از حد وجود داشته، منجر به روایت یک طرفه از تاریخ شده و تداوم این وضعیت به کشور لطمه جدی می‌زد. به عنوان نمونه مستند «گنجینه ملی جواهر» اثر ابراهیم گلستان در شبکه منوتو پخش شد اما تنها بخشی از آن که گنجینه را نشان می‌داد و مابقی‌اش سانسور شد!
به گزارش سازمان هواشناسی استان های گیلان، مازندران، گلستان، فارس، مرکزی، شرق همدان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری،دامنه‌های استان البرز و تهران رگبار باران پیش بینی می‌شود.
شاخص کل بورس شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۲۸۶ بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۹۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ