از سال ۲۰۱۷ ایران از نظر تعداد انتشارات در نمایه‌نامه WOS رتبه اول منطقه را داشت، ولی در سال ۲۰۲۲ میلادی پس از ۵ سال، جایگاه اول منطقه را از دست داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه هدفش صعود با ایران از مرحله گروهی جام جهانی است، گفت: با تمرینات اختصاصی سعی داریم حامد حدادی را به آمادگی برسانیم.
سررمبی ترکیه‌ای تیم ملی بسکتبال ایران در اولین نشست خبری خود در تهران حاضر شد.
سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی بسکتبال گفت: بسکتبال ایران در آسیا مثل صربستان در اروپا است و فرهنگ خاص خودش را دارد.
سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی بسکتبال گفت: بسکتبال ایران در آسیا مثل صربستان در اروپا است و فرهنگ خاص خودش را دارد.
سرمربی تیم ملی والیبال هلند گفت: تیم ایران در این دیدار شکست خورد اما مطمئنا در روزی دیگر پیروز خواهد شد.
امیرعبداللهیان و همتای ترکیه‌ای او در تماس تلفنی بر همکاری میان دو کشور بر اساس اراده و خواست رؤسای جمهور دو کشور تاکید کردند.
هاکان دمیر در کادرفنی تیم ملی بسکتبال ایران، دو مربی ترکیه ای را هم جای داده است.
سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی کنیا حضور در تورنمنت کافا را رد کرد.
دادگاه عالی آمریکا امروز رأی خود درباره بانک ترکیه‌ای در پرونده تحریم ایران را صادر کرد.
اکنون، عربستان سعودی به جای تلاش برای منزوی کردن ایران، یک استراتژی چند وجهی را دنبال می‌کند که تعامل با ایران را با تلاش برای مقابله با نفوذ آن در سراسر منطقه، از جمله در سوریه درهم‌می‌آمیزد. این هفته مقامات سعودی برای گفتگو‌های صلح با حوثی‌ها به یمن سفر کردند. کشور‌های خاورمیانه منافع مختلفی در سوریه دارند. میلیون‌ها پناهنده سوری به کشور‌های همسایه اردن، لبنان و ترکیه گریختند. برخی کشور‌ها مانند عراق مایلند مسیر‌های تجاری خود را از طریق سوریه باز کنند.
سرمربی ترکیه‌ای کنیا می‌گوید به دنبال فردی است که اطلاعات تیم او را به بیرون منتقل می‌کند.
میرعلی آقا سیدی معاون امداد و نجات هلال‌احمر آذربایجان شرقی و سرپرست تیم‌های اعزامی هلال احمر ایران به کشور ترکیه گفت: دومین روز عملیات جست‌وجو و نجات برای خارج کردن محبوس شدگان زیر آوار ناشی از زمین لرزه در ترکیه با همکاری و تلاش تیم‌های اعزامی هلال احمر ایران در ترکیه پشت سر گذاشته شد. منبع: اعتمادآنلاین
رضازاده عضو تیم اعزامی هلال احمر به ترکیه گفت: سگ های زنده‌یاب بسیار کمک کرده‌اند و هم اکنون با کمک سگ های زنده‌یاب و صحبت های اهالی منطقه درحال آواربرداری و نجات جان یک کودک دو ساله هستیم.
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران هلال احمر ایران، کودک ترکیه‌ای را پس از ۶۰ ساعت از زیرآوار زنده بیرون آوردند.
زنگنه در مورد عدم حضور ایران در این نشست توضیح می‌دهد: عدم دعوت ایران برای این اجلاس نوعی بی توجهی به توافقات قبلی روند استانه محسوب می‌شود. در روند آستانه و اجلاس‌های سوچی قرار بود ایران و روسیه و ترکیه مسائل سوریه را بررسی کنند و در برابر نیرو‌های تروریستی این سه کشور اقداماتی را انجام دهند به نحوی که این نیرو‌ها در منطقه و خارج از آن توسعه پیدا نکنند و دولت سوریه در این مناطق جایگزین شود. اما عدم دعوت از ایران نوعی بی توجهی از سوی روسیه تلقی می‌شود.
یک رسانه ترکیه‌ای مدعی شد مدافع تیم ملی ایران به دلیل عملکردش در جام جهانی مورد توجه چند باشگاه قرار گرفته است.
یک رسانه ترکیه‌ای مدعی شد باشگاه فنرباغچه بعد از اظهارات اخیر سردار آزمون، به دنبال جذب این مهاجم ایرانی بعد از مسابقات جام جهانی است.
وزیر کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از ترکیه‌ای قوی و با ثبات حمایت می‌کند و معتقدیم اقتدار و امنیت دو کشور به نفع دو طرف و منطقه خواهد بود.
. در صورت رسیدن و فیکس شدن سردار در بازی مقابل انگلیس، احتمالا سامان قدوس از ترکیب اصلی خارج خواهد شد و امیری به جای وینگر چپ، یک خط عقب‌تر خواهد آمد
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای جدال با سپاهان را اعلام کرد.
خبرنگار ترکیه‌ای اعلام کرد ستاره ایرانی دو مشتری جدید پیدا کرد.
یک رسانه ترکیه‌ای بعد از اتفاقی که برای سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم کایسری اسپور رخ داد و منجر به اعزام او به بیمارستان شد، از باشگاه کایسری اسپور به شدت انتقاد کرد.
در این مدت بالغ بر ۲.۴ میلیارد دلار ایران به عراق کالا صادر کرده که بیان دیگر در هر ماه ۶۰۰ میلیون دلار صادرات انجام شده، در حالی که این رقم در سال گذشته ماهانه ۷۵۰ میلیون دلار بوده است، در این زمینه شاهد هستیم که ماهانه ۱۵۰ میلیون دلار از صادرات ایران به عراق کم شده است.
اگر ایران بتواند کیفیت بالا و برتری تکنولوژیک پهپادهایش نسبت به مشابه ترکیه‌ای را در میدان عمل ثابت کند، می‌توان انتظار داشت که تا سال ۲۰۲۸ دست‌کم بتواند جای ترکیه را در بازار گرفته و ۲۵ درصد ارزش بازار جهانی پهپاد‌ها را از آن خود کند؛ یعنی چیزی معادل ۶.۵ میلیارد دلار.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ