دادگاه عالی آمریکا امروز رأی خود درباره بانک ترکیه‌ای در پرونده تحریم ایران را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یازدهمین شعبه مدنی دیوان عالی ترکیه رأی دادگاه محلی مبنی‌بر پذیرش ادعای رانندگان تاکسی و ممنوعیت فعالیت اوبر در این کشور را تأیید کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده عامل زیرگرفتن یک روحانی در خیابان مرزداران تهران خبر داد و گفت که شاکی پرونده در جلسه دادگاه گذشت کرد.
‌با نظر اکثریت قضات هیأت عمومی دیوان عالی کشور، دعوی اعتراض ثالث نسبت به رأی دادگاه تجدیدنظر از سوی یکی از خواندگان دعوی بدوی که طرف دعوی تجدیدنظر نبوده است، قابلیت شنیده شدن را دارد.
بر اساس رأی دادگاه، ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار دلار به دلیل خسارت‌های مادی و ۱۰۴ میلیون دلار بابت خسارت‌های معنوی وارد شده به خواهان‌ها در نظر گرفته شده و معادل ۱۹۹ میلیون دلار نیز به عنوان خسارت تنبیهی، مورد حکم دادگاه قرار گرفته است.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: رای دادگاه لاهه، یک شکست تاریخی برای امریکایی بود که عادت داشت قوانین بین المللی را نقض کند.
کارشناس ارشد حقوق بین الملل گفت: اصل موضوع در رأی دادگاه لاهه، سیاسی، بین المللی و حقوقی است که واشنگتن محکوم شده و این یک بی‌آبرویی بین‌المللی برای آمریکا است.
کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه امروز اعلام کرد که از دادگاه کیفری بین المللی به دلیل رأی غیرقانونی علیه «ولادیمیر پوتین» شکایت می‌کند.
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا امروز در ارتباط با رأی غیرقانونی لاهه علیه «پوتین» در سخنانی تأکید کرد: دادگاه کیفری بین المللی مشروعیت ندارد.
با نظر اکثریت قضات هیأت عمومی دیوان عالی کشور، دادگاه عمومی و حقوقی به عنوان مرجع صالح برای رسیدگی به دعوی زوجه به خواسته الزام به تنظیم سند رسمی مال غیرمنقول موضوع مهریه به طرفیت ثالث (غیرزوج) تعیین شد.
امیر هاشمی، مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور در صفحه شخصی خود نوشت: "درخواست اعاده دادرسی محمد بروغنی یکی از متهمان اغتشاشات اخیر، نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب، در انطباق با بند چ ماده ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری در دیوان عالی کشور تجویز و پرونده جهت رسیدگی به شعبه هم عرض دادگاه صادرکننده رأی ارجاع شد. "
تا زمانی که دادگاه CAS رأی پرونده استراماچونی را اعلام نکند، استقلال مشکلی برای جذب بازیکن خارجی نخواهد داشت.
یک دادگاه در شهر مادرید حکم صادره قبلی درباره پرونده سوپرلیگ اروپا را رد و به نفع یاغیان فوتبال قاره سبز رأی صادر کرد.
دادگاه عالی «اونتاریو» امروز به مصادره اموال ایران در کانادا به بهانه واهی سقوط پرواز «پی‌ اس ۷۵۲» رأی منفی داد.
دیوان عالی کشور در خصوص فرجام خواهی ۱۶ نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب اسلامی کرج، اظهار نظر کرد.
دیوان عالی کشور در خصوص فرجام خواهی ۱۶ نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب اسلامی کرج، اظهار نظر کرد.
دیوان عالی کشور در خصوص فرجام خواهی ۱۶ نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب اسلامی کرج، اظهار نظر کرد.
دیوان عالی کشور، پس از فرجام خواهی متهم محمد قبادلو نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب، به استناد بند ۴ قسمت ب ماده ۴۶۹ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲ و اصلاحی ۱۳۹۴ پرونده را به شعبه هم عرض ارجاع نمود. همچنین فرجام خواهی سامان صیدی (یاسین) یکی دیگر از متهمان اغتشاشات نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب، مورد پذیرش قرار گرفت.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان از تایید رأی پرونده متروپل آبادان در دادگاه تجدید نظر خبر داد.
پادوانی می گوید که استقلال در فصل گذشته قهرمان شده است و انتظارات از این تیم بالا است.
رأی اراضی مورد اختلاف میان پتروشیمی لاوان با شرکت نفت و پتروشیمی خلیج فارس با ارزشی حدود ۱,۰۰۰ میلیارد تومان به نفع فرهنگیان صادر گردیده است.
معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور با پیگیری‌های قضایی و صدور رأی دادگاه، مسوولان کشور موظف به عذرخواهی از خانواده کودک مقتول در مشهد شدند.
عضو شورای شهر تهران گفت: در مجموعه باشگاه انقلاب، دادگاه رای به عمدی نبودن خشک شدن درختان دارد اما موضوع ما عمدی یا غیر عمدی بودن آن نیست، بلکه طبق قانون حفظ درختان وظیفه مجموعه‌ها و نهاد‌هاست و هر گونه اقدامی در این خصوص باید با مجوز شهرداری صورت بپذیرد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال می گوید که عدم حضور امیرحسین فتحی مدیرعامل سابق آبی ها در جلسه دادگاه CAS، یکی از عوامل صدور رأی سنگین علیه این باشگاه بوده است.
با اعلام دادگاه CAS، باشگاه استقلال به پرداخت یک میلیون و 400 هزار دلار به استراماچونی محکوم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ