اگر ایران بتواند کیفیت بالا و برتری تکنولوژیک پهپادهایش نسبت به مشابه ترکیه‌ای را در میدان عمل ثابت کند، می‌توان انتظار داشت که تا سال ۲۰۲۸ دست‌کم بتواند جای ترکیه را در بازار گرفته و ۲۵ درصد ارزش بازار جهانی پهپاد‌ها را از آن خود کند؛ یعنی چیزی معادل ۶.۵ میلیارد دلار.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی دو سالی که از انتخابات گذشته است،جامعه اسلامی مهندسین در بررسی عملکرد دولت سیزدهم یک بیانیه صادر کرده‌اند که آن هم در تعریف و تمجید از عملکرد دولت بوده است. در بخشی از این بیانیه که ۷ شهریور ۱۴۰۱ صادر شد، آمده است: دولت سیزدهم حقیقتاً دیگر بار شعار «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور رساند. در بُعد اقتصادی نیز جرأت و جسارت اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها که به عقیده بسیاری از کارشناسان، اصلاح این قیمت‌ها در اقتصاد ما ضروری است، از دیگر جنبه‌های مثبت عملکرد دولت است.»، اما پس از این بیانیه، آن‌ها نیز وارد روند سکوت شده‌اند.
یک رسانه اصولگرا نیز در همین رابطه نوشت: بالاخره استعفای محسن رضایی مورد پذیرش قرار گرفت و مطابق با ماموریت‌های محوله جدید رهبر انقلاب به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مسئولیت دبیری آن به رضایی سپرده شد؛ دبیرخانه‌ای که ظاهرا قرار است نقش جدی‌تری ایفا کند.
یک رسانه اصولگرا نوشت احتمالا سردار علی اکبر احمدیان به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی منصوب شود.
فرهیختگان نوشت: شوربختانه باید اعتراف کرد که در سطحی از حکمرانی مواجهه با رسانه همواره به رویکرد‌های حذفی و انفعالی فروکاسته شده و به جز مواردی که موضوع ربطی به رهبری داشته و ایشان هوشمندانه ابتکار عمل را در مدیریت فضا به دست گرفته‌اند، نقطه عزیمت نظام در اغلب موارد حرکت از «پله دوم» و رویکرد «پاسخگویی» بوده است.
سکوت دستگاه امنیتی در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان، موجب راندن تفاسیری از سوی داخلی‌ها شده که شاید نسبت کمتری با واقعیت داشته باشد و می‌توان آن را صرفاً فرضیه قلمداد کرد.
خبر فوری نوشت: یک رسانه اصولگرا در اصفهان ویدئویی از خوانندگی مجری زن در جشن ۲۲ بهمن امسال شهرستان فلاورجان را منتشر کرد.قسمت کوتاهی از فیلم این مراسم که در حال پخش در شبکه های اجتماعی است!
کلیپ دوم به نوعی جعلی است و گویا بعدها در همان مکان با دیزاینی مشابه جلسه سخنرانی _که البته خالی از جمعیت است_ دوباره ضبط شده تا منتقدان ساکت شوند.
کلیپ دوم به نوعی جعلی است و گویا بعدها در همان مکان با دیزاینی مشابه جلسه سخنرانی _که البته خالی از جمعیت است_ دوباره ضبط شده تا منتقدان ساکت شوند.
برخورد‌های قضایی با بازداشتی‌های وقایع اخیر روندی سریع داشت. محسن شکاری نخستین نامی بود که اعدام او خبرساز شد. او هفدهم آذر ماه به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت مردم و همچنین جرح عمدی با سلاح سرد به مامور بسیج حین انجام وظیفه و مسدود نمودن خیابان ستارخان تهران و اخلال در نظم و امنیت جامعه به دار آویخته شد.
الف نوشت: چهره مزورانه اکبری و اکبری‌ها با یقه‌ها و پیشانی پینه‌بسته، خبر از شخصیت‌هایی می‌دهد که سراسر ریا و نفاق هستند، حامل دو رویی‌اند و تزویر به هویت‌شان تبدیل شده. در ظاهر پایبند به کشور و انقلاب‌اند، اما در باطن، شیفته غرب و برای تنفس در هوای غرب، از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند.
روزنامه فرهیختگان نوشت: وضعیت سوررئال و عجیبی است. هرکسی دستش از هرکاری کوتاه است و از پس هرچیزی برنمی‌آید، لگدش را روانه اینترنت می‌کند.
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: تلویزیون در اقدامی عجیب هنگامی که ارسلان مطهری گل دوم استقلال را وارد دروازه کرد با اشاره دست از دیگران خواست که کسی شادی گل نکند. صدا و سیما هم بلافاصله دست به سانسور شد و صحنه آهسته گل را پخش کرد.
رسانه اصولگرای صابرین نیوز مدعی شد، خانواده علی کریمی در ایران هستند.
عباس عبدی به اعزام برخی خبرنگاران و فعالان رسانه ای اصولگرا به قطر واکنش نشان داد.
مهاجری در پاسخ به این سوال که پیامد حذف و کناره‌گیری آقای زیدآبادی در سیاست چه تاثیری می‌تواند در چهره سیاسی ایران بگذارد، گفت: من به آقای زیدآبادی احترام می‌گذارم و این تصمیمی است که ایشان گرفتند و تصمیم‌شان هم محترم است. بالاخره کسی که وارد عالم سیاست و رسانه می‌شود باید پی خیلی چیز‌ها را به تنش بمالد.
مشرق نوشت: غربی‌ها به تجربه و شناخت می‌دانند که انتخاب یک ایرانی و افغانی و سوری الاصل برای اجرای سیاست‌های ضدمهاجرتی چه مزایایی دارد. آن‌ها با یک تیر چندین نشان میزنند. آن‌ها می‌دانند برده‌ها همیشه تلاش میکنند به ارباب خود ابراز وفاداری کنند و برای اثباتش به وطن خود هم پشت می‌کنند!
مشرق نیوز نوشت: برخی اطلاعات جدید، از ادامه اجرای سیاست کشته‌سازی این بار با ترور تعدادی از بازیگران و ورزشکاران مستقر در خارج که مردم را به آشوب و اغتشاش در کشور دعوت کرده اند حکایت دارد.
فعال رسانه‌ای اصولگرا گفت: جریان رسانه‌ای رسمی که امروز حاکم بر صداوسیما و دولت و برخی نهادهاست تا وقتی، رسانه را بوق می‌داند و با دمیدن در آن، اجازه نمی‌دهد مسوولان سیاسی، انتظامی، امنیتی، واقعیات کف خیابان را ببینند و بشنوند، لحظه به لحظه به سقوط نزدیک‌تر می‌شود.
وزیر سابق ارتباطات به توئیت فعال رسانه ای اصولگرا پاسخ کنایی داد.
انگار برخی در خبرگزاری ایرنا برای رسیدن به مقاصدشان دست به هر نوع تخریبی آن هم با نمودار‌هایی از آمار و ارقامی ساختگی می‌زنند.
فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به انتشار گزارش مجلس از تخلفات فولاد مبارکه اصفهان، توئیتی با هشتگ #فساد سیستماتیک منتشر کرد.
در ماه‌های اخیر، گزارش‌هایی در بخش‌های خبری تلویزیون روی آنتن رفته که گاه جز عصبانی کردن مخاطب، آورده دیگری نداشته است.
علی قلهکی فعال رسانه ای اصولگرا نستب به عملکرد رسانه دولت به سفر استاندار اسبق خوزستان انتقاد کرد و نوشت: انتشار خبر سفر فرارگونه و بدون بازگشت استاندار سابق خوزستان چه فایده ای داشت؟!/ ای کاش دوستان پاستور نشین درک کنند که اعتمادی که به آنها شده، قابلیت تجدیدنظر دارد.
واکنش یک نماینده مجلس و یک فعال رسانه ای اصولگرا به حکم رهبر انقلاب برای انتصاب مدیر مسئوول جدید روزنامه اطلاعات

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ