خبرنگار ترکیه‌ای اعلام کرد ستاره ایرانی دو مشتری جدید پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم تیم پرسپولیس با ۲ پیشنهاد روبرو شده است.
در روز‌های گذشته با انجام بازی‌های یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال زنان، تیم‌های صعود کننده به نیمه‌نهایی مشخص شدند. در ادامه بازی‌های جام انگلیس با استرالیا و اسپانیا با سوئد در روز‌های آینده مصاف خواهند داد. جام جهانی زنان به میزبانی مشترک استرالیا و نیوزیلند انجام می‌شود.
یک رسانه اسپانیایی نوشت که امیر عابدزاده یکی از گزینه های تیم کارتاخنا برای تقویت در خط دروازه است.
نامزدهای جام جهانی 2030 به تدریج مشخص می شوند و اکنون یک کشور جدید به جمع اسپانیا، پرتغال و مراکش اضافه شده است.
نامزدهای جام جهانی 2030 به تدریج مشخص می شوند و اکنون یک کشور جدید به جمع اسپانیا، پرتغال و مراکش اضافه شده است.
زلنسکی در جریان دیدار و نشست خبری مشترک با پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا در کی‌یف گفت: "مرز‌های ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ مرز‌های ما نیستند. آن‌ها خط ارتباطی بین ما و اشغالگران هستند."
پاکو خمس که این روزها در لاکرونیا تعطیلات را سپری می‌کند، ممکن است یکی از گزینه‌های مربیگری دپورتیوو برای فصل بعد باشد.
با اشتباه فاحش لئوناردو بونوچی و جانلوئیجی دوناروما دروازه ایتالیا خیلی زود مقابل اسپانیا باز شد.
اشتباه یک رونامه اسپانیایی باعث شد که تصور شود تیم اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی مشتری کریم بنزما شده است.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
یک نهنگ غول‌پیکر 40 تنی در حال شنا در سواحل والنسیا در اسپانیا با خمیدگی شدید در بدن 17 متری خود فیلمبرداری شده است که به نظر می رسد یک مورد بارز اسکولیوز باشد.
مراکش نیز به صورت رسمی به اسپانیا و پرتغال برای میزبانی مشترک جام جهانی اضافه شد.
گزینه هدایت تیم ملی ایران، با پیشنهاد جذابی از آمریکای جنوبی مواجه شده و ممکن است پس از ۱۶ سال کار در قطر با چالش بزرگی رو به رو شود.
باشگاه المپیک مارسی فرانسه جدیدترین مشتری سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران است؛ بازیکنی که فرصت چندانی برای بازی در بایر لورکوزن به دست نیاورده است.
پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور به عنوان گزینه مربیگری تیم فوتبال اسپورتینگ خیخون معرفی شده است.
حمایت از سرخیو راموس، یک شادی مشترک را پس از حذف اسپانیا به نمایش گذاشته است.
فیفا هنوز میزبان جام جهانی ۲۰۳۰ را معرفی نکرده است. کشور‌های اوکراین، اسپانیا و پرتغال روز گذشته به صورت مشترک درخواست خود را برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ به فیفا ارائه دادند.
الکساندر چفرین، رئیس یوفا، می‌گوید اطمینان دارد که جام جهانی 2030 به میزبانی مشترک دو کشور اسپانیا و پرتغال برگزار خواهد شد.
دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا درخواست مشترکی به مقامات اسپانیایی ارسال کرده و خواهان به رسمیت شناختن حق انحصاری برندهایشان در متاورس شدند.
تیم‌های الاتحاد، الشباب، النصر و الهلال مشتری این بازیکن اسپانیایی هستند و به احتمال خیلی زیاد او از بین این تیم‌ها دست به انتخاب خواهد زد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۱ میلیون و ۳۹۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بالغ بر ۵ هزار و سیصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۴۰ تن از ایشان وخیم است.
اسپانیا و پرتغال میزبان مشترک جام‌جهانی ۲۰۳۰ +فیلم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ