یک رسانه ترکیه‌ای مدعی شد مدافع تیم ملی ایران به دلیل عملکردش در جام جهانی مورد توجه چند باشگاه قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برگزاری موفقیت‌آمیز مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا باعث شده تا مسئولان این کشور به میزبانی از جام جهانی 2034 مردان تمایل پیدا کنند.
علی البلیهی، ستاره الهلال، می‌گوید نگران است که انتقال لیونل مسی به این تیم باعث اخراج او شود چرا که در جام جهانی با پیراهن تیم ملی عربستان با لیونل مسی درگیر شده بود.
مارکینیوش، کاپیتان پاری سن ژرمن، معتقد است برگزاری مسابقات جام جهانی در میانه فصل باعث افت این تیم شده است.
به نظر می‌رسد که فشردگی دیدارهای این فصل باعث افت جسمانی لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، شده است.
هری کین امشب تک‌گل پیروزی‌بخش تاتنهام را به ثمر رساند تا ثابت کند بر خلاف آنچه انتظار می‌رفت از دست دادن پنالتی در یک‌چهارم نهایی جام جهانی باعث افت او نشده است.
سفر انزو فرناندز، ستاره جوان آرژانتینی بنفیکا، به کشورش برای جشن سال نوی میلادی بر خلاف دستور سرمربی باعث اعتراض دیگر بازیکنان این تیم پرتغالی شده است.
اتفاقات رخ داده در قطر باعث شده تا بسیاری از رسانه‌ها این دوره را برترین جام جهانی تاریخ بدانند.
یک روزنامه فرانسوی فاش کرد عصبانیت دیدیه دشان بین دو نیمه فینال جام جهانی باعث شده تنش قابل توجهی در رختکن فرانسه ایجاد شود.
نیمکت نشینی عجیب در جام جهانی باعث شده تا اکنون امیری با انگیزه‌های ویژه‌ای آماده جدال دربی شود.
کمک داور ایرانی حاضر در جام جهانی جزئیات بیشتری از بازی جنجالی پرتغال - اروگوئه و تصمیمی که باعث حذف علیرضا فغانی و تیم داوری ایران از این رقابت‌ها شد را ارائه کرد.
آسیا می‌تواند در صورت پیروزی در پلی‌آف ۱۰تیم در اولین جام جهانی ۴۸تیمی داشته باشد! همین موضوع باعث شده بسیاری از کارشناسان کیفیت جام جهانی بعدی را بسیار پایین ارزیابی کنند.
الکس تلس و گابریل ژسوس هر دو از آسیب دیدگی زانو رنج می برند که باعث می شود آنها ادامه جام جهانی را از دست بدهند.
گفته می‌شود نمایش بازیکن ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باعث ترانسفر مدافع تیم ملی ایران می‌شود.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با قرار دادن آرمان آزادی خواهی فلسطین در کانون توجه جهانیان، باعث شده تا حکام جهان عرب و طراحان خاورمیانه بزرگ برای عادی سازی روابط با تل آویو با چالش اساسی روبرو شوند.
قانون عدم استفاده از نوشیدنی های الکلی، باعث شده نوشیدنی های بدون الکل محبوبیت زیادی در اطراف استادیوم های قطر پیدا کند.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی کشورمان گفت: برنامه خوبی برای مرحله مقدماتی جام جهانی داریم، از اردوهای منسجم گرفته تا بازی های تدارکاتی خوب که آمادگی تیم را حفظ خواهد کرد.
تعویض هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، در بازی شب گذشته باعث نگرانی کادر فنی تیم ملی این کشور شده است.
غیبت گرت بیل، ستاره لس آنجلس اف سی، در دیدار برابر لس آنجلس گلکسی باعث ایجاد نگرانی برای تیم ملی ولز شده است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، می‌گوید مصدومیت پائولو دیبالا و آنخل دی‌ماریا باعث ترس و نگرانی او شده است.
به نظر می‌رسد شرایط بغرنج اقتصادی و اجتماعی باعث شده که ایرانیان زیادی برای تماشای بازی‌های تیم ملی اقدام به خرید بلیت نکنند.
گاردین با اعلام مصرف زیاد آب در ورزشگاه‌های قطر در جام جهانی اعلام کرد این جام جهانی باعث تاثیرات بد روی محیط زیست می‌شود.
وقفه دیدارهای ملی اخیر باعث شده است که مدیران و کادر فنی بارسلونا به شدت نگران رقابت‌های جام جهانی باشند.
افت ترنت الکساندر آرنولد، ستاره انگلیسی لیورپول، باعث شده که این بازیکن با خطر کنار گذاشته شدن از فهرست تیم ملی روبرو شود.
ناکامی ایتالیا در دور انتخابی باعث شد تا این تیم در جام جهانی نباشد و بر این اساس خیلی از بازیکنان بزرگ این کشور را در جام جهانی نخواهیم دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ