مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران هلال احمر ایران، کودک ترکیه‌ای را پس از ۶۰ ساعت از زیرآوار زنده بیرون آوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پسر 6 ساله چینی که به نردبان در حال فروریختن چنگ زد تا پدرش را از سقوط بد نجات دهد.
یک موتورسوار پس از تصادف شدیدی که با اتومبیل داشت و به زیر چرخ‌های تریلی افتاد در کمال ناباوری زنده از زیر تریلی خارج شد. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
خدمه یک کشتی تحقیقاتی در اقیانوس متوجه می‌شوند که یک کوسه در حالی که لاک پشتی را در دهان دارد، کشتی آنها را تعقیب می‌کند.
ویدئویی که دو نفر از ساکنان شهر تالاگانته شیلی که یک سگ را از یک ون در حال غرق شدن نجات می‌دهند، منتشر شده است. مقامات پرو ساکنان مناطق اطراف رودخانه مایپو را به دلیل خطر رانش زمین و سیل در میان آنچه که به عنوان بدترین جبهه آب و هوایی در یک دهه توصیف شده است، تخلیه کرده اند. روزها بارندگی شدید منجر به طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها شده است.
در کشور‌های پیشرفته آموزش اصولی امدادگری، از سن کم شروع می‌شود تا هر کودک و فرد بتواند در نجات جان افراد موثر باشد. در این ویدیو مهارت باورنکردنی پسربچه خردسال در نجات جان خواهرش را می‌بینید.
آهوی که توسط یک مار شکار شده بود با تلاش‌های مردم نجات یافت./منابع اینترنتی
باهوش بودن و نترسیدن یک سگ از ۳ گرگ باعث نجات جانش شد.
عکس العمل سریع یک موتورسوار مسابقه جان رقیبش را از مرگ نجات داد.
شکستن ساخه درخت جان پلنگ را نجات و طعمه شیر را فراری داد!
رئیس پلیس راه استان سمنان از نجات مسافران یک اتوبوس خبر داد و گفت: خوشبختانه در این سانحه ۳۰ مسافر اتوبوس با کمک شاگرد راننده از مرگ حتمی نجات یافتند. وی با بیان اینکه تنها سرعت عمل شاگرد راننده سبب نجات یافتن مسافران و راننده اصلی و کمک راننده که دچار شکستگی دست شده بود شد افزود: با وقوع حریق بلافاصله شاگرد راننده دست به کار شد و با شکستن شیشه‌های اتوبوس مسافران را نجات داد.
یک اسکی سوار به طور کاملا اتفاقی یک نفر را زیر برف‌ها پیدا می‌کند و جانش را نجات می‌دهد.
حرکت شجاعانه چند پرستار در بیمارستان ژینگ ژیان چین در حین زلزله، باعث نجات جان ده‌ها نوزاد و چند مادر در لحظاتی سخت و جان‌فرسا شد.
مردم روستای استاد مانه و سملقان توله پلنگ زخمی را نجات دادند. اکنون این پلنگ پس از درمان اولیه و انجام آزمایش ها وضعیت بهتری دارد و به پارک پردیسان بجنورد منتقل شده است.
لحظه افتادن پسر بچه چینی از روی مبل و نجاتش توسط برادرش را در این ویدیو مشاهده می‌کنید.
لحظه نجات یک سگ که با خوردن یک توپ در حال خفه شدن بود و توسط دامپزشک سریع و حرفه‌ای نجات یافت را ببینید.
در این ویدیو نجات دادن جان یک گربه توسط یک مرد از سقوط را مشاهده می‌کنید.
در اتفاقی عجیب یک سگ با پیشبینی احتمال حمله سگی دیگر به دختربچه او را از اتفاقی هولناک نجات داد.
سگ قهرمان جان یک خانواده را در زلزله ترکیه نجات داد.
تصویری که توسط دوربین مداربسته ضبط شده، از لحظه وارد شدن ناگهانی یک خودرو به داخل مغازه که خیلی اتفاق جان کودک در معرض مرگ نجات پیدا کرد.
خودروی حامل سربازان اوکراینی مورد تیراندازی قرار گرفت. گلوله تک تیرانداز هنگامی که خودرو با سرعت زیاد درحال حرکت بود به راننده اصابت کرد، اما جلیقه ضد گلوله‌ای که به‌ تن کرده بود جان او را نجات داد.
شامگاە شنبه ۱۲ شهریورماه، یک مرد قصد تجاوز به زن ۳۶ ساله به نام شلیر رسولی، اهل روستای چشمیدر از توابع سروآباد (استان کردستان) را داشت که زن جوان برای نجات از دست این مرد، خود را از پنجره منزل به پایین پرتاب کرد و بعد از چند روز جان باخت. وداع مریونی‌ها با پیکر شلیر رسولی را ببینید.
رضا سرسنگی آسیب شناس تیم ملی هندبال نوجوانان در پایان دیدار نیمه نهایی مقابل عربستان در قهرمانی آسیا به بازیکن حریف که بیهوش شده بود کمک کرد.
مهندسان دانشگاه UNSW سیدنی به تازگی یک سیستم تشخیص حریق جدید طراحی کرده اند که می‌تواند با نظارت بر تغییرات سیگنال‌های وایفای به نجات جان انسان‌ها کمک کند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله نسبت به نجات جان حادثه دیدگان اقدام کردند، گفت در اثر این حادثه ۵ نفر مصدوم شده‌اند. یک کودک ۵ ساله و ۴ بزرگسال در این خانه ساکن بودند که بر اثر حرارت بالای انفجار دچار سوختگی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ