سرپرست مدیرعاملی استقلال می گوید که آنها بدهی کوین یامگا را پرداخت کرده اند و او باید به ایران بازگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار کلانشهر قم با اشاره به محبوبیت بانک شهر در میان شهروندان و موفقیت های چشمگیر در شبکه بانکی کشور، گفت: حرکت این بانک شهر طی یک سال گذشته، نشان از عزمی جدی برای خلق دستاوردهای مهم دارد.
رئیس سازمان خصوص سازی گفت: با پیگیری و تضمین سازمان برای هر باشگاه از بانک شهر مبلغ، دو میلیون و ۵۰۰ هزار دلار وام از بانک شهر برای پرداخت بدهی‌های ارزی به‌ آن‌ها داده شد.
با انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک شهر در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) مشخص شد که این بانک با جلب کامل اعتماد شهروندان و مشتریان شبکه بانکی ضمن تقویت جایگاه خود در شبکه بانکی کشور، در مسیر درست و اصولی بانکداری حرفه ای حرکت می کند.
جوایز برندگان 50 میلیون تومانی جشنواره "حامی یک رنگ" طی مراسمی، با حضور مدیران ارشد بانک شهر و پیشکسوتان دوتیم استقلال و پرسپولیس اهداء شد.
سرپرست باشگاه استقلال گفت: نامه‌ای توسط وزیر ورزش و وزیر اقتصاد برای بانک شهر تهیه شد تا وام ۲.۵میلیون یورویی برای هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جهت پرداخت مطالبات خارجی در نظر گرفته شود.
رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس هواداران‌شان را از جبهه گرفتن علیه اسپانسر مشترک‌شان با استقلال، منع کرد.
در آستانه برگزاری دیدار شهرآورد، بانک شهر از تعدادی از بهترین هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس تقدیر و تشکر به عمل آورد.
مدیران باشگاه استقلال با افزایش مبلغ رهن ورزشگاه مرغوبکار وام جدید را از بانک شهر دریافت کردند.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به موفقیت های شایسته تحسین این بانک طی سال گذشته، گفت: به یاری خداوند و تلاش های همه جانبه همکاران توانسته ایم شرایط بانک را تغییر دهیم.
مدیرعامل بانک شهر از برنامه ریزی مدون و عزم جدی این بانک برای توسعه بازار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت (استقلال و پرسپولیس) از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
در راستای توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به جامعه پزشکی کشور، بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهمنامه همکاری مشترک امضاء کرد.
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر گفت: این بانک مفتخر است در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس و بهره مندی آنان از برترین خدمات بانکی به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک فراهم کند.
مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای کمک به سرانجام رسیدن برنامه های کلان سازمان حج و زیارت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از زائران را دارد.
تیم بانک شهر حریف تیم پتروپالایش بلیش تاکستان در فینال لیگ برتر کشتی آزاد ایران شد.
سوی سازمان لیگ کشتی رده بندی تیم‌های لیگ برتر کشتی آزاد را تا پایان هفته سوم اعلام کرد.
باشگاه پرسپولیس با سپرده‌گذاری نزد بانک شهر اقدام به دریافت وام 138 میلیاردی کرده که تا تیر ماه سال آینده باید چیزی حدود دویست میلیارد تومان در ازای آن دریافت کند.
مدیرعامل بانک شهر توسعه خدمات کارت هواداری را زمینه ساز توسعه پایدار برای باشگاه های پرطرفدار کشور برشمرد و گفت: در آینده نزدیک شاهد افزایش درآمدهای پایدار برای باشگاه پرسپولیس خواهیم بود.
مدیرعامل بانک شهر توسعه خدمات کارت هواداری را زمینه ساز توسعه پایدار برای باشگاه های پرطرفدار کشور برشمرد و گفت: در آینده نزدیک شاهد افزایش درآمدهای پایدار برای باشگاه پرسپولیس خواهیم بود.
مدیرعامل بانک شهر ایجاد و توسعه خدمات کارت هواداری را زمینه ساز توسعه پایدار برای باشگاه های پرطرفدار کشور برشمرد و گفت: در آینده نزدیک شاهد افزایش درآمدهای پایدار برای باشگاه پرسپولیس با صدور کارت هواداری خواهیم بود.
مدیرعامل بانک شهر با قدردانی از فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی های جامعه پزشکی در دوران کرونا، گفت: جانفشانی های پزشکان ایران اسلامی در خدمت رسانی به بیماران کرونایی؛ فصل جدیدی از فداکاری این قشرخدمتگزار را به هموطنان نشان داد.
بانک شهر نتیجه مزایده خود را اعلام کرد. مبلغ فروش کل املاک فروخته شده این بانک 2662 میلیون و سود حاصل از آن 13887 میلیون تومان بوده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر اهمیت توجه به ریسک‌های ژئوپلیتیک جهانی در فرآیند تصمیم‌سازی در صنعت خودرو، به‌ویژه گروه صنعتی ایران‌خودرو، گفت: باید تلاش کنیم تا با نگاه عمیق‌تری نقشه راه فعالیت‌ها را در مقیاس تحولات جهانی ترسیم و در راستای برنامه‌های تعریف شده گام برداریم.
ماندگاری علائم کووید تا چه زمانی ادامه دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ