تیم بانک شهر حریف تیم پتروپالایش بلیش تاکستان در فینال لیگ برتر کشتی آزاد ایران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرار است این پروژه بزرگ، میلیارد‌ها تومان سود را به لطف کمیسیون ماده ۵ نصیب بانک شهر کند، درحالی‌که مقام رهبری به صراحت تاکید کردند: «جلوی بنگاه‌داری بانک‌ها را بگیرید. بانک که برای بنگاه‌داری نیست!»، اما دور از چشم یا شاید هم دقیقاً جلوی چشم ارگان‌های نظارتی بنگاه‌داری بانک‌ها، از جمله بانک شهر همچنان ادامه دارد.
شهردار کلانشهر قم با اشاره به محبوبیت بانک شهر در میان شهروندان و موفقیت های چشمگیر در شبکه بانکی کشور، گفت: حرکت این بانک شهر طی یک سال گذشته، نشان از عزمی جدی برای خلق دستاوردهای مهم دارد.
شهردار کلانشهر مشهد با اشاره به موفقیت های بانک شهر طی یک سال گذشته، گفت: هم اکنون شاهد رقابت نزدیک این بانک با بانک های بزرگ و قدیمی سیستم بانکی کشور هستیم.
پدر جواد نکونام هم در سالن همایش بانک شهر برای مراسم معارفه سرمربی جدید آبی ها حاضر شد.
با انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک شهر در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) مشخص شد که این بانک با جلب کامل اعتماد شهروندان و مشتریان شبکه بانکی ضمن تقویت جایگاه خود در شبکه بانکی کشور، در مسیر درست و اصولی بانکداری حرفه ای حرکت می کند.
سرپرست مدیرعاملی استقلال می گوید که آنها بدهی کوین یامگا را پرداخت کرده اند و او باید به ایران بازگردد.
سخنگوی باشگاه استقلال درباره پرداخت مطالبات لئوناردو پادوانی اظهار کرد: همان‌طور که پیش از این اعلام کرده بودیم، مطالبات پادوانی آماده شد و به حساب کارپردازی بانک شهر در قطر هم واریز شد.
رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس هواداران‌شان را از جبهه گرفتن علیه اسپانسر مشترک‌شان با استقلال، منع کرد.
مدیران باشگاه استقلال با افزایش مبلغ رهن ورزشگاه مرغوبکار وام جدید را از بانک شهر دریافت کردند.
دو بار بحث بدهی استراماچونی مطرح شد که یک بار در دوره آقای آجورلو بوده. یک بار هم در زمان آقای فتح‌الله‌زاده حدود 118 میلیارد تومان برای بدهی‌های خارجی از جمله استراماچونی پرداخت شده که همان پشتوانه وام‌شان بود که به جای آن، زمینی را در بانک شهر، وثیقه کردند. از آن 118م ، 93 م به صورت مستقیم به حساب باشگاه واریز شد. باشگاه، هزینه‌های دیگری هم داشته، ولی متأسفانه کماکان، بدهی استراماچونی را پرداخت نکردند و این اتفاقات افتاده
با هدف تکریم شهروندان و بهره مندی آنان از خدمات برتر بانکی، شعب و باجه های کشیک بانک شهر در تعطیلات نوروز هم آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.
تیم های کشتی آزاد بانک شهر ایران و روسیه امروز در فینال جام باشگاه های جهان به مصاف هم رفته اند.
در شروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول تیم های شهرداری آستارا و مس شهر بابک به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی بدون گل به پایان رسید.
در راستای توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به جامعه پزشکی کشور، بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهمنامه همکاری مشترک امضاء کرد.
سرکرده باند سه نفره به کارآگاهان گفت: قصد داشتیم یک دستگاه خودروی باری را سرقت کنیم تا با آن سرقت‌های دیگر در شهر انجام بدهیم. به همین دلیل آب نمک بلال‌ها را به مواد بیهوشی آلوده کردیم تا این که راننده پیکان وانت از راه رسید. من هم که منتظر چنین فرصتی بودم بلال آلوده و مسموم را به او دادم، سپس با کمک همدستانم سوار بر موتورسیکلت او را تعقیب کردیم. زمانی که در کنار جاده توقف کرد و بیهوش شد من پشت فرمان نشستم و پیکر نیمه جان او را در بیابان‌های شاندیز رها کردیم.
خلخال- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک کشاورزی، بانک کشاورزپایه است و باید به جای شهرها، در مناطق روستایی به کشاورزان و دامداران ارائه خدمات کند.
در حالی که از حضور تیم مس شهر بابک در لیگ یک زمان زیادی نمی گذرد، این تیم به دنبال قد علم کردن و رقابت با تیم های مدعی برای صعود به لیگ برتر است.
سوی سازمان لیگ کشتی رده بندی تیم‌های لیگ برتر کشتی آزاد را تا پایان هفته سوم اعلام کرد.
معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به اقدامات این بانک در تسهیل پرداخت نذورات به درگاه امام رئوف حضرت امام رضا (ع) گفت: هم اکنون شهروندان در سراسر کشور می توانند با استفاده از خودپردازهای بانک شهر نذورات خود به حرم رضوی در حوزه های مختلف را پرداخت کنند.
مدیرعامل بانک شهر با قدردانی از فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی های جامعه پزشکی در دوران کرونا، گفت: جانفشانی های پزشکان ایران اسلامی در خدمت رسانی به بیماران کرونایی؛ فصل جدیدی از فداکاری این قشرخدمتگزار را به هموطنان نشان داد.
بانک شهر نتیجه مزایده خود را اعلام کرد. مبلغ فروش کل املاک فروخته شده این بانک 2662 میلیون و سود حاصل از آن 13887 میلیون تومان بوده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر اهمیت توجه به ریسک‌های ژئوپلیتیک جهانی در فرآیند تصمیم‌سازی در صنعت خودرو، به‌ویژه گروه صنعتی ایران‌خودرو، گفت: باید تلاش کنیم تا با نگاه عمیق‌تری نقشه راه فعالیت‌ها را در مقیاس تحولات جهانی ترسیم و در راستای برنامه‌های تعریف شده گام برداریم.
ماندگاری علائم کووید تا چه زمانی ادامه دارد؟
سناریوی عجیب پسر جوان برای دریافت پول از پدرش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ