جوایز برندگان 50 میلیون تومانی جشنواره "حامی یک رنگ" طی مراسمی، با حضور مدیران ارشد بانک شهر و پیشکسوتان دوتیم استقلال و پرسپولیس اهداء شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لنز ایرانسل با برگزاری جشنواره تابستانی، به کاربرانی که بیشترین دقیقه تماشای بی‌وقفه را در این پلتفرم داشته باشند، جوایز ویژه اهدا می‌کند.
برندگان جوایز انفرادی مسابقات سری A در پایان فصل 23-2022 معرفی شدند.
نامزد‌های نهایی جوایز کریستال کابین قرار است در ماه مه و برندگان آن در ماه ژوئن معرفی شوند.
فیلم همه چیز همه جا، به یکباره جوایز اسکار بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه غیراقتباسی، تدوین، نقش اول زن، نقش مکمل مرد و نقش مکمل زن را به دست آورد و با این هفت جایزه، برنده اصلی این دوره شد. عدم اهدای جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن به کیت بلانشت، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به برندن گلیسون و بهترین فیلمنامه غیراقتباسی به بنشی‌های اینیشرین جزو شگفتی‌های این دوره بود.
نود و پنجمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار ساعتی دیگر آغاز می‌شود تا از برندگان این دوره از جوایز رونمایی شود. این رویداد را می‌توانید در تابناک پیگیری کنید.
نود و پنجمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار ساعتی دیگر آغاز می‌شود تا از برندگان این دوره از جوایز رونمایی شود. این رویداد را می‌توانید در تابناک پیگیری کنید.
مارکوس رشفورد از منچستریونایتد بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ برتر شد. عنوان بهترین مربی نیز به اریک تن‌هاخ رسید.
مراسم انتخاب برترین‌های سال فوتبال جهان در پاریس برگزار شد. آرژانتینی‌ها بیشترین برندگان جوایز فیفا در این مراسم بودند.
رئیس فدراسیون جودو گفت: شرایط تعلیق را به فرصت تبدیل کرده و کارهای زیربنایی خوبی انجام شد و بر همین اساس دو نماینده در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهیم داشت.
هیات داوران سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر  متشکل از: هادی آرزم، علی رحیمیان، هوشنگ جاوید، رضا مهدوی، بهزاد عبدی، مجیدی اخشابی، اولگا خومووا(رئیس کنسرواتور سنت پترزبورگ)، آنتوان تننوف (آهنگساز و رئیس اتحادیه آهنگسازان روسیه) است. در بخش آهنگسازی موسیقی بی کلام دیپلم افتخار به محمد علی نجف پور برای آلبوم «اوراد» رسید. در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی، دیپلم افتخار را  سید محسن حسینی برای آلبوم «جز عشق ندارم هنری»دریافت کرد. در بخش آهنگسازی موسیقی معاصر و ارکسترال ایرانی بی‌کلام امیر حسین سمیعی برای آلبوم «اروند» جایزه باربد را از آن خود کرد. دیپلم افتخار خوانندگی موسیقی پاپ و تلفیق به غلامرضا صنعتگر و عارف علیزاده برای آلبوم «تهران جان» و جازه باربد به وهاب ابراهیمی برای آلبوم «باید ستاره شد» رسید.
مسابقات بدمینتون جام فجر با قهرمانی اندونزی در بخش انفرادی مردان به پایان رسید.
1500 دلار جایزه نقدی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر این بخش به حیدر جمعه برای نمایش «امل» از عراق تعلق گرفت. 1500 دلار جایزه نقدی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر این بخش به مرجان آقانوری برای نمایش «آلاء» از ایران به‌عنوان اثر برگزیده رسید. 1500 دلار جایزه نقدی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر بخش کارگردانی به جواد الاسدی برای نمایش «امل» از عراق به‌عنوان اثر برگزیده رسید. نمایش «امل» به کارگردانی جواد الاسدی از عراق با دریافت 1500 دلار جایزه نقدی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر به‌عنوان بهترین نمایش این بخش معرفی شد.
اتحادیه جهانی کشتی جوایز و پاداش دلاری نفرات برتر مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی را اعلام کرد.
اتحادیه جهانی کشتی جوایز و پاداش دلاری نفرات برتر مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی را اعلام کرد.
میکل آرتتا، مربی آرسنال، بهترین مربی ماه های نوامبر و دسامبر لیگ برتر انگلیس شد و جایزه بهترین بازیکن نیز به مارتین اودگارد، ستاره نروژی آرسنال، رسید.
یکی از برندگان جوایز عکس طبیعت سال ۲۰۲۲ ؛ تصویری از برخورد پلنگ با موتور در راجستان هند است.
سیزدهمین مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر در دوبی برگزار شد و بهترین‌های دنیای فوتبال در سال 22-2021 را از دید خود معرفی کرد.
در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پولهای زیادی رد و بدل می‌شود که به یک میلیارد دلار هم می‌رسد.
در جام جهانی 2022 قطر پولهای زیادی رد و بدل می‌شود.
تنها زمین گلف کره شمالی که در پیونگ یانگ پایتخت این کشور درحال فعالیت است، این هفته میزبان مسابقاتی برای علاقه مندان به این بازی بود. خبرگزاری دولتی کره شمالی روز جمعه گزارش داد که فینال مسابقات گلف پاییزی در روزهای 19 و 20 اکتبر در زمین گلف پیونگ یانگ برگزار شد و برندگان جوایز و گواهینامه دریافت کردند. این مسابقه آخرین نمونه از تبلیغ کره شمالی در طول همه گیری کووید-19 است، که از سال 2020 علیرغم بسته شدن مرزهای بین المللی، زمین گلف پیونگ یانگ را برای خارجی ها تبلیغ می کنند.
بن برنانکه رئیس پیشین فدرال رزرو آمریکا به همراه داگلاس دایموند و فیلیپ دیبویچ به عنوان برندگان نوبل اقتصاد ۲۰۲۲ انتخاب شدند. هر سه برنده نوبل اقتصاد امسال نیز آمریکایی هستند. انتخاب اقتصاددان‌های آمریکایی تقریبا به یک سنت در اعطای جوایز نوبل تبدیل شده است.
از دوشنبه (سوم اکتبر) تا ۷ اکتبر و دوباره در ۱۰ اکتبر برندگان نوبل اعلام خواهند شد. اسامی برندگان جوایز در استکهلم و اسلو اعلام می‌شوند و افراد علاقه‌مند می‌توانند این مراسم را به صورت زنده از سایت نوبل تماشا کنند.
طبق بیانیه رسمی وب سایت جوایز نوبل مراسم اعلام برندگان از ۳ تا ۱۰ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی (۱۱ تا ۱۸ مهر ۱۴۰۱ شمسی) برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ