مدیران باشگاه استقلال با افزایش مبلغ رهن ورزشگاه مرغوبکار وام جدید را از بانک شهر دریافت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای فقهی بانک مرکزی گفت: تسهیلات اربعین که توسط شبکه بانکی اعطا می‌شود در قالب عقد مرابحه بوده و اساساً هیچ شبهه‌ای مبنی بر پرداخت این تسهیلات در قالب قرض به شرط قرض و ربا وجود ندارد.
قرارداد همکاری بین مدیران عامل بانک گردشگری و فروشگاه های زنجیره ای رفاه برای خرید کالای قسطی بدون هیچگونه سودی از طریق زی کارت  امضا شد. این قرارداد را محمدرضا فهمی مدیرعامل و حسین رحمتی قائم مقام بانک گردشگری و محمدرضا نمازی مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه امضا کردند.
بانک ها وام مسکن نمی‌دهند
در حالی که مردم از عدم دریافت وام مسکن به شدت ناراحت هستند اما همزمان می گویند با توجه به اقساط بالای وام مسکن و کم بودن میزان آن، ارائه وام با شرایط فعلی نمی تواند مشکل مسکن را حل کند.
رئیس سازمان خصوص سازی گفت: با پیگیری و تضمین سازمان برای هر باشگاه از بانک شهر مبلغ، دو میلیون و ۵۰۰ هزار دلار وام از بانک شهر برای پرداخت بدهی‌های ارزی به‌ آن‌ها داده شد.
در شرایطی که چند ماهی است خبری از انتشار آمار رسمی تورم مسکن شهر تهران از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار نیست، روز گذشته شورای پول و اعتبار با دو برابر شدن مبلغ تسهیلات خرید خانه موافقت کرد.
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وارم می دهند نباید انتظار دادن وام به بخش های دیگر را داشت.
بانک ایران زمین در نظر دارد به منظور ارزش آفرینی برای کلیه مشتریان، تسهیلات کمک هزینه ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو را اعطا نماید.
سرپرست مدیرعاملی استقلال می گوید که آنها بدهی کوین یامگا را پرداخت کرده اند و او باید به ایران بازگردد.
سرپرست باشگاه استقلال گفت: نامه‌ای توسط وزیر ورزش و وزیر اقتصاد برای بانک شهر تهیه شد تا وام ۲.۵میلیون یورویی برای هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جهت پرداخت مطالبات خارجی در نظر گرفته شود.
حجت کریمی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال بعد از جلسات فشرده در نهایت موفق به تامین اعتبار پرونده‌های مالی سنگین استقلال شد.
طبق هماهنگی های انجام شده بانک شهر مستقیما پول طلبکاران باشگاه استقلال را به حساب آنها واریز خواهد کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مدتی است پرداخت وام های خرد توسط بانک ها متوقف شده و ماه هاست مردم در انتظار دریافت تسهیلات هستند اما هیچ توجهی صورت نمی گیرد.
باشگاه پرسپولیس با سپرده‌گذاری نزد بانک شهر اقدام به دریافت وام 138 میلیاردی کرده که تا تیر ماه سال آینده باید چیزی حدود دویست میلیارد تومان در ازای آن دریافت کند.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران ضمن انتقاد از عملکرد بانک ها در بحث پرداخت تسهیلات وام نوسازی بافت‌های فرسوده، گفت: در حال حاضر بانک‌ها از پرداخت این تسهیلات به متقاضیان امتناع می کنند.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران ضمن انتقاد از عملکرد بانک ها در بحث پرداخت تسهیلات وام نوسازی بافت‌های فرسوده، گفت: در حال حاضر بانک‌ها از پرداخت این تسهیلات به متقاضیان امتناع می کنند.
​​‌بانک صادرات ایران همزمان با هفته دولت پرداخت وام به متقاضیان وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه را تسریع کرد.
بانک مرکزی آمادگی خود را برای اعطای تسهیلات طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اعلام کرد.
از جمله دلایل تعلل و خودداری بانک‌ها از پرداخت وام بدون ضامن، عدم استقرار سیستم پرداخت وام بر مبنای اعتبارسنجی است.
بانک مرکزی اعلام کرد: تنها اسامی بدهکاران بانکی در سقف تعیین شده مصوبه شورای پول و اعتبار منتشر می‌شود.
بررسی اطلاعات یک نهاد نظارتی بیانگر آن است که ۲۲ بانک از ۲۷ بانک عامل پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن، هیچ وام ساخت مسکنی پرداخت نکرده‌اند و ۴ بانک هم کمتر از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات داده‌اند و بخش کمی از تسهیلات هم توسط بانک مسکن پرداخت شد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی سهامدارانی که بیش از سقف مصوب سهام یک بانک را داشته اند، به وزارت اقتصاد معرفی کرده است.
بانک مرکزی «دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات احداث و نوسازی مسکن» موضوع قانون جهش تولید مسکن مصوب سال ۱۴۰۰ را به بانک‌های عامل ابلاغ کرد.
در نهایت هم محمد هادی زاهدی وفا، سرپرست وزارت کار به موضوع سرنوشت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ورود کرد. او پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد که در جلسه‌ای که اواخر خرداد ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور، برخی اعضای دولت و نمایندگان بازنشستگان برگزار شد، مقرر شده است که سازمان تامین اجتماعی در حدود اختیارات خود نسبت به پرداخت‌های جبرانی به عنوان متناسب‌سازی حقوق اقدام کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ