مدیرعامل بانک شهر با قدردانی از فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی های جامعه پزشکی در دوران کرونا، گفت: جانفشانی های پزشکان ایران اسلامی در خدمت رسانی به بیماران کرونایی؛ فصل جدیدی از فداکاری این قشرخدمتگزار را به هموطنان نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجلس در مصوبه‌ای بانک مرکزی را مکلف کرد از طریق بانک‌های عامل نسبت به پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن بر اساس اولویت جمعیتی آسیب‌پذیر اقدام کند.
کمک به پیشگیری از سرطان، هدف جدید بانک آینده در حوزه سلامت است
سرپرست باشگاه استقلال از کمک ۵ میلیون یورویی یکی از بانک‌ها به استقلال و پرسپولیس پرده برداشت.
با مصوبه بانک مرکزی، مهلت اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع بانکی موضوع ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲ تمدید شد.
رئیس سازمان داوطلبان در حاشیه آیین رونمایی و تحویل اقلام بانک امانات تجهیزات پزشکی به شعب جمعیت‌ هلال‌احمر استان‌ها، ارزش ریالی این اقلام را ۷۵ میلیارد ریال عنوان کرد.
عمده کارشناسان معتقدند که فتح قله دلار ناشی از عدم شناخت بازار از سوی بانک مرکزی، مقاومت مافیای ارزی در برابر مرکز مبادله و دامن زدن به انتظارات تورمی بوده است.
رئیس بانک جهانی اعلام کرد این نهاد آماده ارائه کمک های فوری به ترکیه پس وقوع زلزله در این کشور است.
بانک جهانی ۱.۷۸ میلیارد دلار به ترکیه برای بازسازی و احیای مناطق آسیب دیده کمک می کند.
بانک سپه به منظور اسکان فوری و تأمین سرپناه هموطنان ۱۵۰ چادر ۱۲نفره به منطقه زلزله‌زده خوی ارسال کرد.
به منظور همدلی با هموطنان آسیب دیده در زلزله خوی، کمک های اهدایی بانک شهر شامل مواد غذایی، پوشاک، لوازم گرمایشی و ... به این منطقه ارسال شد.
به منظور همدلی با هموطنان آسیب دیده در زلزله خوی، کمک های اهدایی بانک شهر شامل مواد غذایی، پوشاک، لوازم گرمایشی و ... به این منطقه ارسال شد.
کمک هزینه ۳۰۰ میلیون تومانی خرید خودرو؛ ده‌ها تلفن همراه و کنسول بازی؛ این، تنها بخشی از جوایز جشنواره زمستانه بانک تجارت است که از ابتدای دی‌ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه دارد.
کمک هزینه 300 میلیون تومانی خرید خودرو؛ ده‌ها تلفن همراه و کنسول بازی؛ این، تنها بخشی از جوایز جشنواره زمستانه بانک تجارت است که از ابتدای دی‌ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه دارد.
سرپرست بانک ملی ایران با تاکید بر رشد و توسعه همه جانبه و گسترده در همه مضامین و رویکردهای استراتژیک بانک گفت: با تحقق برنامه های راهبردی و مضامین شش گانه استراتژیک بانک به موفقیت و ن
در راستای توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به جامعه پزشکی کشور، بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهمنامه همکاری مشترک امضاء کرد.
کمک بانک آینده به رونق گردشگری کشور با پرداخت بیش از 5هزار و 900میلیارد ریال تسهیلات
مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای کمک به سرانجام رسیدن برنامه های کلان سازمان حج و زیارت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از زائران را دارد.
مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای کمک به سرانجام رسیدن برنامه های کلان سازمان حج و زیارت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از زائران را دارد.
کارشناس صنعت بانک با بیان اینکه مهمترین راهکار در ترمیم شکاف دیجیتالی توجه به رویکرد آموزشی و توسعه خدمات جانبی است، گفت: لازم است که سواد مالی و دیجیتالی کارکنان مورد ارزیابی قرار گرفته و کلاس‌های آموزشی در راستای ارتقای سواد آن‌ها صورت گیرد.
سرکرده باند سه نفره به کارآگاهان گفت: قصد داشتیم یک دستگاه خودروی باری را سرقت کنیم تا با آن سرقت‌های دیگر در شهر انجام بدهیم. به همین دلیل آب نمک بلال‌ها را به مواد بیهوشی آلوده کردیم تا این که راننده پیکان وانت از راه رسید. من هم که منتظر چنین فرصتی بودم بلال آلوده و مسموم را به او دادم، سپس با کمک همدستانم سوار بر موتورسیکلت او را تعقیب کردیم. زمانی که در کنار جاده توقف کرد و بیهوش شد من پشت فرمان نشستم و پیکر نیمه جان او را در بیابان‌های شاندیز رها کردیم.
​رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک صادرات ایران به پاس حمایت و تلاش چشمگیر این بانک برای کمک به ایجاد اشتغال مددجویان و رفع محرومیت از جامعه قدردانی کرد.
دولت  و بانک مرکزی هند از گوگل خواسته اند برای محدودسازی استفاده غیرقانونی از اپ های وام‌دهی دیجیتال در این کشور، اقدامات و کنترل های سختگیرانه تری انجام دهند.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: یکی از مقوله‌های مهم طرح مجلس برای بانکداری موضوع اقتدار بانک مرکزی است که مواد مناسبی در آن دیده شده است و می‌تواند به اقتدار بانک مرکزی کمک کند.
ماندگاری علائم کووید تا چه زمانی ادامه دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ