باشگاه پرسپولیس با سپرده‌گذاری نزد بانک شهر اقدام به دریافت وام 138 میلیاردی کرده که تا تیر ماه سال آینده باید چیزی حدود دویست میلیارد تومان در ازای آن دریافت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان بازپرداخت اصل و سود اوراق دولت قبل را داشته‌ایم که بازپرداخت‌ها، از درآمدهای امسال بوده است و از بانک مرکزی استقراض نکرده‌ایم.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: مردم برای گرفتن تسهیلات بانکی نظیر وام ازدواج و مسکن سردرگم هستند. همچنین مردم توان بازپرداخت اقساط تسهیلات ۹۰۰ میلیون تومانی مسکن را ندارند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سازوکار بازپرداخت بدهی و ایفای تعهدات قطعی دولت به بانک‌ها را تعیین کردند.
کاهش ذخایر ارزی آرژانتین موجب شده تا این کشور مجبور شود برای پرداخت وام دریافتی از صندوق بین‌المللی پول دست به دامان قطر شود.
رئیس جمهور گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
تربت حیدریه ـ امام جمعه تربت حیدریه گفت: نرخ سود تسهیلات بانکی، نحوه بازپرداخت و برخی مشکلات زیرساختی که در داخل شهرستان قابل حل است بلای جان تولیدکنندگان شده و باید این موانع رفع شود.
در شرایطی که چند ماهی است خبری از انتشار آمار رسمی تورم مسکن شهر تهران از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار نیست، روز گذشته شورای پول و اعتبار با دو برابر شدن مبلغ تسهیلات خرید خانه موافقت کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: دولت و مجلس در مورد بازپرداخت حدود ۱۸۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین‌اجتماعی در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ همکاری‌های خوبی انجام دادند.
معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: به دلیل مشکل برخی روستائیان در باز پرداخت، سقف تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی، امسال افزایش نمی‌یابد.
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای یک ابربدهکار بانکی که با اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور و عدم باز پرداخت تسهیلات بانکی ریالی و ارزی، مال نامشروع تحصیل کرده بود، خبر داد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
موضوع این است که آیا چین موافقت می‌کند بخشی از بازپرداخت وام‌های کشور‌های در حال توسعه را ببخشد یا خیر.
بانک مرکزی هند (RBI) نرخ بازپرداخت سیاستی خود را مطابق با انتظارات اقتصاددانان، ۲۵ واحد پایه و به ۶.۵ درصد افزایش داد.
کنعانی در پاسخ به سوالی در ارتباط با پیگیری‌های ایران در مورد پول‌های بلوکه شده تهران در کره جنوبی و امکان شکایت ایران از کره بخاطر عدم بازپرداخت این مطالبات تصریح کرد: همانطور که بار‌ها گفته‌ایم مطالبات مالی ایران در بانک‌های کره متعلق به مردم ایران است و ما به صورت جدی پیگیر مطالبات خود هستیم و با جدیت تمام وصول این دارایی‌ها و مطالبات را از کره پیگیری می‌کنیم.
گزارش‌ها حاکی از آن است که دولت مصر فروش کانال سوئز را برای کمک به بازپرداخت بدهی‌ها در نظر گرفته و این گمانه زنی باعث تنش و خشم مصری‌ها شده است. دولت برنامه‌اش برای فروش سوئز را رد کرده است. با این وجود، به دو دلیل ترس ایجاد شده درباره فروش کانال سوئز می‌تواند موجه باشد.
مشاور مالی نخست وزیر عراق، ضمن اعلام اینکه بدهی خارجی موثر عراق که باید از سال جاری میلادی بازپرداخت شود نیز فراتر از ۲۰ میلیارد دلار نیست تا مجموع بدهی های داخلی و خارجی نزدیک به ۷۰ میلیارد دلار برآورد شود، تاکید کرد که این مبلغ تنها درصد ۳۰ تا ۳۵ درصد تولید ناخالص داخلی کشورش را تشکیل می دهد و درصد بسیار مطمئنی در مقایسه با نرخ استاندارد بین المللی ۶۰ درصد به شمار می آید.
مدیرعامل پرسپولیس درباره بحث دریافت وام این باشگاه و نحوه بازپرداخت آن توضیح داد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: انتظار می‌رود سقف وام نهضت ملی مسکن از ۳۵۰ به ۵۰۰ میلیون تومان و دوره بازپرداخت نیز افزایش یابد تا قدرت مالی ساخت و ساز بالاتر برود.
ابوترابی گفت: نماینده مجلس دهم ۲۸۷ متر خانه در الهیه تهران با بازپرداخت اقساط ۵ ساله از وزیر راه و شهرسازی گرفت تا برای استیضاح نشدن وزیر رأی جلب کند. گزارش این موضوع را در قالب نامه‌ای هم به دادستان کل کشور دادیم، اما اتفاقی رخ نداده است.
نحوه بازپرداخت ۴ وام دانشجویی اعلام شد
عضو هیأت مدیره انجمن سازندگان و تامین‌کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: تاکنون ۴۰۰۰ نیروگاه نصب شده و اقساطی که برای بازپرداخت این وام در نظر گرفته شده هفت ساله است.
بانک صادرات طی سال‌های اخیر وام‌هایی قرض الحسنه با دوره بازپرداخت ۱۸۰ ماهه و تسهیلاتی با نرخ سود ۴ تا ۱۰ درصد با دوره بازپرداخت تا ۲۵۰ ماهه به مدیران خود پرداخت کرده است.
بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان از محل بازپرداخت تسهیلات و باقیمانده تعهدات بانک‌ها و صندوق توسعه ملی به موضوع اشتغال روستاییان و عشایر کشور اختصاص می‌یابد.
اداره کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص اصلاح اقساط بازپرداخت وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ