در راستای توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به جامعه پزشکی کشور، بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهمنامه همکاری مشترک امضاء کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار کلانشهر قم با اشاره به محبوبیت بانک شهر در میان شهروندان و موفقیت های چشمگیر در شبکه بانکی کشور، گفت: حرکت این بانک شهر طی یک سال گذشته، نشان از عزمی جدی برای خلق دستاوردهای مهم دارد.
با انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک شهر در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) مشخص شد که این بانک با جلب کامل اعتماد شهروندان و مشتریان شبکه بانکی ضمن تقویت جایگاه خود در شبکه بانکی کشور، در مسیر درست و اصولی بانکداری حرفه ای حرکت می کند.
سرپرست مدیرعاملی استقلال می گوید که آنها بدهی کوین یامگا را پرداخت کرده اند و او باید به ایران بازگردد.
رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس هواداران‌شان را از جبهه گرفتن علیه اسپانسر مشترک‌شان با استقلال، منع کرد.
مدیران باشگاه استقلال با افزایش مبلغ رهن ورزشگاه مرغوبکار وام جدید را از بانک شهر دریافت کردند.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به موفقیت های شایسته تحسین این بانک طی سال گذشته، گفت: به یاری خداوند و تلاش های همه جانبه همکاران توانسته ایم شرایط بانک را تغییر دهیم.
مدیرعامل بانک شهر از برنامه ریزی مدون و عزم جدی این بانک برای توسعه بازار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.
مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای کمک به سرانجام رسیدن برنامه های کلان سازمان حج و زیارت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از زائران را دارد.
مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای کمک به سرانجام رسیدن برنامه های کلان سازمان حج و زیارت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از زائران را دارد.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر از آغاز ارائه تسهیلات خرد به شهروندان بدون حضور در شعب این بانک خبر داد و گفت: ثبت درخواست تسهیلات اعطایی از طریق "همراه شهر پلاس" امکان پذیر است.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر از آغاز ارائه تسهیلات خرد به شهروندان بدون حضور در شعب این بانک خبر داد و گفت: ثبت درخواست تسهیلات اعطایی از طریق "همراه شهر پلاس" امکان پذیر است.
تیم بانک شهر حریف تیم پتروپالایش بلیش تاکستان در فینال لیگ برتر کشتی آزاد ایران شد.
سازمان لیگ فدراسیون کشتی رده بندی تیم‌های لیگ برتر کشتی آزاد در پایان دور رفت و برگشت را اعلام کرد.
مدیرعامل بانک شهر گفت: در شش ماهه نخست سال با فاصله گرفتن از بانکداری سنتی و حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای، توانسته ایم شاهد افزایش سهم بانک شهر در فضای رقابتی بازار پولی و بانکی کشور باشیم.
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه نگاهی نوآورانه و متفاوت در ارائه خدمات بانکی به مشتریان داریم،گفت: در شش ماهه نخست سال با فاصله گرفتن از بانکداری سنتی و حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای، توانسته ایم شاهد افزایش سهم بانک شهر در فضای رقابتی بازار پولی و بانکی کشور باشیم.
سوی سازمان لیگ کشتی رده بندی تیم‌های لیگ برتر کشتی آزاد را تا پایان هفته سوم اعلام کرد.
مدیران ارشد بانک شهر با اشاره به ضرورت پاسداری از دستاوردها و موفقیت های چشمگیر این بانک در شبکه بانکی؛ بر هوشمندسازی و مدیریت نوآورانه محصولات و خدمات تاکید کردند.
در آستانه مسابقه برگشت دو تیم بانک شهر و ستارگان ساری، تیم بانک شهر از فدراسیون خواست تا در مورد استفاده از سجاد غلامی از فدراسیون کشتی اعلام نظر شود.
تیم بانک شهر در هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد و در گروه B از سد ستارگان ساری گذشت.
دکتر سید محمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر توجه ویژه این بانک به حوزه مسئولیت اجتماعی و تلاش برای رفع نیازهای مالی و پولی تمامی اقشار جامعه، گفت: حمایت و پشتیبانی از دانشگاهیان را وظیفه خود می دانیم.
مدیرعامل بانک شهر با قدردانی از فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی های جامعه پزشکی در دوران کرونا، گفت: جانفشانی های پزشکان ایران اسلامی در خدمت رسانی به بیماران کرونایی؛ فصل جدیدی از فداکاری این قشرخدمتگزار را به هموطنان نشان داد.
بانک شهر نتیجه مزایده خود را اعلام کرد. مبلغ فروش کل املاک فروخته شده این بانک 2662 میلیون و سود حاصل از آن 13887 میلیون تومان بوده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر اهمیت توجه به ریسک‌های ژئوپلیتیک جهانی در فرآیند تصمیم‌سازی در صنعت خودرو، به‌ویژه گروه صنعتی ایران‌خودرو، گفت: باید تلاش کنیم تا با نگاه عمیق‌تری نقشه راه فعالیت‌ها را در مقیاس تحولات جهانی ترسیم و در راستای برنامه‌های تعریف شده گام برداریم.
ماندگاری علائم کووید تا چه زمانی ادامه دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ