در آستانه روز دانش آموز، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمانه با جمعی از دانش‌آموزان نخبه مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد)، به مدت ۳ ساعت مشکلات، دغدغه‌ها، پیشنهادها و راهکارهای آنها درباره مسائل نوجوانان، دانش‌آموزان و بهبود شرایط کشور را که بسیار صریح مطرح کردند، شنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا ظرف یک تا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از بدهی و مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
گزارش بدهی‌ها و مطالبات شرکت‌های دولتی سال ۱۴۰۱ به رئیس جمهوری ارائه شد.
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران بر ضرورت پرداخت مطالبات و دیون پیمانکاران تاکید کرد و از جاری بودن طرح بهاران خدمت برای استقبال از ایام نوروز خبر داد.
ضرورت اصلاحی بعدی که ذیل قانون اساسی است، رفتن به سمت استقلال قضایی است. یکی محاکم خارج از قانون اساسی حذف شوند. دادگاه انقلاب و ویژه روحانیت و تشریفاتی که قانون اساسی برای دادرسی فراهم کرده را به رسمیت بشناسید. یعنی استقلال قضات وجود داشته باشد که یکی از ارکان مهم فصل قضاییِ قانون اساسی ماست. همچنین هیات منصفه در جرایم سیاسی و مطبوعاتی در قانون اساسی (اصل ۱۶۸) می‌گوید که محاکم باید طبق تشریفات و با حضور هیات منصفه تشکیل شود. ما کجا چنین چیزی داریم؟
عدم پرداخت مطالبات یک مجموعه ورزشی در شهر بروجن از سوی فدراسیون باعث شده تا این مجموعه اقدام به شکایت از دونده تیم ملی کند.
دامغان- نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه مسائل و مطالبات حوزه بهداشت و درمان شهرستان با کندی پیگیری می‌شود، گفت: هشت ماه برای پیگیری یک دستور وزیر بهداشت، زمان صرف شده است.
دخیل بودن بخش خصوصی در نوشتن قوانین و برنامه های توسعه، اعمال مشوق ها به فعالان پس از دوره رکورد، بخشی از مطالبات تشکل های گردشگری از نمایندگان مجلس بود.
باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم قول داده این هفته پرداختی به آنها داشته باشد.
معاونت زنان حتی آماده سازی محتوای اپلیکیشن را هم در دستور کار دارد تا جایی که با کلیدواژه «ویترین محتوای مناسب دختران» به مذاکره با پیام‌رسان‌های داخلی مشغول است و دلیل آنکه فعلا جامعه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال را در فاز نخست مدنظر قرار داده، آماده نبودن برنامه‌ها و بارگزاری نشدن آن‌ها برای گروه سنی زنان بالای ۱۸ سال است!
معاون عملیات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد : مطالبات سنواتی ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار سهامدار از طریق سامانه جامع اطلاع مشتریان (سجام) پرداخت شد.
ضرورت تدوین احکام حوزه زنان و خانواده و ضرورت تحول و دیدن مطالبات جدید بانوان در جلسه هم اندیشی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با حضور مشاورین دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
با توجه به رای صادره از سوی دادگاه به سود فدراسیون چوگان در جدال با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در صورتی که این فدراسیون نتواند با وساطت وزارت ورزش به مطالبات قراردادی خود برسد، مسئله را از طریق مراجع ذی‌ربط حقوقی پیگیری می‌کند.
نقطه یا محور مشترک خبرسازان این هفته همانند هفته‌های گذشته به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با ناآرامی‌های کشور طی بیش از ۵۰ روز گذشته در ارتباط بوده است... در این بین، باس آخوندی، استاد دانشگاه مطالعات جهان وزیر راه و شهرسازی سابق کشور در دولت‌های هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی، در گفت‌وگوی با روزنامه اعتماد، دیدگاه خود را در ارتباط با مسائل اخیر کشور مطرح کرد. مهم‌ترین بخش گفته‌های آخوندی در ارتباط با خبر جنجالی و عجیب مصاحبه چینی‌ها با رضا پهلوی بود
معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: مطالبات تمامی داروخانه‌های خصوصی، مستقل و دانشگاهی، تا پایان شهریور ماه پرداخت و به‌روز شد.
در این فیلم بیان صریح مطالبات و دغدغه‌های جمعی از دهه‌هشتادی‌ها با قالیباف را مشاهده می‌نمایید.
باشگاه پرسپولیس مطالبات دو مهاجم خارجی خود را پرداخت کرد.
معاون اول رئیس جمهور شامگاه امشب (دوشنبه) با حضور در خوابگاه شهید احمدی روشن با دانشجویان گروه‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف، دیدار و گفتگو کرد.
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه دولت باید نسبت به سامان‌دادن مشکلات اقتصادی و گرانی اقدام جدی نماید، به مرگ خانم امینی اشاره و بیان کردند: لازم بود نیروی انتظامی و دیگر نهادهای ذی‌ربط گزارش جدی و فوری از تحقیقات خود ارائه می‌دادند تا جلوی این بهانه ها گرفته شود.
میزان مطالبات فوتبال ایران از فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شد.
استقلال برای پرداخت مطالبات این مربی حدود ۱۵ روز فرصت دارد. هم‌چنین باید روی مطالبات اصلی این مربی، سود ۵ درصدی دیرکرد مطالبات استراماچونی، حق دادگاه و مسائل مربوط به آن را در نظر گرفت
استقلال برای پرداخت مطالبات این مربی حدود ۱۵ روز فرصت دارد. هم‌چنین باید روی مطالبات اصلی این مربی، سود ۵ درصدی دیرکرد مطالبات استراماچونی، حق دادگاه و مسائل مربوط به آن را در نظر گرفت
رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد می گوید: سازمان نظام روانشناسی برخی موانع غیر قانونی بر سر صدور مجوزهای دفاتر خدمات مشاوره قرار داده که به دادگاه معرفی می شود.
"باندبازی" در سیستم فروش خودرو وجود دارد؟
طبق پیگیری‌های انجام شده، مدیران باشگاه استقلال مد نظر دارند که روی این پرونده درخواست تجدید نظر بدهند تا پرونده میلیچ به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ