از میان حدود ۴۰۰ شرکت دانش بنیان فعال در حوزه فناوری‌های زیستی، کشاورزی و صنایع غذایی، ۶۷ شرکت دانش بنیان نوع یک، ۲۳۳ شرکت دانش بنیان نوع ۲ و ۹۴ شرکت دانش بنیان نوع ۳ محصول ارائه می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاکنون حدود ۴۰۰ محصول با استفاده از فناوری های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در حوزه های مختلف صنعتی و تجاری توسط شرکت های دانش بنیان تولید و به بازار عرضه شده است.
اصفهان-مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: سال گذشته در کشور هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پاداش برای مشتریان کم مصرف به ویژه ادارات و سازمان‌ها تعیین شد که سهم اصفهان ۸۰ میلیارد تومان بود.
بوگاتی در حالی که مدل‌های فعلی را تکمیل می‌کند، چشم به آینده دارد. مت ریماک، رئیس شرکت می‌گوید این وسیله نقلیه آینده دارای موتور احتراقی است، اما با کمک الکتریکی. این شرکت می‌گوید که چیزی از شیرون به وجود نمی‌آید و همه چیز از ابتدا است.
رئیس صندوق نوآوری گفت: تنها ۵ درصد (۴۰۰ شرکت دانش بنیان) در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی فعالیت می کنند و به اعتقاد من با توجه به ظرفیتی که داریم، عدد کمی محسوب می شود و فاصله زیاد است.
رئیس صندوق نوآوری گفت: تنها ۵ درصد (۴۰۰ شرکت دانش بنیان) در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی فعالیت می کنند و به اعتقاد من با توجه به ظرفیتی که داریم، عدد کمی محسوب می شود و فاصله زیاد است.
شرکت اتومبیل سازی ریماک در کرواسی یکی از خودروسازان نوپاست که به تولید خودروهای برقی می‌پردازد. جدیدترین محصول این شرکت، نورا نام دارد که ۲۳ رکورد مربوط به ابرخودروها را جابه‌جا کرده است. یکی از این رکوردها مدت زمان رسیدن به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت از حالت سکون و توقف مجدد در کمتر از ۳۰ ثانیه است. این ابرخودروی برقی ۱۹۱۴ اسب بخار قدرت دارد.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس گفت: خوراک این پالایشگاه با راه‌اندازی پیش‌تراکم گاز ان‌جی‌ال ۹۰۰ و ان‌جی‌ال ۱۰۰۰ روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون فوت مکعب افزایش می‌یابد.
شرکت تسلا از صدور فراخوان بررسی و رفع عیب بیش از ۴۰۰ خودروی مدل ۳ در ایالات متحده خبر داده است.
مدیرعامل شرکت توانیر از روند احداث پست ۴۰۰ کیلوولت قم ۲ بازدید و با تاکید بر تسریع در روند احداث آن، این پروژه را در تامین پایدار برق استان قم مهم و حیاتی قلمداد کرد.
رئیس سازمان امور مالیاتی از حضور ۱۰ میلیون مودی مالیاتی در سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی خبرداد و گفت: هنوز ۴۰۰ هزار شرکت ثبت شده حقوقی وارد این سامانه نشده‌اند.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در سومین روز از فصل بهار سال ۱۴۰۲، ۱۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است.
رایزن بازرگانی ایران در پاکستان گفت: بزرگترین نمایشگاه صنعت و انرژی پاکستان با حضور ۴۰۰ شرکت از بیش از ۱۰ کشور به مدت ۳ روز از امروز شروع به فعالیت می‌کند.
بیش از ۴۰۰ قلم داروی مورد نیاز حج ۱۴۰۲ به شرکت های دارویی داخلی سفارش داده شد.
«ارتقای سطح علمی جامعه»، «کسب رتبه‌های بالای جهانی در تعداد مقالات و ارجاعات علمی و ثبت اختراعات»، «کاهش نرخ بی‌سوادی» و «افزایش قابل توجه تعداد رشته‌های دانشگاهی و دانشجویان» تنها بخشی از این دستاورد‌های کسب شده‌ای است که به نام انقلاب و جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است.
نیشابور ـ رئیس مجلس شورای اسلامی با هدف شرکت در یادواره ۲ هزار و ۴۰۰ شهید نیشابور وارد این شهرستان شد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از کمبود ۴۰۰ راننده در این شرکت خبر داد و گفت: سال آینده نیز حدود یکصد راننده اتوبوس شرکت واحد اصفهان بارنشسته خواهند شد.
مقایسه تیراژ تولید ایران خودرو دیزل طی شش ماهه منتهی به شهریور ماه ۱۴۰۱ نسبت مدت زمان مشابه سال ۱۳۹۹ بیانگر رشد ۴۰۰ درصدی تیراژ تولید محصولات این شرکت و توقف تولید خودروهای ناقص است.
تغییر در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، انتشار صورت‌های مالی ۴۰۰ شرکت دولتی، نشست توسعه همکاری‌های کشورهای حاشیه خزر و ابلاغ بخشنامه بودجه از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان بود.
«سید احسان خاندوزی» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از انتشار صورت مالی ۴۰۰ شرکت غیر بورسی خبر داد.
بورس انرژی امروز میزبان ۵ هزار و ۵۸۰ تن نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ تن میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی در رینگ داخلی است.
مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران گفت: بیش از ۴۰۰ شرکت در حوزه صنعت و معدن فعالیت می کند.
کارکنان عملیات دریایی و اچ‌اس‌ئی شرکت پایانه‌های نفتی خارک موفق به نجات سرنشینان و محموله ۴۰۰ تنی یک فروند لنج‌ باری در نزدیکی این جزیره شدند.
به گفته معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مس، برای چهار باشگاه وابسته به این شرکت در فوتبال و فوتسال بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.
در فروردین ماه سال ۱۳۶۹ بود که شاخص کل وارد ادبیات بازار سرمایه شد و از آن تاریخ تا به امروز این شاخص همواره به عنوان سنجه‌ای برای بیان وضعیت بازار سرمایه در نظر گرفته می‌شود. آیا شاخص کل ملاک و معیار خوبی برای سنجش وضعیت بازار سرمایه است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ