تغییر در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، انتشار صورت‌های مالی ۴۰۰ شرکت دولتی، نشست توسعه همکاری‌های کشورهای حاشیه خزر و ابلاغ بخشنامه بودجه از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه رئال مادرید جزئیات صورت حساب‌های مالی فصل گذشته را به طور رسمی منتشر کرد.
رئیس جریان حکمت ملی عراق گفت: اگر اقدامات فراگیر اقتصادی را آغاز نکنیم و سراغ ایجاد فرصت‌های شغلی و جذب نیروی کار جوان نرویم با یک سونامی اقتصادی و مالی بزرگ مواجه خواهیم بود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اهمیت انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی پرداخت و گفت: با انتشار صورت های مالی مدیران کارآمدتر انتخاب می شوند.
بر اساس گزارش کدال، شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین با نماد "توسن" از انتشار صورت های مالی سه ماهه پایانی سال 1401 سودآوری 250 درصدی نسبت به دوره مشابه 1400 خبر می دهد.
پس از انتشار تصویر مراسم ازدواج مهاجم تیم ملی ایران، این بار ویدویی از این مراسم منتشر شده است. نکته جالب این مراسم این است که سردار آزمون و همسرش در جشن حضور ندارند و به صورت ارتباط ویدیویی در آن شرکت کرده‌اند!
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی دارایی گفت: سال گذشته، مجموعاً ۶۰۳ مورد صورت مالی شرکت‌های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت منسجم شناسایی نشده بود و این اتفاق برای نخستین بار در کشور افتاد.
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی دارایی گفت: در سال گذشته مجموعاً ۶۰۳ مورد صورت مالی شرکت‌های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت به صورت منسجم شناسایی نشده بود و این اتفاق برای اولین بار در کشور افتاد.
مدیرکل دفتر امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی ‌دارایی: در سال گذشته مجموعاً 603 مورد صورت مالی شرکت های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی 1000 شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت به صورت منسجم شناسایی نشده بود. این اتفاق برای اولین بار در کشور افتاد. آخرین دوره از انتشار صورت های مالی سال 1400 شرکت های دولتی نیز انجام شد و 521 مورد دیگر نیز منتشر شد و در کل 1124 صورت مالی در معرض دید عموم قرار گرفت. بنابراین، 124 مورد بیشتر از آماری که وعده داده بودیم به انتشار صورت های مالی پرداختیم
بلا درنگ مهم‌ترین بند از صورت جلسه هیئت رئیسه که در چوار ایلام برگزار می‌شود، رسیدگی به وضعیت تیم‌ ملی خواهد بود.
شرکت‌های دولتی از تیررس نظارتی مجلس به دور هستند و همین موضوع هم سبب شده است که فساد و مشکلات عدیده‌ای به وجود بیاورند. در قانون بودجه ۱۴۰۱ حکمی برای شفافیت صورت مالی شرکت‌های دولتی اضافه شد، ولی این حکم در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف شد.
مدیرکل شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: سال جاری طی دو فاز (مهر ماه و دی ماه) صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی که حسابرسی شده بودند منتشر شد، در فاز اول ۳۹۶ مورد و فاز دوم ۲۰۷ مورد (در مجموع ۶۰۳ مورد) صورت مالی شرکت‌های دولتی و تحت کنترل دولت غیربورسی در کدال انتشار پیدا کرد.
معاون مدیر کل امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصاد و دارایی به بیان توضیحاتی درباره از بین رفتن حالت پنهان شرکت های دولتی با انتشار عمومی صورت های مالی این شرکت ها پرداخت.
وزارت امور اقتصادی و دارایی امروز صورت‌های مالی 207 شرکت دولتی را به صورت عمومی در کدال منتشر کرد.
روزنامه اطلاعات نوشت: کمترین فایده انتشار آرای قضایی اعدام‌های اخیر آنست که به تکالیف قانونی عمل شده است در این صورت است که قوه قضائیه با اعتماد به نفس سازمانی می‌تواند از خرد جمعی و انرژی علمی وتخصصی ملی بهره گیرد
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار یک پیام ویدئویی به انتقاداتی که از این تیم و ملی پوشان در بازی با انگلیس صورت گرفت، واکنش نشان داد.
جواد نکونام با انتشار این پست در اینستاگرام به صورت رسمی پیشنهاد کارلوس کی روش برای حضور در کادرفنی تیم ملی ایران را رد کرد!
فدراسیون جهانی فوتبال تاکید کرد تغییر لیست تیم‌های ملی برای جام جهانی قطر تنها در یک صورت و با شرایط خاص امکانپذیر است.
فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار گزارشی از تیم ملی فوتبال ایران، به صورت غیر مستقیم به تلاش‌ها برای حذف این تیم از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد و آن را رد کرد.
«سید احسان خاندوزی» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از انتشار صورت مالی ۴۰۰ شرکت غیر بورسی خبر داد.
قرار بود هفته دولت جدیدترین صورت مالی‌های شرکت‌های دولتی منتشر شود؛ اما همچنان خبری از انتشار صورت‌های مالی نیست. علت این عدم انتشار صورت‌های مالی چیست؟
انصاری فرد بعد از انجام تست‌های پزشکی، به صورت رسمی به این تیم پیوست و باشگاه اومونیا با انتشار پیامی، به انصاری فرد خوشامد گفت.
مدیر تیم ملی فوتبال ایران به ملی‌پوشان هشدار داد در صورت ادامه این وضعیت در انتشار مواضع فنی و مدیریتی پیرامون فدراسیون و تیم ملی برخوردی جدی با آنها صورت می‌گیرد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه با کاهش ۸۸/ ۱درصدی تا محدوده یک‌میلیون و ۳۳۶هزار واحد عقب نشست و بیشترین افت در حدود یک‌ماه اخیر را ثبت کرد. خروج پول‌های حقیقی‌ها نیز شدت گرفت و به رقم ۴۰۰میلیارد تومان رسید. نزول دلار آزاد به کانال ۲۷هزار تومان، عقبگرد دلار نیمایی و کاهش اراده سیاستگذاران برای حذف ارز ترجیحی از جمله عواملی بودند که به افت قریب به اتفاق سهام در تالار شیشه‌ای منجر شدند. واکنشی که از نگاه کارشناسان بورسی چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.
واریز سود سهام عدالت سرانجام از روز گذشته مورخه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده است و قرار است این سود به حساب بیش از ۴۳ میلیون مشمول سهام عدالت واریز شود. در گفتگو با همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که اثر پرداخت سود سهام عدالت بر بورس چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ