تاکنون حدود ۴۰۰ محصول با استفاده از فناوری های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در حوزه های مختلف صنعتی و تجاری توسط شرکت های دانش بنیان تولید و به بازار عرضه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: مهم‌ترین نتیجه‌ای که از این اتفاق ناروا باید گرفت، این است که مدیران وزارتخانه دست از ادعا‌های عجیب و غریب خود برای هدایت جامعه بردارند. به جای هدایت مردم و تولید فرهنگ اسلامی و انقلابی قدری به خود بپردازند.
با حمایت دادگستری استان تهران جلوگیری از تعطیلی ۲ واحد تولید فولاد انجام شد.
با حمایت دادگستری استان تهران جلوگیری از تعطیلی ۲ واحد تولید فولاد و اشتغال ۴۰۰ نیروی کار حفظ شد.
پیشرانه مدل پایه شتابی برابر با ۶.۵ ثانیه داشته و قادر است تا ۴۰۰ کیلومتر مسافت را با یک بار شارژ پشت سر بگذارد. شتاب مدل دو موتوره ۴.۵ ثانیه و پس از هربار شارژ قادر است ۴۸۰ کیلومتر مسافت را طی کند.
ساحل عاج، کشوری در غرب آفریقا بزرگ‌ترین تولیدکننده کاکائو در جهان، به بزرگ‌ترین تولیدکننده بادام هندی تبدیل شده است. تولید از ۴۰۰ هزار تن در سال ۲۰۱۱ به یک میلیون تن در سال ۲۰۲۲ افزایش یافت و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ به همین میزان برسد.
تبریز- سرپرست مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برای تولید یک کیلوگرم گوشت گوساله ۱۵ هزار لیتر آب، گوشت مرغ چهار هزار لیتر آب و ماهی ۴۰۰ لیتر لازم است.
تبریز- سرپرست مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برای تولید یک کیلوگرم گوشت گوساله ۱۵ هزار لیتر آب، گوشت مرغ چهار هزار لیتر آب و ماهی ۴۰۰ لیتر لازم است.
تبریز- سرپرست مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برای تولید یک کیلوگرم گوشت گوساله ۱۵ هزار لیتر آب، گوشت مرغ چهار هزار لیتر آب و ماهی ۴۰۰ لیتر لازم است.
شرکت اتومبیل سازی ریماک در کرواسی یکی از خودروسازان نوپاست که به تولید خودروهای برقی می‌پردازد. جدیدترین محصول این شرکت، نورا نام دارد که ۲۳ رکورد مربوط به ابرخودروها را جابه‌جا کرده است. یکی از این رکوردها مدت زمان رسیدن به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت از حالت سکون و توقف مجدد در کمتر از ۳۰ ثانیه است. این ابرخودروی برقی ۱۹۱۴ اسب بخار قدرت دارد.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ایران با دارا بودن ۲۶۰ هزار هکتار نخلستان و تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن خرما، سومین تولید کننده این محصول در جهان به شمار می‌رود.
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو گفت: تاکنون شرکتهای دانش بنیان با صنایع مختلفی پروژه مشترک تعریف کرده اند که بر اساس امار حدود ۴۰۰ پروژه موفق را به کارفرماها و شرکای صنعتی خود تحویل داده‌اند.
وی با بیان این‌که «ما در امر صادرات توفیقات زیادی داشتیم که قابل مقایسه با گذشته نیست»، یادآور شد: ما رشد نزدیک به دو و نیم برابری در این زمینه داشتیم و ۱۵ هزار فرصت شغلی - نسبت به سال قبل - بیشتر ایجاد کرده‌ایم. در زمینه بومی‌سازی قطعات که با سه هدف رفع تحریم‌ها، مقابله با خرابکاری صنعتی دشمن و صرفه‌جویی ارزی دنبال می‌شود، به تولید ۳۸ هزار قطعه و مواد مورد نیاز خود رسیدیم.
تایباد ـ رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان تایباد گفت: تولید هر هزار لیتر آب ۲ هزار و ۸۰۰ تومان هزینه به همراه دارد که سهم واریزی مردم در شهر ۴۰۰ تومان و در روستا ۲۰۰ تومان است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۸ دقیقه با حضور ۱۹۵ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سرانه مصرف محصولات شیلات نسبت به استاندارد جهانی پایین بوده در حالی که ظرفیت تولید کشور حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن است.
امسال پیش بینی می‌شود که ۵.۶ میلیون تن مرکبات در کشور تولید شود که از این میزان، حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن آن پرتقال است.
وزارت صمت وعده تولید حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه خودروی سواری در سال جاری را داده بود اما تا پایان آذر ماه ۷۶۰ هزار دستگاه تولید شده که حکایت از فاصله ۳۰ درصدی با برنامه ها دارد.
برای بدست آوردن یک تن متانول، ۱۱۰۰ متر مکعب گاز متان را باید مصرف کرد که با این وجود، ۱۱۰۰ متر مکعب گاز در زمستان ۴۰۰ دلار می‌شود، ولی یک تن متانول حدود ۳۵۰ دلار و هیچ دلیلی ندارد که توسط دولت و کشور این گاز را بدهیم و کالایی را بدست آوریم که ارزش افزوده کمتری برای ما دارد.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو، از عبور از مرز تولید ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین از ابتدای امسال تا دوم آذرماه خبر داد.
مقایسه تیراژ تولید ایران خودرو دیزل طی شش ماهه منتهی به شهریور ماه ۱۴۰۱ نسبت مدت زمان مشابه سال ۱۳۹۹ بیانگر رشد ۴۰۰ درصدی تیراژ تولید محصولات این شرکت و توقف تولید خودروهای ناقص است.
معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات، پیش بینی کرد: امسال ۳۸۰ تا ۴۰۰ میلیون عدد تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در داخل کشور تولید شود.
اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با اشاره به تولید ۲۶۶ هزار تن گندم طی سال گذشته در این استان گفت: ظرفیت تولید گندم می تواند تا حدود ۴۰۰ هزار تن افزایش یابد.
فاطمی نایب رئیس انجمن داروسازان درباره میزان تولید سرم در کشور، گفت: روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار بطری سرم در کشور تولید می‌شود که این میزان تولید، به اندازه نیاز کشور است و در نتیجه نباید کمبود سرم داشته باشیم، اما در برخی مقاطع مانند شرایط کنونی که بیماری‌های فصلی زیاد می‌شود، متأسفانه با کمبود سرم مواجه می‌شویم.
براساس آمار استخراج‌شده از گزارش عملکرد سندیکای مکمل‌های رژیم‌غذایی ایران در سال ۱۴۰۰ به‌صورت کلی بهای تمام‌شده تولید (قیمت کارخانه یا تولیدکننده) مکمل‏ها بیش از ۷ هزارمیلیاردتومان بوده که با احتساب سود سیستم توزیع و داروخانه‌ها که در صنعت دارو و آرایشی بهداشتی بین ۴۰ تا ۴۵ درصد برآورد می‌شود (طبق گزارش شرکت‌های دارویی) گردش مالی یا مجموع قیمت مصرف‌کننده ‏این صنعت در حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیاردتومان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ