بیمه ملت در مسیر رشد و توسعه خدمت‌رسانی به مردم با هدف گسترش شبکه فروش و کسب سهم بیشتر از بازار بیمه کشور، شعبه جدیدش در استان هرمزگان را افتتاح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: قریب به ۳۰۰ پرونده در هر شعبه از مجتمع قضائی شهید بهشتی فقط در یک ماه مختومه شدند.
یک شعبه و باجه بانک ملت در شرکت های پتروشیمی مستقر در استان خوزستان فعالیت رسمی خود را شروع کردند.
پرونده این جنایت با صدور کیفرخواست به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا احمد به اتهام قتل، اخفای جسد و دفن غیرقانونی جسد و عاطفه به اتهام معاونت در جنایت، اخفای جسد و معاونت در دفن غیرقانونی و میثم به اتهام مشارکت در دفن غیرقانونی محاکمه شوند.
مشهد ـ سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: طی پنج روز گذشته در خراسان رضوی ۲۷۰ اداره و شعبه بانک در استان به‌دلیل ‌رعایت‌نکردن مصرف بهینه برق مشمول قطعی برق شدند.
حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: با صدور رای از سوی شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان مازندران، قاتل آیت‌الله سلیمانی به اتهام مباشرت در قتل عمد، به قصاص نفس محکوم شد.
دادگاه رسیدگی به پرونده دو پایگاه خبری جرایم مطبوعاتی در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کریمی در مجتمع قضائی شهید سلیمانی تهران برگزار شد.
تقدیر امور اقتصادی و دارایی استان کردستان از شعبه آبیدر بانک آینده
قدردانی امور اقتصادی و دارایی استان گیلان از شعبه رشت بانک آینده
برای وی کیفرخواست صادر و پرونده‌اش برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. این در حالی بود که کامبیز ۲۶ ساله منکر مصرف مشروبات الکلی هنگام رانندگی بود و ادعا داشت تست الکل مأموران خطا داشته و وی در گذشته و پس از دستگیری قبلی، توبه کرده و دیگر لب به الکل نزده است.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دیوان عالی کشور حکم شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان در خصوص متهمان پرونده راهزنی در جاده‌های این استان را تأیید کرد.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دیوان عالی کشور حکم شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان در خصوص متهمان پرونده راهزنی در جاده‌های این استان را تایید کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه هیئت منصفه ید مساعد دادگاه‌های ویژه رسیدگی به جرایم مطبوعاتی و سیاسی است، گفت: هیئت منصفه سیاسی و مطبوعاتی نماینده و قوه عاقله جامعه محسوب می‌شود.
به منظور بررسی عملکرد شعب استان های هرمزگان و کرمان جلسه ای با حضور مدیر و معاون منطقه برگزار شد.
رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: برای این شخص در شعبه اول بازپرسی دادسرای کامیاران پرونده تشکیل شد و وی ضمن حضور در شعبه بازپرسی، به شلیک به سمت مامورین اقرار و اذعان کرده که اسلحه را از فرد دیگری دریافت کرده که آن فرد نیز با دستور قضایی بازداشت شده است.
رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: برای این شخص در شعبه اول بازپرسی دادسرای کامیاران پرونده تشکیل شد و وی ضمن حضور در شعبه بازپرسی، به شلیک به سمت مامورین اقرار و اذعان کرده که اسلحه را از فرد دیگری دریافت کرده که آن فرد نیز با دستور قضایی بازداشت شده است.
وقتی پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد در ابتدای این جلسه دختر جوان درخواست اشد مجازات کرد و گفت: این مرد حتی به دوستش هم رحم نکرد و با اینکه می‌دانست من و بابک قصد ازدواج داریم باز هم دست به خیانت زد.
وکیل مدافع رضا اسلامی -استاد دانشگاه بهشتی- گفت: شعبه ۲۱ دادگاه تجدیدنظر استان تهران مجازات تکمیلی موکلم مبنی بر منع تدریس و پژوهش در دانشگاه‌های کشور به خصوص دانشگاه بهشتی و ممنوع الخروجی‌اش از کشور را طی دادنامه قطعی لغو کرد.
به منظور بررسی عملکرد شعب استان های کرمان و هرمزگان جلسه ای با حضور مدیر و روسای شعب استان برگزار شد.
انتشار فیلم و تصاویری از یک شعبه بانک در استان قم که در حال ارائه خدمات به یک خانم با حجاب نامتعارف است و سپس انتشار خبر برکناری رئیس شعبه بانک از سوی استاندار قم خبرساز شد.
دادستان مرکز استان خراسان رضوی بیان کرد: نسبت به سایر اتهامات وارده به متهم اصلی و متهمان مرتبط پرونده مفتوح و رسیدگی در شعبه بازرسی ادامه دارد.
در بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره از شعبه اهواز، ظرفیت های ویژه استان خوزستان مورد ارزیابی قرار گرفت.
رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: به رئیس و مستشار شعبه دادگاه کیفری یک استان تاکید شده تا پرونده با لحاظ اصل اتقان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد حکم قرار گیرد.
با پیگیری از اعضای مجمع خیرین خراسان رضوی زمینه تأسیس شعبه این مجمع در استان فوق آماده و بزودی اقدام خواهد شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند و ۳ شعبه دیگر در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز به منطقه اعلام شده اعزام شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ