بیمه سینا با حضور در دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و ...در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور IFEEX۲۰۲۳ گامی در حمایت از این صنایع برداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در مورد فعالیت‌های این صندوق و اقدامات انجام شده برای تصویب اساسنامه توضیح داد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، از پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۷۱ هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت خبر داد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس توضیحاتی درباره اقدامات مجلس جهت حمایت بیمه ای و قضایی از محیط بانان ارائه داد.
معاون ستاد ملی جمعیت در سالروز تأسیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از حمایت دولتی از مادرانی که ۳ فرزند یا بیشتر دارند خبر داد.
سمنان- بحران جمعیت در کنار آب دو دغدغه جدی مسئولان استان سمنان است حالا اما دولت مشوق‌هایی مانند مسکن ملی و همچنین بیمه سلامت را برای فرزندآوری در این استان اعمال کرده است.
قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی از آمادگی این صندوق برای حمایت از اجرای الگوی کشت محصولات باغی در سال جاری خبر داد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص نحوه برخورد بیمه با رانندگان حادثه ساز توضیحاتی داد.
مجلس شورای اسلامی مصوب کرد سازمان بیمه سلامت نسبت به پوشش خدمات درمانی در دو صندوق بیمه سلامت همگانی و بیمه روستاییان و عشایر اقدام کند.
رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه باید تولیدکنندگان جوان که خط مقدم بخش کشاورزی فعالیت دارند،حمایت شود،گفت: مجلس از ارتقای بیمه کشاورزی درلایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حمایت می‌ کند
رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به آیین نامه حمایت از نخبگان گفت: بناست بر اساس این آئین نامه از حداکثر ظرفیت نخبگان بهره ببریم.
برگزاری مسابقات جهانی مستر یونیورس در رامسر با حمایت بیمه دات کام + نفرات برتر
مجید بهزاد پور گفت: وظیفه بیمه مرکزی فراهم آوردن شرایط لازم برای بهره‌مندی ایده‌پردازان بیمه‌ای از همه منافع مادی و معنوی آنهاست.
به نظر می‌رسد یک جریان و فعالیت عجیب به دنبال ابطال مصوبه حمایتی دولت از استارتاپ‌های بیمه با سو استفاده از فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی است.
بیمه سینا در راستای حمایت از تولید و عمل به تعهدات بیمه‌ای خود، خسارت ۱۲۵ میلیارد ریالی نیروگاه چابهار را پرداخت کرد.
آئین نامه اجرایی حمایت از کسب و کارهای برخط حوزه بیمه به تصویب اعضای کارگروه اقتصاد دیجیتال رسید و با تایید رئیس جمهور از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
صندوق تثبیت بازار سرمایه برای حمایت از سهام موجود در پرتفوی صندوق‌های درآمد ثابت اوراق اختیار فروش تبعی منتشر می‌کند.
سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن در ارتباط با مصوبه ده بندی حمایت از بازار سرمایه به خبرنگار بورس تابناک گفت: این رویکردِ تلاش برای حمایت از سهامدار در سازمان بورس را باید تحسین کرد. اگر مردم گلایه‌هایی دارند از این که سرمایه‌هایشان را سنوات گذشته در بورس از دست داده‌اند اکنون با رویکرد جدیدی که در بورس وجود دارد، سرمایه‌های مردم تضمین می‌شود.
در بسته ۱۰ بندی حمایت فوری از بازار سرمایه مصوباتی از جمله بیمه شدن اصل و سود سهام مردم در یک سال آینده تا واریز شدن منابع جهت حمایت از سهام شرکت‌های تولیدی بزرگ کشور دیده می‌شود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی ۴۲۷۵ زن سرپرست خانوار تهرانی تحت پوشش این نهاد در ۶ ماهه اول امسال خبر داد.
سرپرست اداره‌کل حمایت از تولید صنایع‌دستی گفت: بیمه صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی مجدداً برقرار شد.
سرپرست اداره‌کل حمایت از تولید صنایع‌دستی گفت: بیمه تأمین اجتماعی صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی که در گذشته تحت پوشش بیمه حمایتی دولت بوده‌اند از ابتدای تیر ماه سال جاری از سرگرفته می‌شود.
رئیس جامعه انجمن‌های راهنمایان گردشگری با بیان اینکه حمایت بیمه‌ای از راهنمایان حذف شده است، گفت: وزیر گردشگری با نامه‌نگاری به معاون اول رئیس جمهور بر بازنگری این شاخصه تاکید داشته است.
رئیس جامعه انجمن‌های راهنمایان گردشگری با بیان اینکه حمایت بیمه‌ای از راهنمایان حذف شده است، گفت: وزیر گردشگری با نامه‌نگاری به معاون اول رئیس جمهور بر بازنگری این شاخصه تاکید داشته است.
رئیس جامعه انجمن‌های راهنمایان گردشگری گفت: حمایت بیمه‌ای از راهنمایان حذف شده است همچنین طبق آزمون وسع برای بهره‌مندی اقشار خاص تنها ۱۷۰ نفر از دو هزار نفر مشمول بیمه می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ