رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: صنعت بیمه وبیمه ایران می تواند باطراحی وگسترش بیمه‌های جدید درچارچوب برنامه هفتم توسعه به کاهش فقر درکشور کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌کل بانک مرکزی با تاکید بر کنترل رشد نقدینگی و مهار و کاهش تورم گفت: برای رفع بی انضباطی‌ها در نظام پولی و بانکی نیازمند همکاری دستگاه قوا هستیم.
مجید عبدالحمیدی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس تابناک در رابطه با تاثیر گشایش‌های سیاسی و اقتصادی بر صنایع تولیدی، اظهار کرد: سفر پادشاه عمان به ایران می‌تواند به سبب جذب سرمایه‌گذاران جدید در کشور حامل اخبار مثبتی برای بازار سرمایه در بلند مدت باشد.
کرم‌های گیاهی می‌توانند گزینه خوبی برای رفع چین و چروک صورت باشند. کرم‌های حاوی عصاره‌های گیاهی مثل آلوئه‌ورا، گل گاوزبان، و روغن جوجوبا، می‌توانند به ترمیم پوست کمک کنند و چین و چروک‌ها را کاهش دهند.
اصفهان- وزیر کشور، رفع مشکل آلودگی هوا را ساده تر از معضل کمبود آب دانست و گفت: تامین آب زمان بر است اما مقابله با آلودگی هوا با راهکارهای کارشناسی شده در سریع ترین زمان، عملیاتی می‌شود.
با اجرای مفاد قانون جدید چک و راه اندازی سامانه محچک، متوسط زمان رفع سو اثر چک‌های برگشتی از ۴۰ روز در سال‌های گذشته به ۱۲ روز در ۸ ماهه اخیر رسید که کاهش ۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.
بیماری سل اشتها را کاهش و مصرف انرژی را افزایش می‌دهد و همین موضوع باعث لاغری می‌شود. در حالی که باید توجه کرد افراد کم وزن در معرض ابتلا به سل فعال هستند.
چندین مطالعه توانایی طبیعت را در کاهش سطح استرس و تقویت سلامت روان نشان داده‌اند. یکی از این مطالعات شامل بررسی نزدیک به ۲۰ هزار شرکت‌کننده بود و نشان داد که گذراندن ۱۲۰ دقیقه در هفته در طبیعت، حس سلامت و تندرستی افراد را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید فعالیت‌های تمدد اعصاب مانند مدیتیشن، یوگا، تای چی، تمرینات تنفسی و آرامش عضلانی را امتحان کنید.
مصرف فیبر خود را افزایش دهید. فیبر می‌تواند به کاهش یا تسکین کامل علائم یبوست شما کمک کند. فیبر به طور طبیعی در میوه‌ها و سبزیجات وجود دارد. توصیه می‌شود حداقل ۲۰ تا ۳۵ گرم فیبر را به عنوان بخشی از رژیم غذایی روزانه خود مصرف کنید.
به‌عنوان مثال، خلق و خوی منفی می‌تواند به جای مصرف غذا برای رفع گرسنگی، باعث شروع دوره‌های غذا خوردن برای احساس بهتر شود، ‌این مورد به‌عنوان غذا خوردن احساسی شناخته می‌شود همچنین تشویق شدند که بدن خود را دوست داشته باشند.
بوشهر- رئیس جمهور گفت: دولت عزمی جدی برای رفع تنش در حوزه آب و برق دارد و برای کاهش مشکلات مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.
محمودزاده نماینده مهاباد گفت: آقای رئیسی در طول دوران انتخابات وعده های مختلفی دادند که اصلی ترین این وعده ها عبارت بودند از ساخت ۴ میلیون مسکن در چهارسال، رفع فقر و کاهش ۵۰ درصدی هزینه های درمان، احیای برجام و تک رقمی کردند و کاهش تورم به نصف درصد تورم آن زمان، کنترل قیمت ارز، آزادی بیان، عادلانه کردن قیمت خودرو، گسترش و توسعه اینترنت و ایجاد یک میلیون شغل در سال اما چه بر سر سرنوشت این وعده ها در یک سال و نیم عمر دولت سیزدهم آمد؟
یک مزیت شناخته‌شده‌ی بابونه، رفع گاز معده، نفخ شکم و سوءهاضمه در مواقع اضطراری است. یک یا دو فنجان چای بابونه به کاهش بیشتر درد‌های معده و روده کمک می‌کند.
سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و دولت آمریکا از ارتباط با مقامات کوزوو و صربستان برای کاهش تنش ها میان دو طرف خبر دادند.
روش‌های خانگی مختلفی برای رفع خشکی پوست وجود دارد که از آن جمله می‌توان به استفاده از روغن‌های گیاهی و دنبال کردن رژیم‌های غذایی سالم و حاوی خوراکی‌های مفید برای سلامت پوست اشاره کرد.
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مأموریت ما در وزارت تعاون، رفع فقر مطلق و کاهش فقر نسبی است. ایجاد رونق اقتصادی و به ظرفیت اسمی رساندن کارخانه‌ها و کارگاه‌ها نیز در دستور کار است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا طرحی برای کاهش تعداد تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا از 40 به 24 دارد
رئیس جمهور با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم کاهش تورم تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با تمام توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هر چه بیشتر نرخ تورم به کار گیرند.
در آستانه آغاز هفته دولت، « سامانه محچک » یکی از مهمترین سامانه‌های شبکه بانکی کشور با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مقامات مختلف رونمایی شد.
نشست مشترک مدیران سازمان اموال تملیکی و گمرک ایران به منظور بررسی و رفع موانع در مورد اظهارنامه کالاهای متروکه، اعاده کالا و وضعیت انبارها برگزار شد.
خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شد که با پایان جدیدترین دور مذاکرات رفع تحریم‌ها و احیای برجام، بهای جهانی طلای سیاه کاهش پیدا کرد.
پر افتخارترین تیم والیبال آسیا این روزها وضعیت عجیب و نابسامانی دارد.
تونی فریکسیا، رقیب انتخاباتی خوان لاپورتا، مدعی شد این باشگاه شرایط فعلی بارسلونا را خطرناک توصیف کرده است.
عملا بخش عمده‌ای از آنچه تحت عنوان ارز ترجیحی پرداخت می‌شد، در خدمت جریان فساد و رانت بود. در واقع هم هدررفت منابع کشور را داشتیم هم یارانه‌ها به مردم نمی‌رسید؛ لذا به منظور جلوگیری از ادامه این وضعیت تصمیم گرفته شد...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ