با پایان مسابقات کشتی آزاد آمریکا، هنوز تکلیف ۳ وزن در مرحله فینال X مشخص نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران که عملکردش در لیگ ملت ها انتقاداتی را به همراه داشت، برای اعاده حیثیت و بازگشت به روزهای خوب چاره ای جز نمایش بی نقص در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ایران ندارد.
طبق محاسبات بلومبرگ، ارزش بازار علی بابا که "جک ما"، یکی از موسسان آن بوده است، ۴۵ درصد (۶۲۰ میلیارد دلار) از اوج خود در سال ۲۰۲۰ کاهش پیدا کرده است.
تهیه مواد کاکولی انقدر راحت است که همین امروز می‌توانید دست به کار شوید و یک کاکولی بپزید، یک میان‌وعده جذاب که هم کودکان دوست دارند و هم بزرگسالان. میان‌وعده سالمی که سرشار از انرژی است و جایگزین خوبی برای هله‌هوله‌های بازار است. اما این کاکولی به چه موادی نیاز دارد؟
با پایان مسابقات کشتی آزاد جام تختی، تکلیف کشتی‌گیران اعزامی به مسابقات جهانی در ۴ وزن مشخص شد.
امروز شاید تکلیف آقای گلی این فصل در کرمان تا حد زیادی مشخص شود.
پیاز دارای مواد مغذی متراکم است، به این معنی که کالری کمی دارد، اما سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است. یک پیاز متوسط فقط ۴۴ کالری دارد، اما دوز قابل توجهی از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر را ارائه می‌دهد. این سبزی به ویژه سرشار از ویتامین C است، یک ماده مغذی که در تنظیم سلامت ایمنی، تولید کلاژن، ترمیم بافت و جذب آهن نقش دارد.
زردپوشان اصفهانی برای حفظ رتبه نخست به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارند و سرخپوشان هم با پیروزی در خانه فرصت صعود به رتبه پنجم را پیدا می‌کنند.
حسن یزدانی، کامران قاسم پور و امیرمحمد یزدانی در چالش جالبی از سوی پژمان درستکار قرار گرفتند.
رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی اروپا از چند روز دیگر در کرواسی آغاز می‌شود.
شهداب یزد و‌ ایفا سرام اردکان دربی یزد را در پلی‌آف لیگ برتر والیبال ایران برگزار خواهند کرد.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید علت جدایی غیرمنتظره ژوائو کانسلو از منچسترسیتی، به وجود آمدن تنش در رابطه او با پپ گواردیولا بوده است.
ابرستاره پرتغالی با قهرمان هنرهای رزمی روبرو شد.
ابرستاره پرتغالی با قهرمان هنرهای رزمی روبرو شد.
با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور از فردا، مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی کشتی آزاد با یکدیگر سرشاخ می شوند.
یک روز معمولی در هندوستان؛ دوگاو وحشی در سر شاخ شدن با هم، باعث آسیب به وسایل عمومی شدند.
نخستین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رویدادهای سال ۲۰۲۳ میلادی از امروز با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در تهران آغاز می‌شود.
نخستین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رویدادهای سال ۲۰۲۳ میلادی از امروز با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در تهران آغاز می‌شود.
بعد از علیرضا دبیر، این بار نوبت به هادی ساعی رسیده که با پولادگر و وزارت ورزش بر سر بودجه به مشکل جدی بر بخورد.
در اولین دیدار از مرحله یک چهارم جام‌جهانی باتجربه‌های کروات به دیدار جادوگران توپ آمریکای جنوبی می‌روند.
به نظر می رسد رابطه فیفا با فدراسیون فوتبال آلمان مانند گذشته چندان خوب نیست.
مقامات فنلاند تصمیم گرفته اند که واگن های باری که اوایل سال جاری و بر اساس تحریم های روسیه توقیف شده بودند را به این کشور باز گردانند.
کلم قرمز سرشار از فیبر است و به همین دلیل به بدن در جهت جذب کلسترول موجود در مواد غذایی مصرفی کمک می‌کند. آنتی اکسیدان‌های موجود در کلم قرمز به تجزیه بافت چربی کمک کرده و انرژی زیادی برای بدن تولید می‌کند. در نتیجه برای لاغر شدن از این کلم خوش‌رنگ غافل نباشید. از سویی دیگر پروبیوتیک‌های موجود در ترشی کلم قرمز، کمک زیادی در تسریع روند لاغری می‌کند.
شهرداری تهران برای حل مشکل فقر مسکن در تهران وارد حوزه مسکن‌سازی شده است و بر همین اساس نیز قرار است تا پایان سال کلنگ ۱۸۰ هزار واحد مسکونی زده شود.
رئیس جدید کمیته ملی المپیک که تنها با یک اختلاف رای این مسئولیت را بر عهده گرفت با تاکید بر اینکه ذات رقابت سرشاخ شدن است، گفت که در کنار صالحی امیری کار را پیش می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ