نخستین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رویدادهای سال ۲۰۲۳ میلادی از امروز با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در تهران آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران که عملکردش در لیگ ملت ها انتقاداتی را به همراه داشت، برای اعاده حیثیت و بازگشت به روزهای خوب چاره ای جز نمایش بی نقص در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ایران ندارد.
سفید شدن زودرس موها یکی از نگرانی‌های رایج این روزها است. دانه‌های کتان سرشار از مواد مغذی مانند پروتئین‌ها، مواد معدنی، ویتامین B و ویتامین E هستند. این یک غذای فوق العاده برای مو است. پوست سر را هیدراته نگه می‌دارد، از سفید شدن زودرس به همراه تعدادی دیگر از نگرانی‌های مو جلوگیری می‌کند.
طبق محاسبات بلومبرگ، ارزش بازار علی بابا که "جک ما"، یکی از موسسان آن بوده است، ۴۵ درصد (۶۲۰ میلیارد دلار) از اوج خود در سال ۲۰۲۰ کاهش پیدا کرده است.
هنگامی که یک وعده غذایی سرشار از نشاسته می‌خورید، میل به شیرینی را در خود ایجاد خواهید کرد. یک علت تمایل به خوردن شیرینی بعد از غذا می‌تواند به دلیل مصرف نشاسته باشد. در حقیقت این منابع سرشار از نشاسته، فاقد مقادیر کافی پروتئین و فیبر هستند. به همین دلیل نمی‌توانند احساس سیر شدن کامل را برای شما ایجاد کنند.
لیمو، پرتقال و گریپ فروت سرشار از ویتامین C هستند. این ویتامین به طور طبیعی موجب سفید شدن رنگدانه‌های پوست شده و به روشن‌تر و درخشان‌تر شدن آن کمک می‌کند.
با پایان مسابقات کشتی آزاد آمریکا، هنوز تکلیف ۳ وزن در مرحله فینال X مشخص نیست.
کدو تنبل سرشار از آنزیم‌های میوه، روی و اسید‌های آلفا هیدروکسی (AHAs) است که معمولاً در محصولات مراقبت از پوست یافت می‌شوند. کدو تنبل می‌تواند به نرم شدن پوست کمک کند و در بازگرداندن تعادل pH پوست ما که کمی اسیدی‌تر است مفید باشد.
رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی اروپا از چند روز دیگر در کرواسی آغاز می‌شود.
در مورد امید نورافکن همواره این صحبت مطرح می‌شد که او از کودکی طرفدار پرسپولیس بوده است.
کدو سبز یکی از کم‌خوراکی‌ترین مواد غذایی در جهان است که باید به آن توجه بیشتری شود و استفاده بیشتری از آن کرد. کدو سبز، سرشار از کاروتنوئیدها، لوتئین و ایزومر زیگزانتین آن است. (در ۱۰۰ گرم - ۴/۳۵ درصد از ارزش روزانه زیگزانتین بدن را تأمین می‌کند.) این مواد قادر به جمع شدن در بافت‌های چشم هستند و از بینایی محافظت می‌کنند.
برای چاق شدن سریع صورت هر شب قبل از خواب ۲ قاشق غذاخوری شیر خشک را با ۱ قاشق مرباخوری عسل و ۱ لیوان شیر ترکیب کنید و بخورید. شیر خشک سرشار از ویتامین و مواد معدنی است و در آبرسانی به پوست صورت نقش موثری دارد. همانطور که بالاتر اشاره کردیم، مصرف عسل و شیر هم در چاق شدن صورت موثر است.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید علت جدایی غیرمنتظره ژوائو کانسلو از منچسترسیتی، به وجود آمدن تنش در رابطه او با پپ گواردیولا بوده است.
ابرستاره پرتغالی با قهرمان هنرهای رزمی روبرو شد.
ابرستاره پرتغالی با قهرمان هنرهای رزمی روبرو شد.
یک روز معمولی در هندوستان؛ دوگاو وحشی در سر شاخ شدن با هم، باعث آسیب به وسایل عمومی شدند.
نخستین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رویدادهای سال ۲۰۲۳ میلادی از امروز با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در تهران آغاز می‌شود.
بعد از علیرضا دبیر، این بار نوبت به هادی ساعی رسیده که با پولادگر و وزارت ورزش بر سر بودجه به مشکل جدی بر بخورد.
داشتن یک رژیم غذایی متعادل برای دستیابی به سلامت پوست، مو و ناخن‌هایی زیبا ضروری است. گنجاندن مواد غذایی سرشار از پروتئین در رژیم غذایی خود ممکن است به ویژه به جلوگیری از سفید شدن مو‌ها کمک کند. مصرف به اندازه مواد غذایی پروتئینی، مانند تخم مرغ، سویا و لبنیات ممکن است به جلوگیری از سفیدی زودرس مو‌ها کمک کند.
مقامات فنلاند تصمیم گرفته اند که واگن های باری که اوایل سال جاری و بر اساس تحریم های روسیه توقیف شده بودند را به این کشور باز گردانند.
کلم قرمز سرشار از فیبر است و به همین دلیل به بدن در جهت جذب کلسترول موجود در مواد غذایی مصرفی کمک می‌کند. آنتی اکسیدان‌های موجود در کلم قرمز به تجزیه بافت چربی کمک کرده و انرژی زیادی برای بدن تولید می‌کند. در نتیجه برای لاغر شدن از این کلم خوش‌رنگ غافل نباشید. از سویی دیگر پروبیوتیک‌های موجود در ترشی کلم قرمز، کمک زیادی در تسریع روند لاغری می‌کند.
شهرداری تهران برای حل مشکل فقر مسکن در تهران وارد حوزه مسکن‌سازی شده است و بر همین اساس نیز قرار است تا پایان سال کلنگ ۱۸۰ هزار واحد مسکونی زده شود.
خرمالو سرشار از کاروتن یا همان پیش ساز ویتامین A و همچنین لیکوپن است. این دو آنتی‌اکسیدان قوی باعث خنثی شدن رادیکال‌های آزاد آسیب رسان شده و شما را در برابر بیماری‌های مختلف ایمن می‌کند.
برگ‌های مولوخیا با کمک موثر به کاهش فشار خون، خطر ابتلا به فشار خون را کاهش می‌دهد. این گیاه سرشار از پتاسیم است و از آن جایی که پتاسیم به عنوان یک گشاد کننده عروق شناخته می‌شود، به شل شدن رگ‌ها کمک می‌کند. این خاصیت پتاسیم به بهبود اکسیژن رسانی و کاهش فشار‌های قلبی عروقی کمک می‌کند.
رئیس جدید کمیته ملی المپیک که تنها با یک اختلاف رای این مسئولیت را بر عهده گرفت با تاکید بر اینکه ذات رقابت سرشاخ شدن است، گفت که در کنار صالحی امیری کار را پیش می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ