بعد از علیرضا دبیر، این بار نوبت به هادی ساعی رسیده که با پولادگر و وزارت ورزش بر سر بودجه به مشکل جدی بر بخورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
باشگاه الهلال عربستان ساعتی پس از برگزار معارفه رسمی نیمار از یک خرید بزرگ دیگر رونمایی کرد.
ترکیب اصلی دو تیم منچسترسیتی و سویا که از ساعتی دیگر در یونان در سوپرجام اروپا به مصاف هم می‌روند اعلام شد.
گل گهر هرچند بی سرو صدا کار آماده سازی را انجام می دهد اما به نظر تیم فصل جدید سیرجانی ها با مرد یونانی یک چهره کاملا متفاوت در لیگ 23 باشد.
آمریکا ‌در کمتر از بیست و چهار ساعت دومین برد خود را کسب کرد.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم زمان را از دست می دهد و باید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی مشخص شود گفت: ۴ مربی خارجی هم مد نظر باشگاه است.
کاپیتان تیم ملی ایران گفت: افغانستان هم مثل سایر تیم‌های ملی دنیا قابل احترام است و سعی می‌کنیم در این بازی کیفیت همیشگی‌مان را ارائه کنیم.
در میانه دعوای مدیریتی ساعی، رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شد! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود؛ آن هم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
علیرضا دبیر و پژمان درستکار چند سالی در تیم ملی کشتی آزاد کنار هم بودند.
به هر تیمی که می‌خواستم بروم، می‌گفتند این رباط داده است. باز هم می‌گویم رباط دادیم، آدم که نکشتیم!
ستاره ایرانی تیم فوتبال فاینورد پس از ورود به زمین در دقیقه 68 نتیجه مسابقه را با عملکرد خود تحت تاثیر قرار داد.
با گذشت بیش از 48 ساعت از بازی بزرگ هفته در اهواز وقت آن رسیده تا کمی هم به مسائل فنی این بازی پرداخته شود.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از هت تریک برای این تیم در لیگ پرتغال، گفت: سعی می‌کنم همچنان برای تیمم موثر باشم.
با تصمیم ریکاردو ساپینتو تمرین استقلال امروز تعطیل شد و بازیکنان این تیم بعد از بازی با ملوان و هم چنین ریکاروی 24 ساعت استراحت خواهند کرد.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: آخرین پرده از نمایش کشته سازی دشمن هم قرار بود در اهواز انجام شود البته خوشبختانه دو سه روز پیش تیمی که مجری این توطئه بود، دستگیر شدند.
ماشین سازی در ادامه تیره‌روزی‌های بی‌پایان خود از لیگ دسته دوم هم کنار گذاشته شد تا در کمتر از دو سال، سومین سقوط را تجربه و در آستانه انحلال قرار بگیرد.
رضا اطری دارنده مدال نقره جهان برای حضور در لیگ برتر کشتی به تیم ستارگان ساری پیوست.
اهواز - تیم فوتبال استقلال ملاثانی در حالی قرار است امروز از تیم فوتبال دریا در لیگ دسته اول میزبانی کند که در رویدادی عجیب تا ساعت ۱۳ هم زمین این بازی هنوز مشخص نشده بود.
اهواز - تیم فوتبال استقلال ملاثانی در حالی قرار است امروز از تیم فوتبال دریا در لیگ دسته اول میزبانی کند که تا ساعت ۱۳ هم زمین این بازی هنوز مشخص نشده بود.
فدراسیون فوتبال امارات بلیت های روز مسابقه با آرژانتین و یک جلسه تمرینی این تیم را به فروش رسانده است.
اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی از شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با شرایطی که برای فدراسیون فوتبال و تیم ملی رقم خورده و زمان زیادی را برای آماده سازی از دست داده‌ایم، بعید است با کی‌روش هم به جایی برسیم.
فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد اسکوچیچ باید به این کروات که در فوتبال ایران به دنیا شناسانده شد، سی میلیارد تومان غرامت پرداخت کرده و با او تسویه کند! معادل همین میزان هم بابت استخدام سه ماهه کی‌روش باید کنار گذاشت!
سرمربی تیم هوادار صحبت های جالبی در خصوص خارجی های آلومینیوم اراک و مصاحبه فیروز کریمی انجام می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ