رئیس جدید کمیته ملی المپیک که تنها با یک اختلاف رای این مسئولیت را بر عهده گرفت با تاکید بر اینکه ذات رقابت سرشاخ شدن است، گفت که در کنار صالحی امیری کار را پیش می‌برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که قهرمانی در هویت و ذات این باشگاه است، حتی اگر آنها نمایش خوبی ارائه نکنند.
گروه‌های مختلف روان‌شناسان نظریات متفاوتی دربارۀ خلق‌و‌خوی کودکان دارند. بعضی‌ها معتقدند محیطی که کودکان در آن رشد می‌کنند تنها عامل موثر در ویژگی‌های خُلقی آنهاست، برخی دیگر تربیت والدین را ملاک ارزیابی قرار می‌دهند و عده‌ای هم می‌گویند مزاجِ کودکانْ موروثی است و مؤلفه‌های دیگر تأثیر چندانی ندارند. کدام گروه درست می‌گوید؟ آیا کودکی که از نظر ژنتیکی مضطرب است تا پایان عمر مضطرب می‌ماند؟ آیا واکنش‌های والدین و نحوۀ تعامل کودک با محیط نقشی در خصوصیات بزرگسالی‌اش ندارند؟ آیا شیوه‌های مختلف «فرزندپروری» بی‌فایده هستند؟
ذات‌الله نیکزاد به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری معرفی و از خدمات علیرضا انیسی تقدیر شد.
کنعانی گفت: منافقین به دلیل ذات تروریستی خود، همواره خطری برای امنیت میزبان خود خواهند بود، به همین دلیل دولت عراق آن‌ها را اخراج کرد و دولت‌های دیگر نیز از پذیرش آن‌ها خودداری نمودند.
این اقدام ثابت کرد که برخلاف ادعاها و تبلیغات اولیه، هیچ تغییری در ماهیت، ذات و عملکرد این گروه تروریستی ایجاد نشده و طالبان جدید، همان گروه تکفیری و افراطی است که با داعش و القاعده همفکری و همبستگی دارد.
رضا شفاخواه: ذات این تعهدنامه‌ها محل تردید و سوال است؛ چه تعهدی که در قوه قضائیه اخذ می‌شود و چه رویه جاری در دانشگاه‌ها. به‌عنوان مثال در حال حاضر تعدادی از وکلای دادگستری را به دادسرای امنیت احضار کرده‌اند و با آن‌ها صحبت می‌کنند و بعد به آن‌ها تعهدی داده می‌شود تا امضا کنند. به آن‌ها می‌گویند این تعهدنامه‌ها را که امضا کنید پرونده شما مختومه شده و با شما کاری نداریم. به نظر می‌رسد با این اقدامات، رویه‌های قضایی کشور را زیر سوال می‌برند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه مردم را از همه عرصه‌ها کنار گذاشته‌ایم درحالیکه جوهره و قدرت جمهوری اسلامی در مردمی بودن آن است و باید باور داشته باشیم قوت و قدرت اصلی ما قلب مردم است.
صحبتها و بحثهای مختلف مربوط به لحظه برخورد توپ به دست گئورگی گولسیانی ادامه دارد، ذات این صحنه با هر تشخیصی از سوی داور جنجالی می‌شد.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان حرکت مجاهدانه ملت ایران دوشادوش همه ملت‌های آزاده جهان برای دفاع از آرمان قدس شریف، نشانه ایستادگی ما در خط عبودیت ذات اقدس پروردگار است.
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است، چون این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند.
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند
کارشناس فوتبال ایران ضمن درخواست دقت بیشتر روی آموزش داوران لیگ برتر گفت: قطعا بی اخلاقی همیشه محکوم است و ذات فوتبال را نباید دستخوش حاشیه ها قرار داد.
متخصصان تغذیه معتقدند که سوپ مرغ به ذات خود حاوی خواص ضدویروس است. از مرغ و سبزی‌های آن گرفته تا ادویه‌های به کار رفته در آن، همگی ترکیباتی دارای خواص ضد ویروس و ضد سرماخوردگی هستند.
محمدمهدی فروردین می‌گوید: برخی ورزشکاران، ذات‌شان، ذات خرابی است و هر کاری با آن‌ها بکنید و حتی احترام هم به آن‌ها بگذارید، قدرنشناسی آن‌ها به قوت خود، باقیست.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فلسطین نابود شدنی نیست و زوال در ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی نهفته است.
پیتر استانو در نشست خبری روز پنجشنبه، تعامل را جز ذات و «دی‌ان‌ای» اتحادیه اروپا توصیف کرد که می‌تواند بعنوان عاملی برای حل مشکلات عمل کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ما به غربی‌ها بدهکار نیستیم و نباید خودمان را در برابر آنان گم کنیم. آنان در حوادث و فتنه‌های مختلف ایران ذات پلید و دشمنی خود با ایران را نشان دادند.
رئیس جمهور با بیان اینکه دستیابی به توافق خوب امکان پذیر است، گفت: روابط ایران با کشورهای منطقه از جمله چین می‌تواند بسیاری از تهدیدها و تحریم‌ها را خنثی کند.
رئیسی با بیان اینکه دفاع از حقوق افراد جزو ذات جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: موضوع فوت این دختر عزیز را همانطور که به پدر این دختر خانم قول داده ام با جدیت پیگیری خواهیم کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه دفاع از حقوق افراد جزو ذات جمهوری اسلامی است تصریح کرد: اعتراض در همه جای دنیا هست، اما اغتشاش را هیچ کسی قبول ندارد.
وزیر کشور در نشست گردهمایی روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی گفت: در فرمایشات حضرت آقا و در تحلیل های مختلف انقلاب ، جمهوریت یک ذات اصلی اسلام و نظام است و این جزو ذاتیات اسلام‌ محسوب میشود. مسئله مردم و اجتماع برای ما یک امر تشریفاتی و تعارفی نیست.
شایعه استعفای مهدوی کیا در حالی منتشر شده است که او به مسئولان فدراسیون اعلام کرده با وجود عدم همکاری باشگاه‌ها با وی برای آماده سازی هر چه بیشتر تیم امید، روی صندلی هدایت تیم امید خواهد نشست.
فرمود فاطمه مهین بانوی زنان در دو جهان است. فرمود فاطمه پاره ی تن من است. فرمود او جان و دل من است که در سینه قرار دارد. فرمود او نور چشم و میوه ی دل من است. فرمود و هر کس او را به خشم آورد، مرا به خشم آورده است
بنا به نقل، یکی از شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم، شب قدر است و در بین این سه شب، شب بیست و سوم احتمالش بیشتر است، چنان که امام صادق (ع) فرمود: «شب نوزدهم شب تقدیر است و شب بیست و یکم، شب بستن و تعیین و احکام است و شب بیست و سوم شب حتمی شدن و امضای آن است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ