حسن یزدانی، کامران قاسم پور و امیرمحمد یزدانی در چالش جالبی از سوی پژمان درستکار قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در شب تاسوعای حسینی در مراسم عزاداری در امامزاده صالح تهران شرکت کرد. حسن یزدانی ، کامران قاسمپور و دیگر اعضای تیم ملی کشتی در کنار پژمان درستکار سرمربی تیم در این مراسم دیده می‌شوند
اعضای تیم ملی کشتی آزاد شام را مهمان کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی بودند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به امکانات فراهم شده در رستوران کمپ تیم‌های ملی کشتی کشتی‌گیران در برخی اوقات اقدام به پخت کباب در روف گاردن رستوران و مهمان کردن هم تیمی‌های خود می‌کنند. امشب نیز حسن یزدانی و کامران قاسم پور هم تیمی‌های خود را به صرف کباب مهمان کردند. در ادامه فیلمی که توسط یونس امامی از این دورهمی آزادکاران گرفته شده قابل مشاهده است.
سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روزهای 10 لغایت 21 تیرماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می شود.
حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و محمدهادی ساروی سه نماینده ورزشکاران در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی مازندران هستند که این هفته در مجمع انتخاب رئیس جدید این استان حضور دارند.
حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرمحمد یزدانی در چالش جالبی از سوی پژمان درستکار قرار گرفتند.
رحمان عموزاد، حسن یزدانی و کامران قاسمپور در رنکینگ جدید اتحادیه جهانی کشتی کماکان در صدر قرار دارند.
تیم‌های بانک شهر ایران و نماینده هند در دور نخست رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.
در این مسابقات کشتی گیران سرشناس تیم ملی شامل حسن یزدانی و کامران قاسمپور به روی تشک می‌روند تا جذابیت و هیجان پس از سالها به سالن قدیمی اما بازسازی‌شده هفتم تیر برگردد.
با امکاناتی که در خانه کشتی فراهم شده و با نظر حسن رنگرز، فرنگی کاران برخی از ساعات اردو را به شکل آزاد و تفریحی سپری می کنند.
بعد از سال‌ها رقابت با حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور، کشتی‌گیر مازندرانی قصد دارد در مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی در وزن 97 کیلوگرم کشتی بگیرد.
حسن رنگرز از فرنگی کاران مدنظر خود برای شرکت در اردوی تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات بین المللی کرواسی دعوت کرد.
مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: حسن رنگرز با توجه به پیش رو بودن رقابت های رنکینگ دار کرواسی اعلام کرد صلاح نیست به مسابقات فرانسه برویم.
برخلاف تصور در جدال کامران قاسمپور و کایل اسنایدر، خبری از زیرگیری های دیدنی ستاره ایرانی نبود.
تحلیل‌های اخیر اتحادیه جهانی نشان می‌دهد که آنها کمتر از دو سال مانده به المپیک بر این باورند که حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور نمایندگان اوزان 86 و 97 کیلوگرم ایران در پاریس هستند.
تازه‌ترین رنکینگ برترن آزادکاران جهان در سال ۲۰۲۲ از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد که طی آن رحمان عموزاد و کامران قاسمپور در صدر اوزان خود قرار گرفتند.
در صورتی که قاسمپور در این وزن عازم آمریکا شود، رویارویی وی با دیوید تیلور رقیب جدی حسن یزدانی، یکی از مبارزاتی است که بسیاری از طرفداران کشتی ایران و حتی جهان در انتظار آن خواهند بود.
در تازه‌ترین رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی و معرفی برترین آزاد و فرنگی‌کاران جهان، رحمان عموزاد و کامران قاسمپور در صدر اوزان خود ایستادند.
حسن رنگرز بعد از قبول سرمربیگری تیم ملی، کار خود را در ابتدا با فرنگی کاران زیر 23 سال آغاز می کند.
رقابت بین حسن یزدانی و دیوید تیلور از آمریکا در وزن ۸۶ کیلوگرم و همچنین کامران قاسمپور و جی‌دن کاکس از آمریکا در وزن ۹۲ کیلوگرم برای کسب عنوان قهرمانی جهان، از حساسیت بالایی برخوردار است.
ماموران آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ با حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی از حسن یزدانی و کامران قاسمپور تست دوپینگ گرفتند.
ماموران آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ با حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی از حسن یزدانی و کامران قاسمپور تست دوپینگ گرفتند.
عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد، حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور، محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع را 4 کشتی‌گیری عنوان کرد که در مسابقات جهانی 2022 برای قهرمانی روی تشک خواهند رفت.
صعود حسن یزدانی و کامران قاسمپور به فینال جام قزاق‌ها
پیش از این حسن یزدانی و امیرحسین زارع هم در این تورنمنت دارای امتیاز رنکینگ فیلا، مدال طلا کسب کرده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ