در اولین دیدار از مرحله یک چهارم جام‌جهانی باتجربه‌های کروات به دیدار جادوگران توپ آمریکای جنوبی می‌روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرونده هفته‌دوم لیگ‌برتر فوتسال بسته شد و مطابق معمول غول‌ها از حریفان خود عبور کردند
بازیکن سابق ان بی ای به دلیل کلاهبرداری به 10 سال حبس محکوم شد.
بارسلونا و رئال مادرید امشب اولین ال‌کلاسیکوی فصل جدید را پیش از شروع رسمی فصل در آمریکا برگزار می‌کنند.
لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید هدف تیمش مثل هدف بزرگترین تیم‌های اروپا و رسیدن به قهرمانی است.
بررسی تراز مالی باشگاه‌های بزرگ اروپایی در زمینه نقل و انتقالات در بازه زمانی پنج سال اخیر نشان می‌دهد که تنها رئال مادرید عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته است.
بلینکن احتمالا مسائلی از جمله آمریکایی‌های بازداشت شده در چین و جریان ورود غیرقانونی «فنتانیل» (آرام‌بخش قوی) از چین به ایالات متحده را که سایر دیپلمات‌ها در جلسات اخیر مطرح کرده‌اند، مطرح خواهد کرد. به‌نوبه خود، پکن مشتاق بحث درباره تعرفه‌های ایالات متحده بر کالا‌های چینی و کاهش تحریم‌های مقامات عالی‌رتبه و همچنین تعداد فزاینده شرکت‌های چینی است که یا از تجارت با ایالات متحده منع شده‌اند یا در زمره تحریم‌های وزارت بازرگانی ایالات متحده قرار داده شده‌اند.
نواک جوکوویچ، سومین تنیسور برتر حال حاضر دنیا همراه با چند چهره مشهور سینمایی و سیاسی مهمانان ویژه آخرین نمایش مسی و راموس برای پاریس بودند.
ترکیب اصلی دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی که از ساعتی دیگر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند اعلام شد.
لیورپول و آرسنال امشب یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این هفته لیگ‌های اروپایی را برگزار می‌کنند.
افسانه کاپ‌دوا، افسانه‌ای است که برای قرن‌ها از طریق نسل‌ها نقل شده‌است. داستان نویسان از مدت‌ها پیش داستان‌های این موجود مرموز را بازگو کرده‌اند، از مشاهده آن در میان طوفان در دریا گرفته تا داستان‌هایی در مورد محافظت از ملوانان در برابر خطر.
باشگاه وردربرمن قصد دارد به دلیل مشکلات مالی با فروش نیکلاس فولکروگ، ستاره آلمانی، موافقت کند.
سیل اخراج کارمندان غول های فناوری اکنون به شرکت پرداخت الکترونیک پی پل رسیده است. این شرکت تصمیم دارد حدود ۲ هزار کارمند را اخراج کند.
با شکایت جدید از گوگل، روند بررسی شرکت های فناوری بزرگ از جمله متا، اپل و آمازون در دولت ترامپ آغاز شد و در دولت جوبایدن همچنان ادامه دارد.
اگرچه ژوزه مورایس برای تقویت تیم خود در پنجره زمستانی روی یک پست تمرکز ویژه دارد، اما ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد که شاهد خروج و ورودهای خبرسازی به این تیم باشیم.
مائورو ایکاردی ستاره گالاتاسرای در جریان پیروزی سه بر صفر امشب مقابل فنرباغچه بود.
ریکاردو ساپینتو برای جذب بازیکن سه دغدغه مهم دارد؛ باز شدن پنجره نقل و انتقالات، تامین منابع مالی و خالی کردن لیست بازیکنان استقلال.
پرسپولیس در شرایطی نیم فصل اول را با صدرنشینی پایان داده که تقویت در بخش تهاجمی این تیم قطعا در اولویت یحیی گل محمدی برای ادامه فصل خواهد بود.
فینال امشب جام جهانی به لحاظ جوایز فردی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.
هادی چوپان بعد از چند سال قدرت نمایی در مسترالمپیا، بالاخره موفق شد عنوان قهرمانی این رویداد بزرگ بدنسازی جهان را به نام خود رقم بزند.
به گفته رسانه های مختلف اسپانیایی از جمله استادیو دپورتیوو، یوسیپ یورانوویچ، مدافع راست تیم سلتیک و کرواسی مورد توجه باشگاه‌های لالیگا قرار گرفته است.
تیم فوتبال پیکان در 4 هفته پایانی لیگ برتر با 4 تیم خوب و بزرگ فوتبال روبه‌رو می‌شود؛ بازی‌هایی که نفرات جوان پیکان انگیزه زیادی برای آنها دارند.
ژاپن که جام جهانی را با پیروزی مقابل آلمان شروع کرده بود، با شکست اسپانیا، صدرنشین گروه مرگ شد.
دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با تساوی به پایان رسید تا ژرمن ها از یک خطر بزرگ جان سالم به در ببرند.
فصل جدید لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا از بامداد فردا با انجام 2 بازی آغاز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ