حداقل سه نفر در تیراندازی در سوئد زخمی شدند تا بار دیگر این کشور یک شب ناامن را سپری کرده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه کمک به مهاجران موسوم به Walking Borders اعلام کرد: حداقل ۳۰۰ نفر که با سه قایق از سنگال به جزایر قناری اسپانیا سفر می‌کردند ناپدید شده‌اند.
ده ها نفر در زلزله ۴.۹ ریشتری که هائیتی را لرزاند، زخمی شدند. بر اثر این حادثه، سه نفر هم کشته شدند.
سرمربی تیم روئینگ کشورمان گفت: در بازی‌های آسیایی هانگژو قول مدال به کمیته ملی المپیک و فدراسیون داده‌ام ولی رنگ مدال را نه.
منابع فرانسوی از تیراندازی در شهری در جنوب این کشور و کشته شدن حداقل سه نفر بر اثر آن خبر دادند.
ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مورد تیراندازی در یک منطقه مرزی بین دو کشور که در آن حداقل سه نظامی از طرفین زخمی شدند، اتهاماتی را مبادله کردند.
دکتر کولمن توضیح می‌دهد: ما تصمیم گرفتیم یک چاپگر زیستی بسازیم که هر کسی بتواند با حداقل بودجه ممکن آن را تکرار کند و این دقیقا همان چیزی است که به آن دست یافته ایم. در مقاله ما به عمد جزئیات هر یک از قطعات مورد استفاده و نحوه سر هم سازی آن‌ها شرح داده شده است، به طوری که می‌توان این محصول را به راحتی در هر آزمایشگاهی و در هر نقطه‌ای از جهان ساخت.
تا شامگاه دوشنبه، حداقل  ۱۸۰ نفر در درگیری های سودان کشته و ۱۸۰۰ دیگر نیز زخمی شدند.
تا شامگاه دوشنبه، حداقل  ۱۸۰ نفر در درگیری های سودان کشته و ۱۸۰۰ دیگر نیز زخمی شدند.
مقامات تونس روز پنجشنبه اعلام کردند که گارد ساحلی تونس اجساد حداقل ۲۴ پناهجو را پس از غرق شدن قایق آنها در روز سه شنبه در سواحل یافته است. ۷۶ نفر از پناهجویان داخل این قایق نجات یافتند.
طبق گزارش Engadget، بلافاصله پس از اینکه بخش نیمه‌هادی سامسونگ اجازه استفاده از ChatGPT را به مهندسان خود داد، کارمندان غول فناوری حداقل در سه نوبت اطلاعات محرمانه‌ای را به آن لو دادند. گفته می‌شود یکی از کارمندان از چت‌بات OpenAI درخواست کرده است تا کد منبع پایگاه داده حساسی را از نظر خطا بررسی کند، کارمند دیگری بهینه‌سازی کد را درخواست کرده و نفر سوم جلسه ضبط‌شده‌ای را برای ChatGPT ارسال کرده است تا آن را به یک یادداشت تبدیل کند.
به همت مدیران، کارکنان و شبکه فروش شرکت بیمه ملت رقم پرتفوی مربوط به بودجه‌ی سال 1401 شرکت به صورت کامل محقق شد و با توجه به اینکه در این بازه زمانی برخی پرتفوهای زیان‌ده بیمه ملت از سبد بیمه‌ای شرکت خارج شد، لذا سود حداقل سه برابری را  نسبت به سال گذشته تجربه خواهیم کرد.
شرکت آمازون به کارمندانش اعلام کرده که باید از روز یکم می به بعد حداقل هفته‌ای سه روز در محل کار خود حاضر شوند.
ستاره جوان دورتموند به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش طی سه هفته آینده نخواهد بود.
الساندارا کمپدلی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال زنان ایران در گفت و‌گو با ورزش سه درباره ترک ایران صحبت کرد.
موسسه آمار ترکیه روز سه شنبه اعلام کرد که قیمت مصرف کننده در دسامبر ۶۴.۲۷ درصد افزایش یافته است که نسبت به ۸۴.۳۹ درصد گزارش شده در نوامبر کاهش یافته است.
بانک مرکزی اعلام کرد: ۵۰۰ هزار ربع سکه بهار آزادی از روز شنبه ۲۴ دی ماه به مدت سه روز کاری در بورس کالای ایران عرضه می شود که متقاضیان می توانند حداقل یک و حداکثر ۵ قطعه سکه بخرند.
با توجه به محرومیت سه مهره کلیدی استقلال در بازی امروز، شاهد تغییرات زیادی در ترکیب آبی ها نسبت به بازی قبل خواهیم بود.
کروات‌ها حداقل انتظار دریافت یک جایزه انفرادی در جام جهانی 2022 را دارند.
طبق گزارشی که در مجلس قرائت شد، سازمان هدفمندی یارانه‌ها در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ اقدامی برای افزایش یارانه دهک‌های اول تا چهارم دارای حداقل سه فرزند تحت تکفل انجام نداده است.
حدادعادل گفت: من ۶۰ سال پیش دانشجوی دانشگاه تهران بودم در رشته فیزیک، ما ۷۰ دانشجو بودیم که فقط سه دختر در کلاس ما بود؛ اما الان بروید و ببینید که در همان رشته فیزیک اگر هفتاد تا دانشجو باشد، حداقل ۴۰ نفر، دختر هستند. ما منطق داریم، نباید عقب‌نشینی کنیم و عقب‌نشینی هم نخواهیم کرد.
یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است تیم ملی کشورش حداقل باید تا نیمه نهایی جام جهانی 2022 بالا بیاید.
در پایان شب اول هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا سرنوشت صعود 8 تیم به دور یک هشتم نهایی مشخص شد.
بیمارانی که جراحی چاقی انجام می‌دهند، دو الی سه ساعت پس از بیهوشی باید شروع به راه‌رفتن کنند. قبل از جراحی و حداقل یک هفته تا یک ماه پس از آن جوراب‌های ضد آمبولی به صورت دائم به پا داشته باشند. دارو‌های ضد لخته نیز در هنگام بستری و پس از ترخیص برای آن‌ها تجویز می‌شود؛ بنابراین میزان آمبولی یک در هزار است. ممکن است از هر هزار نفر که این جراحی را انجام می‌دهند، یک نفر دچار آمبولی شود.
اگر جایگاهی که برای هواداران زن در نظر گرفته شده بود ۵۰۰ نفر باشد حداقل سه برابر این تعداد برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه آمده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ