یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است تیم ملی کشورش حداقل باید تا نیمه نهایی جام جهانی 2022 بالا بیاید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپاهان در جریان بازی مقابل تراکتور برتری کاملی نسبت به حریف قدرتمند خود داشت و توانست افتتاحیه لیگ برتر را رؤیایی شروع کند؛ شروعی که البته برای رقبای سپاهان در مسیر کسب قهرمانی این فصل ترسناک بود. زدن سه گل در ابتدای لیگ آنهم به تیمی که با خمز برای فتح جام آمده ، پیامی واضح برای پرسپولیس، استقلال و سایر مدعیان قهرمانی فرستاد
یک تیم با اسمی عجیب آرام آرام خودش را به سطوح بالاتر فوتبال ایران نزدیک می کند و شانس دارد دو فصل دیگر یکی از لیگ برتری ها باشد.
سه تیم سایپا، استقلال خوزستان و فجرسپاسی آخرین شانس خود را برای صعود به لیگ برتر دنبال می‌کنند.
پرونده سوپر لیگ کاراته در حالی فردا در سالن شهید افراسیابی بسته می شود که سه تیم شانس کسب عنوان قهرمانی دارند و نتایج رودرو این تیم ها تکلیف قهرمان را مشخص می کند.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
تیم فوتبال سایپا با شکست در هفته سی و یکم لیگ دسته اول، شانس خود برای صعود به عنوان تیم دوم را کاهش داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در دیدار برابر پارس جنوبی دچار دردسرنخواهد شد گفت: از بین سه گزینه قهرمانی شانس تیم اصفهانی بیشتر است.
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال به تحلیل دلایل باخت این تیم مقابل پرسپولیس پرداخت و گفت: استقلال بر خلاف بازی‌های گذشته خود، در دربی بی‌برنامه بود.
تراکتور برای اینکه شانس کسب سهمیه آسیایی را زنده نگه دارد نیاز به هر سه امتیاز بازی امروز مقابل پیکان دارد.
استقلال، سپاهان و پرسپولیس سه تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر بيست و دوم هستند که در چهار هفته مانده به پایان مسابقات شانس فتح جام دارند اما بررسی ۴بازی باقیمانده نشان می‌دهد تقابل‌های سپاهان آسان‌تر از دو رقیب تهرانی است
کارشناس فوتبال با بیان اینکه انتخاب بازیکنان توسط هر مربی، انتقاداتی را به دنبال دارد گفت: هر مربی بر اساس تفکرات و سلایقش بازیکن دعوت می کند.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل با بیان این‌که فشار بالای بازی فینال بار روانی زیادی را روی بازیکنان ایجاد کرد، گفت: تیم هراز سه بازیکن زیر ۲۱ سال دارد و شاید تحمل این فشار را نداشتند.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آقایان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آقایان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
پرونده رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در حالی پنجشنبه هفته جاری در خانه تکواندو بسته خواهد شد که سه تیم از شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی برخوردارند.
فدراسیون فوتبال اسامی برخی مربیان را به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی مطرح کرد اما به نظر می رسد کارلوس کی‌روش مربی ناکام سه دوره جام‌جهانی و دو دوره جام ملت‌ها شانس بیشتری دارد!
جام جهانی قطر می تواند به رکورد سومین جام جهانی پرگل ادوار مختلف این مسابقات تبدیل شود. هر چند که شانس رسیدن به جایگاه دوم را هم دارد که البته سخت و کمی دور از ذهن است.
هافبک تیم‌ملی مراکش می‌گوید این تیم شانس خوبی برای شکست فرانسه دارد.
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تمام نفرات تیم مردان در قهرمانی جهان شانس مدال دارند و برنامه‌ریزی ما این است هر سه سهمیه مردان تبدیل به مدال المپیک شوند.
دو تیم ایران و آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال امشب (سه شنبه) به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی ایران در دو بازی قبل یک شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس تجربه کرد و یک پیروزی دراماتیک ۲ بر صفر برابر ولز کسب کرد. ایران اکنون با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول گروه B یکی از شانس های اصلی صعود از مرحله گروهی جام جهانی است.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
سرمربی پرتغالی سپاهان در گفتگوی اختصاصی با ورزش سه صحبت‌های جالبی در مورد تجربه کار با بزرگان فوتبال جهان و پیش‌بینی‌اش از نمایش تیم ملی در قطر مطرح کرد.
در شبی که بارسا فقط یک بار توانست دروازه میهمان خود را باز کند، تیر و ترشتگن، سه امتیاز را برای تیم ژاوی تا پایان حفظ کردند.
لیورپول در دربی مرسی ساید برابر اورتون بدون گل متوقف شد و دو امتیاز دیگر را از دست داد. قرمزها خوش شانس بودند که یک گل اورتون با دخالت VAR مردود اعلام شد. سه توپ لیورپول هم به تیر خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ