الساندارا کمپدلی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال زنان ایران در گفت و‌گو با ورزش سه درباره ترک ایران صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنان ایران مزد زحماتشان را گرفتند، دو سال سخت کار کردند و نتیجه این تلاش قهرمانی آسیا و جهان بدون شکست بود.
سرمربی مشهور ایتالیایی در گفت و‌ گو با ورزش سه صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: بازیکنان ایران همیشه با سختکوشی بازی می‌کنند و در این مسابقه تلاش کردند شرایط را در توپ‌گیری و جریان بازی تغییر دهند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: بازیکنان ایران همیشه با سختکوشی بازی می کنند و در این مسابقه تلاش کردند شرایط را در توپ‌گیری و جریان بازی تغییر دهند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: درسی که از بازی مقابل ایتالیا گرفتیم در آینده به تیم کمک خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: درسی که از بازی مقابل ایتالیا گرفتیم در آینده به تیم کمک خواهد کرد.
روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا، بعد از پیروزی مقابل هلند و کسب مدال برنز لیگ ملتهای اروپا از بازیکنانش ستایش کرد و گفت این موفقیت نشانه خوبی برای آینده آتزوری است.
رونالد کومان، سرمربی هلند، بعد از شکست 3-2 مقابل ایتالیا در رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا گفت از عملکرد نارنجی‌پوشان و به خصوص از تصمیمات خودش در این مسابقه به شدت عصبانی است.
سرمربی تیم ملی هلند پیش از دیدار برابر ایتالیا با اسکای اسپورت گفت‌وگو کرد.
لوچانو اسپالتی، مربی سابق ناپولی لب به تمجید از وینچنزو ایتالیانو باز کرد و عملکرد مربی فیورنتینا را ستود. او گفت ایتالیانو "از من بهتر است".
سرمربی سابق استقلال در گفتگو با خبرنگار مشهور ایرانی در ایتالیا از پایان ماجراهایش با استقلال خبر داد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، در آستانه دیدار با یوونتوس در نیمه‌نهایی لیگ اروپا گفت تیمش می‌داند که بازی با تیم‌های ایتالیایی دشوار است.
سرمربی رئال مادرید در گفتگو با یکی از شبکه های رادیویی ایتالیا در مورد بازی میلان - ناپولی به اظهار نظر پرداخت.
به گفته پزشکان ایتالیایی حداقل ۶۰ روز تا مرخص‌شدن آلبرتو زاکرونی از بیمارستان زمان باقی است.
اولیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت، در آستانه دیدار تیمش با ناپولی در لیگ قهرمانان به ستایش از این تیم پرداخت و گفت ناپولی بر خلاف دیگر تیم‌های اروپایی تهاجمی فوتبال بازی می‌کند.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، درباره شرایط نیکولو زانیولو که شایعات زیادی درباره جدایی‌اش از این تیم مطرح است واکنش عجیبی نشان داد و گفت این ستاره ایتالیایی متاسفانه در رم ماندگار است.
فابیو کاپلو، سرمربی سابق تیم‌های رئال مادرید، میلان و رم گفت عدم حضور تیم ملی ایتالیا در جام جهانی برای دومین دوره متوالی، مردم این کشور را نا امید کرده است.
آندره‌آ آناستازی مربی سرشناس ایتالیایی تیم والیبال پروجا صدرنشین سوپرلیگ ایتالیا با خبرنگار ما به گفتگو پرداخت.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران و باشگاه هراز آمل در گفت و گو با ورزش سه درباره روند مسابقات لیگ و نحوه بررسی عملکرد لژیونرها توضیح داده است.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا به انتقادهای سرمربی لاتزیو واکنش نشان داد و گفت ادعاهای مائوریتزیو ساری غیر واقعی و غیر قابل قبول است.
مربی سابق تیم ملی والیبال ایران در گفت و‌گو با ورزش سه به ادعای بهروز عطایی واکنش نشان داد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه دیدار تیمش با یوونتوس از این تیم به عنوان تیمی باتجربه و سازمان‌یافته تمجید کرد و گفت پی‌اس‌جی را مدعی قهرمانی نمی‌داند.
هالک ایرانی پس از مبارزه امیر علی اکبری و ناک اوت کردن حریف ایتالیایی عکسی از این مبارز سنگین وزن MMA در کنار علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران منتشر کرد و این پیروزی مقتدرانه را به هر دو آن‌ها تبریک گفت.
سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: پیروزی برابر کره‌جنوبی یک افتخار بزرگ و خوب برای زنان والیبالیست ایران محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ