سرمربی تیم روئینگ کشورمان گفت: در بازی‌های آسیایی هانگژو قول مدال به کمیته ملی المپیک و فدراسیون داده‌ام ولی رنگ مدال را نه.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصلاح تصویب‌نامه موضوع تعیین ضریب حقوق کارمندان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، قضات و بازنشستگان کشوری و لشکری در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شد.
تندباد در سوئیس یک کشته و تعدادی زخیمی برجای گذاشت.
در پی وقوع رانش زمین در روستایی در ایالت ماهاراشترا در غرب هند، تاکنون ۲۶ نفر جان خود را از دست داده اند و بیش از صدها نفر همچنان گرفتار هستند.
حمله فردی مسلح به ساختمانی در حال ساخت در نیوزلند، حداقل ۲ نفر کشته برجای گذاشت.
اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال کره جنوبی و ژاپن خواستار تغییر قانون در مورد بازیکنان تازه‌کار شدند.
گروه کمک به مهاجران موسوم به Walking Borders اعلام کرد: حداقل ۳۰۰ نفر که با سه قایق از سنگال به جزایر قناری اسپانیا سفر می‌کردند ناپدید شده‌اند.
نماینده مردم شاهین‌شهر درمجلس از طرح سوال خود از صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره دلیل پرداخت حداقل حقوق و مزایا به کارگران بازنشسته خبر داد.
به‌زودی حداقل 22 بازیکن آماده جدایی و پیوستن به تیمی دیگر خواهند بود. کیلیان امباپه نیز با بند مهمش می‌تواند به این جمع اضافه شود.
کوروش پرویزیان کارشناس بانکی با انتقاد از تسهیلات تکلیفی بانک ها گفت: حداقل ۶۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی وجود دارد.
رئیس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته با وجود داشتن بخشی از امکانات اجرای این طرح به حداقل ۱۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه ما امروز از مسیر مبتنی بر سنت‌های الهی و فرهنگ استقامت و حرکت مردمی فاصله گرفته‌ایم، در حالی‌که در دوران دفاع مقدس امکانات حداقلی داشتیم ولی خداباوری، عدالت و ایمان حاکم بود؛ امروز در صنعت و اقتصاد مشکل داریم چون از فرهنگ دوران دفاع مقدس دور شدیم و مسیر را درست نمی‌رویم.
تیراندازی در آمریکا حداقل ۳ کشته و تعدادی دیگر زخمی برجای گذاشت.
اساس اعلام دانشگاه تربیت مدرس، حداقل معدل قابل قبول برای بررسی درخواست پذیرش از طریق آیین نامه بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره‌های دکتری تخصصی این دانشگاه تغییر یافت.
تیراندازی در یک مرکز خرید در تگزاس چندین زخمی و حداقل یک کشته برجای گذاشت.
معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با توجه به تجارب گذشته برخی افراد سودجو با استفاده از امکانات حداقلی به ایجاد واحدهای صنفی غیرمجاز اقدام می کنند.
تمام تنگنا‌ها و بن‌بست‌های قانونی باعث می‌شود آن‌ها برای بهره‌مندی از حداقل امکانات زندگی به هر راهی متوسل شوند. یکی از این راه‌ها خرید شناسنامه مردگان است. خرید و فروش شناسنامه غیرقانونی است و دولت کسانی را که با شناسنامه مردگان زندگی می‌کنند، غاصب شناسنامه می‌نامد. «مراد» یکی از افرادی است که توانسته بود شناسنامه خریداری کند و مدتی بدون ترس از بازداشت برای خودش شغلی انتخاب کند و زندگی کند.
مسعود ستایشی درباره پرونده حمید نوری گفت: این عزیز ما از حداقل امکانات هم برخوردار نیست. اعمال انواع شکنجه‌ها و عدم برخورداری از اولیه ترین حقوق‌ های یک متهم را شاهد هستیم. اخیراً هم مردی را به سلول وی برای اعمال شکنجه‌های روحی آورده اند و یا ایشان را در مقابل زندانبان‌های خانم برهنه می‌کنند
احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس یازدهم گفت: ما باید فاصله بین مردم و حاکمیت را به حداقل برسانیم زیرا نیازمند حمایت و پشتیبانی مردم هستیم. تغییرات در کابینه، یکی از اقدامات این است که مردم حس کنند، منابع و امکانات حاکمیت در مسیر خواست مردم و در راستای تحصیل رضایت مردم صرف می‌شود.
احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس یازدهم گفت: ما باید فاصله بین مردم و حاکمیت را به حداقل برسانیم زیرا نیازمند حمایت و پشتیبانی مردم هستیم. تغییرات در کابینه، یکی از اقدامات این است که مردم حس کنند، منابع و امکانات حاکمیت در مسیر خواست مردم و در راستای تحصیل رضایت مردم صرف می‌شود.
فدراسیون فوتبال قطر برای کنترل اعتراض‌ها در ورزشگاه‌ها ترفند عجیبی را پیش گرفته که چنین موضوعی حداقل برای اولین‌بار در تاریخ جام‌جهانی دیده می‌شود. فدراسیون فوتبال قطر به ۵۰ هوادار فوتبال هلند هزینه اقامت در یکی از بهترین هتل‌های قطر با امکانات کامل را تقبل کرده و در ازای آن از این افراد خواسته تا افرادی را که شعار سیاسی علیه این کشور می‌دهند، به مقامات مسئول معرفی کنند! «جاسوسی روی سکو‌های ورزشگاه‌های قطر» امری است که به احتمال فراوان باعث شعله‌ور شدن اعتراضات سازمان‌های حقوق‌بشر خواهد شد.
به گفته مسئولان ایران آنچه که باعث بیشترین مشکلات برای زوار مانده در مرز‌ها شده است، ضعف امکانات زیرساختی در کشور عراق است، با اینحال از مردم خواسته شده است تا حداقل برای ۴۸ ساعت هیچ فردی به سمت پایانه‌های مرزی ایران و عراق سفر نکند.
سهیل مهدی می‌گوید باید امکانات حضور بانوان در استادیوم‌ها فراهم شود و درحال حاضر ورزشگاه آزادی نیز در حداقل امکانات است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خبرنگاری کاری بسیار سخت، تخصصی و مستلزم دانش و توانمندی بالا است و خبرنگاران با حداقل امکانات و تجهیزات کارهای بزرگی را انجام داده‌اند.
ابلاغیه فرمانده سپاه ۲۳ روز قبل از آزادی خرمشهر صادر شد و دلیل آن نابرابری شدید امکانات انسانی و تجهیرات ما در مقایسه با عراق در جبهه خرمشهر بود که آقامحسن تلاش می‌کرد، همان حداقل امکانات موجود را به نحو احسن بازیابی، سازماندهی و به کارگیری کند و با ایجاد یک تحول، همه ظرفیت‌ها را به سوی هدف اصلی، یعنی آزادسازی خرمشهر هدایت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ